Żel micelarny Garnier 3w1-moja opinia

Witajcie! Nie tak dawno firma Garnier wypuściła na rynek nowość:


 Po dobrych przejściach z płynem Micrlarnym


 postanowiłam wypróbować Micelarny żel 3w1


SKŁAD:
*AQUA/WATER
 *GLYCERIN
 *PEG-200 HYDROGENATED GLYCERYL PALMATE
 *COCO-BETAIN
 *SODIUM LAURETH SULFATE
 *POLYSORBATE 20
 *PEG-7 GLYCERYL COCOATE
*CITRIC ACID
*COCAMIDE MEA
*PEG-55 PROPYLENE GLYCOL OLEATE
 *POLYQUATERNIUM-11
*PPG-5-CETETH-20 PROPYLENE GLYCOL
 *SODIUM BENZOATE
 *SODIUM HYDROXIDE
 *VITIS VINIFERA FRUIT WATER/,GRAPE FRUIT WATER

 STOSOWANIE: Na zwilżoną skórę,kolistymi ruchami delikatnie rozmasować spieniony żel na skórze twarzy,skupiając się na oczach i ustach.Spłukać obficie wodą. W przypadku dostania się preparatu do oczu natychmiast przepłukać je wodą.



 OD PRODUCENTA Żel Miclearny 3w1 to nowa generacja multifunkcyjnych żeli do mycia twarzy, które nie tylko oczyszczają skóre,ale również usuwają makijaż z całej twarzy(w tym z oczu i ust) w jednym geście Garnier po raz pierwszy wprowadza technologię miceli w uniwersalnym żelu do mycia twarzy.Nowa formuła wzbogacona w ekstrakt z winogron oraz micele usuwa zanieczyszczenia i makijaż niczym magnes.Bezzapachowa,kojąca formuła jest odpowiednia do wszystkich typów skóry,także do cery wrażliwej.


 MOJA OPINIA: Nie jest to zwykły kosmetyk do demakijażu,to jest połączenie żelu do mycia twarzy i płynu do demakijażu. Żel ma fajny zapach-coś nie umiem go określić😀-i jest bezbarwny.Świetnie sobie poradził z usuwaniem makijażu,gorzej było z pielęgnacją twarzy-strasznie wysusza cerę,dodatkowo wyskakują mi po nim jakieś wypryski. W związku z tym że usuwa makijaż oczu ,trzeba się liczyć z tym że dostanie się do oczu a wtedy strasznie Piecze.
Podsumowując: Ja raczej się już na niego nie zdecyduje.


Używaliście go? Czekam na Wasze komentarze i pozdrawiam 😘















♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*







♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)






♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole mojego bloga

32 komentarze:

  1. Natalia23 lipca

    Nigdy tego produktu nie używałam,mam swojego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MariAnna23 lipca

    Nie używałam go a jeśli chodzi o płyn Micelarny z Garniera to również go bardzo lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Często sięgam po produkty do demakijażu z Garniera. Obecnie stosuję płyn micelarny z olejkiem arganowym, a wcześniej miałam ten w zielonym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tego żelu. Szkoda, że się nie sprawdził, bo zapowiadał się ciekawie.
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Żelu nie miałam, ale uwielbiam ich płyn micelarny różowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś używałam tego żelu :D u mnie w miarę się sprawdził, nie wysuszal mi skóry, może dlatego, że moją trudno wysuszyć :D generalnie był średni, ale jako tako dało się z nim przeżyć :D
    pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię garniera :) tego produktu akurat nie miałam, ale wiele podobnych owszem :D świetna recenzja i widzę małe zmiany na blogu, nagłówek się zmienił :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jakos nie przepadam za kosmetykami z firmy garnier, jednakze raz mialam okazje stosowac ten plyn i jakos mnie nie urzekl

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam i w sumie jakoś mnie nie kuszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety u mnie ten żel się nie sprawdził. Osobiście zostanę przy olejach do demakijażu. U mnie świetnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę ten żel :D
    Szkoda, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam go a po Twojej opinii to już raczej nie

    OdpowiedzUsuń
  13. Żelu nie miałam ale ten zielony płyn micelarny jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Donata24 lipca

    Nigdy tego żelu nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam ten różowy płyn micelarny, ale tego z żelem nie miała. Muszę spróbować :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam już swój ulubiony produkt, który oczyszcza skórę i jednocześnie usuwa makijaż. Muszę przyznać, że radzi sobie świetnie. Po ten żel z Garniera raczej nie sięgnę ;)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tak samo jak Paulan mam juz ulubiony produkt jest nim pianka z Avonu. Te zele z Garniera nie za dobrze działaja na moja skore twarzy :(
    everything-is-a-choice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze powiedziawszy nie mialam okazji używać go jeszcze, ale skoro wysusza cerę, to dla mnie teraz to dobrze, bo mam tak tłustą, że u mnie pewnie sprawdzilby się teraz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoro piecze w oczy, to jest niestety zbyt duży minus.

    OdpowiedzUsuń
  20. Weronika25 lipca

    Nigdy nie miałam tego żelu,i raczej go nie kupię,bo mam cerę typowo trądzikową-nie chcę więcej wyprysków:)

    OdpowiedzUsuń
  21. moim ulubiencem jest płyn micelarny z garniera, ale tej nowości jeszcze nie testowałam! :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię te produkty Garniera i sama często je stosuje :) Fajna, rzetelna recenzja!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. słyszałam o nim, ale nigdy nie używałam. Ja raczej się nie skuszę, bo z Garnierem jakoś mam niemiłe doświadczenia. A poza tym, skoro piszesz, że piecze to tym bardziej nie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy26 lipca

    Nigdy nie używałam tego produktu i raczej nie skuszę się na jego zakup.
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. mi się bardzo podoba:) lubię ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię takie żele, które służą przy okazji już do demakijażu, ale nie wyobrażam sobie aby piekł mnie w oczy. To zbyt duży dyskomfort...

    OdpowiedzUsuń
  27. I think that micellar water from Garnier is good but I prefer micellar water from Uriage :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie nie służą kosmetyki z Garniera :( od lat niczego nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  29. Miał go raz :) jakoś nie wypadł zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię firmę Garniner. Kiedyś stosowałam go do włosów i świetnie się spisywał.
    Tego płynu do demakijażu nie miałam, ale również raczej się na niego nie skuszę. Co z tego, że ma ładnie zmywa makijaż, a wysusza i uczula skórę. Każdy ma inną cerę, ale no i tak mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem kolejną osobą, która go nie używała! :-)

    Wpadłam po uszy w kosmetyki naturalne i głównie takich się trzymam.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)