Podsumowanie tygodnia 04/06. 2017


Witajcie! Oficjalnie zaczęły się wakacje!

Niedawno wspomniałam wam o tym że planuje wyjazd do Sandomierza na kilka dni-udało mi się dopiąć wszystko na ostatni guzik i już w najbliższy czwartek będę tam!Już nie mogę się doczekać ;-)
A póki co powoli zaczynam się pakować-wolę to zrobic teraz niż na ostatnią chwilę odłożyć bo jak zwykle jest masakra ze spakowaniem się-reszta dziewczyn napewno się ze mną zgodzi ;-)

Wczoraj zaliczyłam kolejnego grilla wspólnie ze znajomymi. Zaproszenie dostałam nagle i nie zdążyłam zrobić zdjęć stylizacji w której byłam.Grill odbył się późno wieczorem i trwał dość długo ale w końcu sobota -trzeba uczcić początek urlopu (tydzień wolnego przede mną ;-))
Co ciekawego udało mi się kupić w minionym tygodniu ? Zakupy z Lipmaru
Biała bokserka(identyczny fason jak czerwona sukienka)



Również Sukienka




przód
tył






A także bluzke o której już kiedyś wspomniałam


 Miałam zamówić tylko czarną ale zdecydowałam się również na białą ;-)


 Ten dekolt bardzo mi się podoba :-)



Oraz buty -wiązania to ostatnio hit ;-)





Szkoda tylko że jeszcze nie umiem tych wiązań ogarnąć ;-)


No i kilka kosmetycznych nowości-przynajmniej dla mnie.Jak tylko przetestuje to napisze recenzje

Peeling do twarzy Perfecta





Po ostatnim uczuleniu na peeling z Clinique zdecydowałam się na niego ponieważ używałam już kiedyś Rossmanowych saszetek z peelingiem właśnie od Perfecty-jak dla mnie rewelacja(ciekawe jak tubkowa wersja się sprawdzi;-))


 oraz totalna nowość na rynku Maska Z Glinką Loreal
.Uwielbiam testować nowe kosmetyki do włosów i nie tylko a gdy w reklamie tej maski pojawił się hashtag #hairdetox tylko mnie utwierdził w pomyśle przetestowania maski ;-)


No i na koniec niespodzianka.
Kolor Khaki ostatnio jest w modzie ;-)Postanowiłam więc kupić uniwersalną
bluzeczke w sklepie Lipmar w tym właśnie kolorze.

Bluzeczka świetnie będzie pasować do tej mini

Oraz do tych szpilek

Na spodniczke i buciki muszę trochę poczekać ale dzisiejsza stylizacja również do niej pasuje. Ci którzy regularnie odwiedzają mojego bloga wiedzą że zazwyczaj pokazuje się w spietych włosach w kucyk a jeśli włosy ropuszczone to tylko pokręcone ;-) Tym razem jednak zaszalałam i wyprostowałam włosy a efekty końcowy możecie ocenić na zdjęciu poniżej :-) A co do stylizacji to bluzka ze sklepu Lipmar Bluzka posiada ozdobne wiązanie z boku



Do bluzki dobrałam Klasyczne jeansy czarna skórzana kurtka No i czarne zamszowe szpilki

























No i to by było na tyle nowości z mojej strony A co tam ciekawego u was ? Czekam na wasze komentarze Życzę wam przyjęmnego i szybkiego tygodnia :-)
Trzymajcie się :***




































♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*





♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)





♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole Mojego Bloga :)






















54 komentarze:

  1. Widać że szykujesz jakąś zajefajną stylizacje ze świetnymi butami na obcasach. Nie mogę się już jej doczekać. Zapewne będziesz w niej wyglądać cudnie jak w tej dzisiejszej. Tylko wielką szkodą u ciebie jest jakość zdjęć. Może na dworze z samowyzwalacza coś poszło by lepiej. Ale mimo wszystko dziękuje za odwiedziny mojego bloga jak i to że taka fajna i zapewne miła dziewczyna jak ty prowadzi bloga modowego. Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyglądasz w prostych włosach:)Ja też powoli przygotowywuje się do wakacyjnego wyjazdu z rodzinką-mam nadzieje że pojawi się jakaś relacja z Sandomierza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne bluzeczki biała i czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a great selection of clothes!! Love them!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: MY HELICOPTER TOUR OVER LOS ANGELES

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej jaka śliczna sukienka :)Ciekawi mnie również ta Maska z Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne te rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dodał mi się komentarz pod złym postem :P
    napiszę zatem jeszcze raz ;)
    super, że udało Ci się wcielić w życie pomysł z wyjazdem :) udanego pobytu kochana! ;*
    bardzo ładna stylizacja z czarną kurtką :) mnie również podobają się takie sznurkowe dekolty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Violetta26 czerwca

    Młej zabawy w Sandomierzu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka i szpilki mega są <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sukienka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor tej różowej (?) sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle fajne zakupy :)Ja wyjeżdzam ale dopiero za miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle fajne zakupy :)Ja wyjeżdzam ale dopiero za miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne bluzeczki:)Peeling miałam i dla mnie-bez rewelacji.Czekam na jakąś relację z wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne są te czarne szpilki! <3
    http://newunreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rzeczy , najbardziej podobają mi się buty wiązane na koturnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oleńka27 czerwca

