Jedna para butów=kilka stylizacji

Witam Was serdecznie w to lipcowe popołudnie :-)
 Co z tego że siedzę w pracy -dziś wtorek ,za kilka dni weekend ;-)
 Fakt faktem -dość długo milczałam i nie napisałam żadnej notatki ale było to spowodowane brakiem czasu-Najpierw pobyt w Sandomierzu a poźniej praca nad dzisiejszym postem , do tego obowiązki domowe,życie towarzyskie no i praca zawodowa :-)
Dziś przygotowałam dla Was kilka stylizacji a głównym bohaterem,bazą są te oto buty które kupiłam całkiem niedawno





Materiał:zamsz
Obcas:16 cm



Stylizacja 1) Na luzie
Jeansowa koszula,bokserka w kwiaty oraz jeansy














No i kolczyki


Złoty kolor kolczyków kolorystycznie pasuje do koloru ozdoby na butach



2)Stylizacja
Trochę bardziej oficjalnie
Biała bluzka(niedawno kupiona w sklepie Lipmar )Czarne tregginsy oraz bomberka















 Wzorek na bluzce również kolorystycznie pasuje do ozdoby na butach





Kolejna para kolczyków-wzór i kolor pasują do ozdoby na butach







3)trochę bardziej na luzie Wystarczy zmienić tregginsy na jeansy







4)Bardzo oficjalnie
Tregginsy zostają,białą bluzke z Lipmaru zmieniam na inną białą bluzkę:-D (moja ulubioną;-)) No i dodałam czarną skórzaną kurtkę







Co myślicie o tych stylizacjach?





♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*





♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)





♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole Mojego Bloga :)































35 komentarzy:

  1. Buty super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing shoes!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorota04 lipca

    Świetne stylizacje ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. obcas konkretny! :) a stylizacje ładne ;) fajnie, że buty są tak uniwersalne, że da się je przemycić do tylu zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy04 lipca

    Wszystkie stylizacje bardzo fajnie się prezentują ^^ Jednym słowem nic dodać, nic ująć :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta biała bluzka jest super:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skórzana kurtka najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no buty są zabójczo wysokie!! :0 podziwiam!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje, bardzo mi się podobają! <3
    Buty pasują jak najbardziej do każdej z nich.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje kochana! wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw kochana:**

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Hallie04 lipca

    Wow ale te szpilki są wysokie :)Najbardziej mi się podobają te stylizacje z Tregginsami
    Buziaki :-**

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatka04 lipca

    świetne stylizacje-jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny buty!
    Każda stylizacja na wielki plus :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty są naprawdę piękne :)
    Wszystkie stylizacja mi się podobają, ale chyba najbardziej 2 i 3 :)
    Mam nadzieję, że wypoczęłaś^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing post dear! :)

    Visit my blog -> www.innisall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 2 i 3 stylizacja bardzo mi się podobają :)
    Śliczne buty!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiek05 lipca

    Buciki super-ta ozdoba jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Natalia05 lipca

    Mi się najbardziej podoba zestaw z bluzką z Lipmaru i tregginsami-w tym seciku wyglądasz najlepiej :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najładniej! :-)

      Usuń
    2. Dokładnie-przepięknie w niej wyglądasz :-*

      Usuń
  20. Śliczne buciki, praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post and lovely outfits!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: WHAT TO WEAR IN PARIS
    DON'T MISS: FLORAL ROMPER & ICE CREAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Donata06 lipca

    Fajnie że w końcu udało ci się znaleźć trochę czasu:)Świetne zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne stylizacje <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie buciki zawsze idealnie dopełnią stylizacje ❤

    OdpowiedzUsuń
  25. MariAnna07 lipca

    Bardzo uniwersalne i śliczne buciki:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Vivien07 lipca

    Ależ te szpilki są wysokie!Podziwiam cię że dajesz w nich radę tuptać :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blondi07 lipca

      Ja bym się w tych butach zabiła-przyznaje jednak są bardzo ładne :-**

      Usuń
  27. Beautiful shoes.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super buciki! Sama bym sobie takie sprawiła! :D
    https://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. białą bluzke z Lipmaru zmieniam na inną białą bluzkę

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie buty odmieniają całą stylizację :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)