nawilzanie skóry

po wakacjach,lecie,upałach skóra jest wysuszona,szorstka.W dodatku mamy sezon na przeziębienia.Gorączka dodatkowo osłabia i odwadnia nasz organizm a nawilzanie od wewnątrz to nie wszystko.Nas dziewczyny odwadnia jeszcze coś:miesiaczka.W trakcie "tych dni" nasza skóra potrzebuje dodatkowego nawilżenia.Oto zbiór kosmetyków do nawilżania:




Oraz peeling.Peeling jest potrzebny ponieważ złuszcza stary naskorek oraz dodatkowo natłuszcza skórę.Niektore peeling dodatkowo ujędrniaja nasze ciała.Na przykład ten:




Ja wiem że ta krioterpia brzmi co dla niektorych strasznie,ale spokojnie;-)Testowałam go i żyje.A jeśli mimo to was przeraża to macie dwie opcje:
-Test skórny
Dziewczyny które farbuja włosy wiedzą o co chodzi ;-) Niewtajemniczonym tłumacze:Dwa dni przed zastosowaniem kosmetyku nakladacie niewielka ilość na przegub dłoni.Jeśli po dwóch dniach nic wam nie jest tj.nie ma żadnej wysypki możecie śmiało możecie go stosować.
-Nie używać.Tu macie wykaz balsamow które również działają ujędrniająco




A tu peelingi


.Polecam je bo są fajne ładnie pachną
Te z Douglasa może powodować ból głowy z powodu ceny
ale są promocję:Peeling kosztuje normalnie 59 złotych a teraz jest obniżony o 20 złotych:-)
W następnej notce napiszę wam o serii Evelinne.:-)

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:-)Sama zakupiłam peeling Eveline argan&wanilia jestem zachwycona:-)
    Super blog;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamaaa:D01 listopada

    A ja mam dwa pytania :
    1)czy to prawda że po peelingu trzeba się nabalsamować?
    2)Argan też podobno dobrze robi na włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1)nie po wszystkich.Część tych z Eveline ma dodatkowo balsam(tzw 2 w 1)
      A po za tym po peelingu skóra jest oczyszczona przez co składniki balsamu lepiej się wchłaniają i skóra jest nawilżona
      2)Tak,Olejek arganowy działa podobnie jak kokosowy-nawilża i regeneruje kosmyki.Ale napewno nie ten z Eveline :-)

      Usuń
  4. Hej drochę za późno trafiłam na twój blog bo kiedy poszłam do swojej drogerii Douglas to już nie było tych żadnych peelingów o których piszesz:-(ale nabyłam taki extra balsam o zapachu ciasteczek;-) No i dostałam próbkę perfum od Ariany Grande:-)Fajne:-)Super że piszesz o tych promocjach bo np ja mimo spóźnienia nabyłam ten balsam i jeszcze parę inny h rzeczy za groszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polecam luksusowy krem ze złotem Maroka z serii Eveline.Ekstra zapach;-)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)