    Czekam na recenzje z wyjazdu i recenzje kosmetyków :)A co do fryzury-Mi się wydaje że ładniej wyglądasz w kręconych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie że udało ci się z tym wyjazdem:)Sama byłam kilka razy w Sandomierzu i to naprawde piękne miasto.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kamaa:D28 czerwca

    Czekam na recenzję maski:)Piękna jest ta sukienka-jak cała reszta Twoich nabytków:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy28 czerwca

    Podoba mi się różowa sukienka ^^ Bardzo ładna stylizacja :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne są te wiązane buty :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Weronika28 czerwca

    Świetnie wyglądasz w prostych włosach;)Fajne buty:)a wiązaniem się nie przejmuj-trening czyni mistrza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:)
      Sama mam identyczny problem z podobnymi butami chociaż są extra :D

      Usuń
  23. Jestem bardzo ciekawa tej maski;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super są te buty-sama mam podobne;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia i w ogóle wszystko - szczególnie urzekły mnie buty:)
    Na pewno będę zaglądać do Ciebie częściej:)
    Pozdro,
    Julia z morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szpilki to ty masz cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy29 czerwca

    Widzę, że trochę się u ciebie działo. I dobrze ;) Życzę miłego wypoczynku na urlopie. Zakochałam się w tych szpilkach aaa ♥
    W ogóle to jestem u ciebie pierwszy raz i nie wiem czy może już kiedyś pisałaś coś na temat swojego farbowania włosów. Ogółem, czy masz bardzo zniszczone, co z blond odrostami i tak dalej. Sama jestem blondynką i ciekawa jestem jak to jest farbować się na czarno :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie heh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje♡♡♡
      Nie,nie pisałam o swoim farbowaniu włosów ale w sumie to niezły pomysł na post także jeszcze raz dzìęki.
      Ponad 10 lat temu zdecydowałam się na zmianę koloru blond-czarny-blond i jedno wiem:jesteś szczęściarą bo przejście z blondu na czarny jest o wiele łatwiejsze niż z czarnego na blond:-)
      Włosy napewno sie niszczą ale najbardziej je niszczy rozjasniacz zawarty w blond farbach.Ja wtedy byłam mega zielona a teraz jest mnóstwo maseczek takźe bez problemu sobie dasz radę;)
      Przedewszystkim taki zabieg lepiej wykonać u fryzjera-powodzenia♡♡
      Polecam ci farbowanie na olej-pisałam zresztą o tym u siebie na blogu:-)
      No i pochwal sie efektami:-)♡♡

      Usuń
    2. CandyGirl2029 czerwca

      Mam nadzieję że taki post się pojawi :D
      Czekam na relacje z Sandomierza;)

      Usuń
    3. Anonimowy29 czerwca

      Trochę mnie źle zrozumiałaś. W najbliższym czasie niestety (albo i stety) nie zamierzam farbować się na czarnulkę. Mam niestety "na głowie" roczne odrosty z nieudanego rozjaśniania :/ Póki co wracamy do własnego kolorku. Czarnulką może zostanę za kilka dobrych lat ;) Jak mi się teraz zachce to sobie zainwestuję w jakąś peruczkę żeby chociaż zobaczyć, jak się będzie wyglądało :D Ja się boję, że czarny mnie może postarczyć, dodadtkowo mam piegi i raczej ciepły rodzaj cery...

      Usuń
  28. Zatem życzę Ci udanego pobytu! Baw się dobrze i wracaj do Nas prędko! :*
    Stylizacja bardzo mi się podoba :) Również polubiłam kolor Khaki ;)
    A bluzeczki z tymi wiązaniami na dekolcie są świetne!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia, cudowne są te buty.
    Śliczne ubrania.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę, że zakupy były udane :)
    Śliczne buty!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę Ci udanego pobytu i żeby pogoda Ci dopisywała.
    Najbardziej podoba mi się ta sukienka! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurcze widzę same perełki, super! <3
    http://gosencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Buty szpileczki czarne są mega zakochałam się.
    Zapraszam ciebie do mnie może ci się spodoba i zostaniesz na dłużej, pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. perfect post dear :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  35. I love love love the heels !! so pretty ;))

    OOTD NEW POST

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  36. Beautiful and cute post. I like this clothes and shoes :)

    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  37. Diivan post, odusevljena sam!
    Noovi post o putu na Plitvice,pa ako mozes ostavi komentar --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/07/plitvice-lakes.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne wiązane butki :-))

    OdpowiedzUsuń
  39. Oh wow, you got amazing pieces there. And those dresses looks so sexy. Love it!

    OdpowiedzUsuń
  40. faberlic2405 lutego

    W internecie natykałam się już na różne, poprawniejsze bądź gorsze wpisy, jednak ten konkretny artykuł mi zaimponował. Wedle mnie warty przeczytania, niemało można z niego wyciągnąć. Oby tak dalej, pewnie jeszcze tu wpadnę!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)