Moja opinia o naturalnym Peelingu Kawowym Love Your Body

Witajcie! Tak wiem rzadko pis­zę ostatnio nowe not­atki ale tak jak wsp­omniałam kiedyś -nie mam na to czasu. Dziś znalazłam chwi­lke i oto jestem a wraz ze mną nowy post.☺
Sobota to dla mnie chwila wytchnienia.S­obotnie przedpołudnie-przepraszam popołudnie gdyż przedpołudnie to ja śpię,bardzo lubię sobie pospać i gdy nie muszę wstawać do pracy to wstaje tak około 12-13😉 😊-spędzam urządzając mini SPA domowe :pe­elingi,maseczka no i dobry olejek nawilżający do ciała.
Dziś właśnie wyrzuc­iłam puste opakowanie po peelingu Love Your Body




Więc napiszę recenzj­e.
Zacznę od tego że ten peeling nie ma żadnych SSLów,Parabenów,Konserwantów,Barwników ­


Skład:
*)Ziarno kawy robousta
*)Olej macadamia
*)Olej arganowy
*)Kakao
*)Sól morska
*)Witamina E
Jak stosować
1)Zwilż ciało wodą
2)Nałóż peeling na skórę
3)Masujące okrężnymi ruchami
4)pozostaw na ciele 5-10 minut
5) Dokładnie spłucz
Peeling bardzo mi przypomina...Kawę 😁


Moja opinia: Zwykle używam innych peelingów które są właśnie z tymi SSLami.Pierwszy raz skusiłam się na takie cudeńko i... Nie jestem zadowolona.
Po pierwsze:Baaaardzo ciężko się go aplikuje a podczas nakładania cała łazienka się brudzi
Po drugie:działanie -jak dla mnie bez rewelacji.
Głównym zadaniem peelingu jest zwalczanie cellulitu, odżywienie, oczyszczenie, regeneracja skóry oraz nawilżenie ciała.
Z cellulitem nie mam wogule problemu ale ten peeling ani nie oczyścił ani nie odżywił mojej skóry,o regeneracji już nie wspomnę-brak
Peeling Love your Body ma  przepiękny zapach-coś jakby kawa kokosowa.
I to jest jedyny plus tego kosmetyku.
To była moja jedyna przygoda z peelingiem kawowym.
Ja wybrałam zapach kokosowy ale są inne zapachy również
Używaliście go kiedyś?
Macie swoje ulubione peelingi?
Wolicie naturalne peelingi czy może te z tymi SSLami,Parabenów,Konserwantami?
Czekam na wasze komentarze ☺
Oraz życzę Wam udanego Weekendu




♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*






♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)





♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje 









30 komentarzy:

  1. Przyznam, że nie zachęca mnie ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię domowy peeling kawowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym, ale szkoda że się nie sprawdził. Ja staram się jednak wybierać bardziej naturalne, aktualnie kończę z Nacomi cukrowy i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego peelingu nie używałam,zwykle kupuję te z Joanny malutkie w drogerii Natura :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to faktycznie trefny towar...
    Zresztą nie lubię naturalnych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  6. Hallie09 lipca

    Kosmetyk nie dla mnie-nie lubię kawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ten peeling kosztuje coś ok 30 zł o ile pamiętam,a z tego co piszesz-nie warto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za tą cene-nie warto.Można samemu zrobić peeling kawowy i będzie taniej ;)

      Usuń
    2. jeszcze droższy od Les Delices z Douglasa:tamten działa super-jak dla mnie;)

      Usuń
  8. Wow, wygląda na bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię naturalne peelingi, zwykle używam savon noir, które świetnie oczyszcza i złuszcza martwy naskórek. Szkoda, że się zawiodłaś tym peelingiem bo na pierwszy rzut oka skład ma fajny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio wszędzie coś słyszę o tym peelingu, chociaż zazwyczaj są to opinie pozytywne. Szkoda, że Tobie się nie sprawdził :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam tego typu peelingu ,a po Twojej opinii-jeszcze bardziej NIE :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam takich peelingów, ale lubię naturalne, myślę, że kiedyś na pewno z nich skorzystam! :D
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkt ten jest bardzo podobny do tego całego body boom :) Fajne są <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam nigdy o tym produkcie !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Weronika10 lipca

    Moja kuzynka go miała-i mówi że jest ok.Ja natomiast używam Perfecty :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja tam lubię takie naturalne kosmetyki:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm, szkoda, że się nie sprawdził. Zapowiadał się ciekawie.
    Pozdrawiam, www.nafreelansie.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam już recenzje tego produktu i była ona pozytywna. Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził.
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Donata11 lipca

    Mam już swojego ulubieńca:kokosowy Lirene

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że produkt nie spełnił Twoich oczekiwań.
    Pozdrawiam! <3

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zapowiadał się nieźle... szkoda, że taki bubelek. Dobrze, że chociaż zapach na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię peelingi :) szkoda, że się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam troszkę zbyt delikatną skórę na peelingi.
    Ale kiedyś używała i bardzo lubię peelingi z tej firmy.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I love a good scrub! Thanks for sharing!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  25. I don´t try it but I want try it soon :)

    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy peeling, recenzja super ale wolałabym zrobić swój własny domowy, kawowy peeling :) wyszło by taniej i korzystniej :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Używam peelingów kawowych (póki co Skin.team i body boom, tego nie miałam) i są dla mnie idealne. Uwielbiam skórę po nich, jest miękka i gładka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda że się nie sprawdził :/
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)