Recenzja Yoskine Maryoku Excellence

Cześć wam:) Dawno nie było żadnego postu urodowego czas więc nadrobić zaległości ;) W dzisiejszym odcinku będzie recenzja kremu pod oczy i wokół ust i kremu na dzień do twarzy Yoskine Maryoku Excellence.






Zestaw ten upolowałam jakiś czas temu w Douglasie




  nowosci w Douglas logo



i kosztował 80 złotych.







Zestaw zawierał
*KREM NA DZIEN DO TWARZY





 *KREM POD OCZY I WOKÓŁ UST





 PRODUCENT :
*KREM NA DZIEŃ DO TWARZY


Dogłębnie odżywia skórę, ujędrniając ją i odmładzając. Zapewnia optymalny poziom nawilżenia, a także systematycznie regeneruje skórę, pozostawiając ją jedwabiście gładką i widocznie piękniejszą. -
SILK PROTEINS Bogaty w proteiny jedwabiu kompleks tworzący na skórze delikatny film, który przypomina efekt „drugiej skóry” – chroni ją przed uszkodzeniami i pomaga zachować odpowiedni poziom nawilżenia. Pobudza przy tym fibroblasty do syntezy kolagenu i elastyny, dzięki czemu regeneruje skórę i przywraca jej jędrność. -
COLLAGEN-MATT Unikalny kompleks nawilżająco-matujący. Dzięki zawartości mikrocząsteczek kolagenu morskiego o wysokiej skuteczności wiązania wody dodaje objętości strukturze skóry i wypełnia zmarszczki. Jednocześnie, dzięki składnikom matującym ogranicza wydzielanie sebum, zmniejsza widoczność porów i nadaje efekt aksamitnie matowej cery.








*SERUM





Spektakularnie wygładza zmarszczki oraz niweluje oznaki zmęczenia, nadając skórze wokół oczu i ust promienny i wypoczęty wygląd.
-SILK ROSE Unikalne połączenie ekstraktu z drzewa jedwabnego oraz oleju z nasion owocu Rosa Rubiginosa. Spektakularnie zmniejsza oznaki zmęczenia, takie jak cienie i opuchlizna pod oczami, wyrównuje koloryt skóry i zdecydowanie redukuje nawet głębokie zmarszczki wokół oczu i ust.
-PROTEIN-PLUMP Kompleks wiążący wodę, który zapewnia skórze optymalny poziom nawilżenia i pomaga wypełnić zmarszczki. Zawarte w nim aktywne proteiny ryżowe pobudzają skórę do regeneracji, dzięki czemu zapobiegają jej wiotczeniu i przywracają elastyczność





MOJA OPINIA

*KREM NA DZIEŃ DO TWARZY
Lekka kremowa konsystencja i super nawilzenie - to pierwsze co zauważyłam gdy nałożyłam krem na buzie.Idealny jako baza pod make up.Efekt wygładzenia pojawił się po dwóch tygodniach stosowania. Podsumowując-efekt zgodny z opisem producentem :-)



*KREM POD OCZY I WOKÓŁ UST
 Zacznę od tego że krem stosowałam tylko pod oczy ponieważ wokół ust było mi nie wygodnie :-( Po krótkim czasie krem podrażnił mi skórę wokół oczu-jeśli któraś z Was zdecyduje się na kupno tego kremu radzę go nie stosować codziennie-dwa razy w tygodniu wystarczy.Ogółem serum nie zrobiło na mnie takiego wrażenia jak krem do twarzy,i zgodzę się z producentem tylko w kwestii oznak zmęczenia i starzenia skóry.





 Ten znaczek

oznacza że kremy te nadają się dla osób które powyżej 45 roku życia?I tak i nie bo niekiedy wiek naszej cery nie jest równy naszemu wiekowi.Czynniki które wpływają na to:
-stres
 -nawyki i nałogi
-make up,kosmetyki
 -choroby,leki
Aby zbadać i ocenić stan i wiek cery potrzebna jest wizyta u kosmetyczki ;)


A wracając do zestawu ja jestem zadowolona tylko z kremu do twarzy na dzień.Ale to jest tylko moja opinia :-)

Używałyście kiedyś któregoś z tych produktów ?? Czekam na wasze komentarze :-)

21 komentarzy:

  1. Nie miałam, ogólnie nie przypominam sobię żebym testowała jakikolwiek produkt tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tych kosmetyków. zdecydowanie zgadzam się co do tego, że nie ma się co kierować wyznacznikiem, w jakim wieku używać kosmetyku. Każdy ma inny organizm i każdy starzeje się w innym tempie ;)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Weronika25 maja

    Nigdy nie słyszałam o tej marce:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Donata25 maja

    Zgadzam się-często zdarza się że nasza cera jest starsza czy młodsza niż my:-)
    Sama niedawno byłam u kosmetyczki i moja cera jest starsza ode mnie o trzy lata;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy tego kremu nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie nie dla mojego typu cery :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego z tych produktów :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. idealny produkt pod oczy bardzo trudno jest znaleźć :( dobrze, że chociaż krem wypadł dobrze i z niego jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam o firmie, ale nie miałam okazji jej jeszcze na sobie przetestować:)
    zapraszam do siebie, może wzajemna obs?
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. z tym makijażem to rzeczywiście moźe być coś na rzeczy:-)
    produktów nie znam

    OdpowiedzUsuń
  12. Hania26 maja

    również słyszałam o tej firmie ale te ceny...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciccone26 maja

    produkt wydaje być się ok-skusiłaś mnie opisem :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarnulka27 maja

    Nigdy o tym produkcie nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulina27 maja

    Miałam kiedyś próbke tego kremu-również jestem zadowolona :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Oleńka27 maja

    zgadzam się z tobą-w necie jest zdjęcie dziewczyny która przez tydzień zrobiła eksperyment i myła twarz samą wodą.Jej cera bez tej chemii odżyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiek27 maja

    Moja siostra używa tego kremu i również jest bardzo zadowolona XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Elisa28 maja

    nigdy nie używałam tych produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej ciekawił mnie krem pod oczy. Szkoda, że się nie sprawdził :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam, ale chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)