Miętowa Hiszpanka, jeansy, białe buty sportowe ,czapka z daszkiem oraz mydlane bańki

 Witajcie :)

Po sporych peturbacjach w życiu prywatnym, przychodzę do Was z kolejną stylówką i kilkoma ogłoszeniami parafialnymi, oraz życzeniami i pytaniami o #Majówke2024.

 Zacznę od tego że się pochwalę tym że skończyłam pisać swoją drugą książkę. (Nie)Winny jest już technicznie skończony, jednak zostało mi tam jeszcze kilka szczegółów do dopracowania, za co wezmę się jesienią więc w tym roku raczej już jej nie wydam, tak jak planowałam. Za to zapraszam Was na Wattpada gdzie jest dostępne kilka rozdziałów(kilka dni temu wrzuciłam trzeci):

https://www.wattpad.com/1417831884-nie-winny-rozdzia%C5%82-i


Kolejnym newsem jest to że założyłam (a raczej uruchomiłam) swój kanał na Youtube.  Wpadłam na ten pomysł, gdy pisaliście mi pod tym postem:

https://ewas1993.blogspot.com/2024/04/stylizacja-jeansy-szare-szpilki-bezowa.html

że nie wyświetla Wam się filmik. Zaczęłam więc myśleć jak ten problem rozwiązać, bo filmiku za nic się nie dało wgrać i stwierdziłam że kanał na Youtube, będzie idealnym rozwiązaniem. Filmik można już obejrzeć w ww. poście. 

To tyle jeśli chodzi o ogłoszenia parafialne, jestem ciekawa jak spędzacie tegoroczną majówkę?

Ja (niestety) w czwartek pracuje, ale za to środę, piątek, sobotę i niedzielę mam wolną, więc chill&grill i... trochę zdjęć planuje zrobić :) 

Stylizacja którą wam pokaże w dzisiejszym poście, moim zdaniem świetnie się nadaje na majówkę. 

Miętową hiszpankę połączyłam z jeansowymi rurkami, białymi sportowymi bucikami (u mnie rzadkość!) oraz czapką z daszkiem. Zdjęcia robiłam w dwóch miejscowościach, i wykorzystałam również mydlane bańki (kto nigdy takich nie puszczał, niech rzuci kamieniem ;)) 

Dopełnieniem zdjęć jest filmik, a całość zostawiam do oceny Wam :)













Życzę Wam udanej #Majówki2024

Do następnego :)


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja :) u mnie majówka w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nieco wakacyjnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu,

    trzymam kciuki za kolejną książkę , czasami warto opóźnić jej wydanie a być z niej zadowolonym, :-)
    Stylóweczka idealna na majowe ciepłe dni. Podobnie jak Ty w czwartek musiałam iść do pracy... no cóż nie ma w życiu za idealnie :-P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolor miętowy na ubraniach :) Hiszpanka zdecydowanie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Ci w kolorze miętowym . Więcej ubieraj takich kolorów

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie Ci w niebieskim:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Great Outfit, it suits you well

    OdpowiedzUsuń

  8. Całość na luzie, wakacyjnie, a przy ty, jak zwykle bardzo kobieco i seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać sporo się u Ciebie dzieje, trzymam kciuki za twojego yt! :) Śliczna stylizacja, to moje kolorki :) Wyglądasz naprawdę pięknie :) Co do majóweczki, spędziliśmy ją rodzinnie. Przyjechała moja szwagierka z mężem, dawno się nie widzieliśmy bo mieszkają w Belgi. Była też moja rodzina od strony taty. Były dwa grile. Piotruś poznał sporo osób z rodziny, tak więc czas uważam za bardzo udany :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)