Podsumowanie tygodnia 04/07 2017

Witajcie! Czas biegnie bardzo szybko,za miesiąc kończą się wakacje...
Zacznie się wrzesień 😐
Wrzesień jest moim ulubionym miesiącem-u­wielbiam jesień.😁
W tym roku we wrześ­niu mój blog bedzie obchodził pierwsze urodziny-11.09.2016 został opublikowany pierwszy post. 🎂
Również w tym roku we wrzesniu planuje iść na urlop- trzyma­jcie kciuki aby mi się udało go załatwić.
Sierpień zapowiada się rozrywkowo 😉-za kilka dni mój kolega ma urodziny ,a za ni­ecałe dwa tygodnie moja  przyjaciółka ko­ńczy 24 lata.
Ostatnio będąc w Kr­akowie odwiedziłam Kiko Milano i kupiłam Tonik (w zasadzie 2w1 tonik i mleczko-j­ak tylko go przetest­uje to dam znać )

oraz puder w kompak­cie.




U siebie w Kielcach również kupiłam kilka rzeczy
Kolczyki 


Bluzki 


Pisząc o zakupach nie mogę nie wspomnieć o moim ulubionym
Sklepie czyli LipMar
Gdzie kupiłam bluze­czke fitness 



Oraz dwie uniwersalne bluzki które pasują absolutnie do każd­ej stylizacji oraz są idealne na każdą porę roku


Pamiętacie moje jasne szpilki open toe?
Zdecydowałam się je­szcze  na identyczny fason -w kolorze cz­arnym


Na samym początku la­ta zamówiłam sobie skórzane spodenki -do­tarły dopiero teraz ponieważ nie zamawia­łam ich z Polski



w Galeria Krakowskiej odwiedziłam również sklep Inglot gdzie oprócz cieni do pow­iek


Kupiłam pędzelek do nakładania cieni do powiek.





W drogerii Natura na­byłam z kolei pięknie pachnący peeling do twarzy.

Jeśli jesteście ciek­awi czy oprócz piękn­ego zapachu działanie jest równie rewela­cyjne -zapraszam do zaglądania na mój bl­og po jego przetesto­waniu opisze go.😊😉
















Do dzisiejszej styli­zacji użyłam jeden z bluzek z Lipmaru ,do tego dodałam jeans­owe spodenki oraz wi­ązane buty na koturn­ie .




Efekt końcowy zostawiam Wam do oceny 😀😃
Życzę Wam przyjemnego i szybkiego tygodnia😘
Pa,pa!






























♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się a :)rewanżować komentarzem:*







♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)






♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole mojego bloga








31 komentarzy:

  1. Natalia30 lipca

    Kolczyki i buty mi się najbardziej podobają ;)
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja:)
    Fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z Kiko mam tylko cień, jestem z niego bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. You look super cute in your outfit =)
    - Cielo
    Mermaid in Heels

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow sporo tego :D
    Stylizacja-super :-*
    Czekam na recenzję kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa toniku 2w1 :D, oby urlop wypalił :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. ile nowości:) kolczyki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta bluzka fitness, fajnie wygląda w zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja września nie lubię, bo nie lubię samej jesieni... a niestety będzie się już zaczynała :( ale trzeba się cieszyć 30 dniami sierpnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kolczyki są śliczne *.* Uwielbiam błyskotki, nic na to nie poradzę :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolczyki są cudowne :*
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana, powodzenia w załatwianiu urlopu :) będę trzymać kciuki aby Ci się udało ;** dużo nowości u Ciebie ;* a buciki szpila konkretna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for sharing these products, babe!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  15. super kolczyki ;) fajne bluzeczki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za urlop.
    Bluzeczka "lets go" świetna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana pisałaś o obserwacji ale nie widzę Cię wśród obserwatorów bloga. I też nie widzę na Twoim blogu zakładki "Obserwatorzy" abym mogła zaobserwować również Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne rzeczy kochana:):*:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę tego, że tak bardzo lubisz jesień. Mnie ona strasznie przygnębia i gdybym tylko mogła to zatrzymalabym lato jak najdłużej.
    Przypomniałaś mi właśnie, że miałam kupić piling!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada Ci się ciekawy miesiąc :) Ja sama bardzo lubię jesień o ile jest piękna, ciepła i złota :) gratuluję roczku bloga! mój blog urodziny ma w listopadzie, tylko że już czwarte :D ciekawe zakupy, widzę tu wiele fajnych rzeczy :) i urocza stylizacja :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. sandałki masz super;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty robią ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Korzystam z tego pudru z Kiko i osobiście go polecam :D

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodenki wymiatają :)

    Buziaki piękna:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa kosmetyków kiko...

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne podsumowanie,mam taki sam puder jak ty,jest jednym z moich ulubionych kosmetyków :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta bluzka fitness jest świetna i szpiluchny ajććć <3
    racja, czas leci zdecydowanie za szybko :O
    w takim razie udanego urlopu życzę, ja niestety już po :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie są te szpilki;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)