Sandomierz 2017

Cześć! Co tam u Was słychać? Tak,staram się i powoli nadrabiam zaległości w pisaniu postów 😁Stylizacja którą dziś pokaże jest dla mnie idealna na letnie ciepłe wieczory a tych ostatnio nie brak-przynajmniej u mnie:-) Fotki zostały zrobione podczas mojego ostatniego pobytu w Sandomierzu Samo miasto zrobiło na mnie pozytywne wrażenie(mimo że byłam tam krótko i pogoda była taka sobie bo było upalnie i burzowo to i tak wypoczęłam )jest małe ale Baaaardzo piękne 💞💕 Napewno jeszcze nie raz tam wrócę😉














Jestem ciekawa co myślicie o tej stylizacji?☺Pozdrawiam i buziaki 😘



























♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*







♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)






♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole mojego bloga :)


51 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam w Sandomierzu, ciekawe zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna prosta stylizacja, szkoda że zdjęcia są tak małe
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Aż musiałam sobie powiększyć by podziwiać tą piękną jakość i wyrazistość kolorów :)
    Rzeczywiście stylizacja w sam raz na takie letnie wieczorki.
    Nie byłam nigdy w Sandomierzu, ale wydaję się być pięknym miastem :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Donata12 lipca

    Pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia12 lipca

    Świetna stylizacja, wyglądasz prześlicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja super szpile
    https://moda-na-obcasach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i miasto jest piękne.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jowita13 lipca

    O tak Sandomierz jest naprawdę piękny
    Świetne Foty

    OdpowiedzUsuń
  9. również lubię to miasto :) ma pewien urok w sobie ;)
    stylizacja bardzo ładna :) super wyglądasz :) zazdroszczę umiejętności przemieszczania się w takich butach ;***

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezła stylizacja! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Umarłabym w takich butach, ale są rewelacyjne :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Sandomierz - pięknie tam! Stylizacja bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love this outfit!! So chic!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: UNIVERSAL STUDIOS & HOLLYWOOD!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze chciałam pojechać do Sandomierza! Stylizacja bardzo ładna :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post!
    Have a happy Friday.
    https://nairgraphies.com/blog/

    OdpowiedzUsuń
  19. Do zwiedzania z pewnością wybrałabym płaskie buty ale z tego co zauważyłam to Ty chyba jesteś ogromną fanką szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy14 lipca

    Stylizacja bardzo ładnie się prezentuje ^^ Jednym słowem nic dodać, nic ująć :) W Sandomierzu nie miałam okazji przebywać, ale mam nadzieję, że w przyszłości tam zajrzę :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja! Pasuje do pogody letniej :)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna stylizacja, pięknie wyglądasz :-**

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie byłam w Sandomierzu, muszę kiedyś nadrobić zaległości! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja :-)
    Jak ci się udało przejść po tych "kocich łbach" w taaakich szpilkach??? :-o :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szpilki są super:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam kilka razy w Sandomierzu :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie byłam w Sandomierzu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. So cute

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne zdjęcia i fajne miasto! ;)

    http://testyroks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. O super wyszłas na zdjęciach, jeszcze Cię tak promiennej nie widziałam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/gray-top-z-odkrytymi-ramionami.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie kochana wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Lovely post dear, I'm also in love with the photos ^_^
    I'm following your blog, would you like to follow me back, I would be glad? We can become good blog friends ♥
    My BLOG--> www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie byłam w Sandomierzu .. Świetnie wyglądasz ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurczę, nigdy nie byłam w Sandomierzu, a stylizacja jest taka, jaką lubię :)
    A buty sa przepiekne <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Dorota17 lipca

    Miasto jest...bajeczne!-byłam tam kilka razy :-)
    Świetna stylizacja
    Buziaki:-**

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy tam nie byłam :)
    Pozdrawiam!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wybieramy się tam z mężem :-)
    Piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy tam nie byłam, prześliczne zdjęcia :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia! :) Mam nadzieję, że też odwiedzę Sandomierz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajna stylizacja. :) Buty jak dla mnie za wysokie, nie potrafiłabym w nich chodzić. :D
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Szalona w takich butach po tych kamieniach w Sandomierzu <3 :D
    Śliczna Ty i miasto również urocze :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)