Jedna spódniczka na kilka okazji

Cześć 😘
Co tam u was słychać??
Ma być upał  🔥 ale patrząc dziś rano ciężko mi było w to uwierzyć ponieważ gdy wychodziłam do pracy powietrze było bardzo rześkie zresztą ja wychodziłam po 06:00. 🕕Przed pracą udało mi sie zahaczyc o McDonalds i napić się kawy tzn Caramel Latte Macchiato a do tego zjeść przepyszne ciastko Truskawkowy Poemat 😊🍰🍵
 A teraz korzystając z chwili przerwy w pracy dopięłam na ostatni guzik swój wyjazd do Krakowa w przyszłym tygodniu-kurcze nie było tam już sto lat  😚-i wrzucić dzisiejszy post ☺
Dziś przygotowałam kolejne stylizacje w których główną rolę gra Jedna rzecz czyli po prostu baza :-) Bardzo lubię bazy ubraniowe więc takich postów będzie napewno więcej;-)
Spódniczkę z Lipmaru pamiętacie?

Ok więc to ona jest dziś w głównych rolach ;)
Często zdarza się tak że prosto z pracy gonie na impreze i nie mam dużo czasu na porządne przygotowania-w tym przypadku wystarczy zmiana koszuli na bluz (też z LipMaru)

Wersja do pracy


Wersja na imprezę


No i kluczowa sprawa-kolczyki 😉💕
Jako ich fanka dopasowałam dwie pary.💞
Te będą świetnie pasować do pracy


A te z kolei na imprezę


I co o tym myślicie?
Która wersja wam się bardziej podoba ?
Czekam na Wasze komentarze
Buziaki ☺😘













♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*






♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)






♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole mojego bloga :)

26 komentarzy:

  1. Ta pierwsza jest świetna-elegancka a jednocześnie sexy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No u mnie to samo mówili, że od poniedziałku mają być upały, potem, że od środy a tu nic nie widać, bo wciąż jest z nami ten zimny, nieprzyjemny wiatr... Koszmar jakiś. Na McDonald zawsze znajdzie się czas! :)
    Też spodobały mi się te bazowe posty ;)
    Wersja do pracy bardziej podbiła moje serce :) Bardzo seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Donata19 lipca

    Ja tez lubię sobie pójść do McDonald'sa ;)
    obydwie stylizacje są super:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks so pretty!
    Have a nice evening!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna i bardzo krótka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W moich dotychczasowych pracach taka spódniczka z pewnością by się nie sprawdziła ale najważniejsze, że u Ciebie sprawdza się w wielu sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą kawusię z Macka :D mmniami :D

    super kiecka!
    wersja z tą koszulą mega mi się podoba :D
    super wyglądasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia20 lipca

    Zdecydowanie druga stylizacja :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się podoba ta skórzana spódnica z niebieską koszulą. :)
    Świetnie wyglądasz! ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie ubrania, można z nimi stworzyć wiele ciekawych stylizacji :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. It's so fun getting new pieces + styling them!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful outfits! I like your style :)

    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie uniwersalne rzeczy do wszystkiego <3 :D
    https://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety taka długość by się nie sprawdziła, więc wolę wersję "na imprezę" :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz mega figurkę! Bardzo mi sie podoba :)
    Zapraszam do mnie kochana! joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne kolczyki! jesteś niesamowicie zgrabna :-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Great outfits! You look amazing!
    - Cielo
    Mermaid in Heels

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama nie wiem, która wersja bardziej mi się podoba :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Obydwie stylizacje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi najbardziej podoba się wersja robocza :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubię takie ubrania, które można użyć w różnych stylizacjach ;) spódniczka faktycznie dobrze sprawdzi się w wydanie oficjalnym i imprezowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spódniczka jest bardzo kobieca <3
    Rzeczywiście można ją wykorzystać na kilka sposobów do różnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post!
    Have a happy weekend.
    https://nairgraphies.com/blog/

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepsze są takie miniówki! :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście pasuje do wielu okazji i stylizacji :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)