Biała koszula =dwie stylizacje

Witajcie ☺
Co porabiacie już pod koniec tygodnia?
 Wreszcie dotarłam do Krakowa choć nie obyło się bez problemów i nerwów z powodu opóźnienia pociągu w dodatku o pół godziny.😬😤
 Mimo iz dotarłam do Krakowa w nocy to byłam zdzwiona jak wiele zmieniło się od mojej ostatniej wizyty w tym mieście; Remonty ,wszędzie remonty choć podobno jak szybko się zaczynają tak szybko się kończą. 😉
No i przyznam Wam się szczerze że strasznie nie chciało mi się jechać. I jak zwykle poczułam się lepiej po dotarciu na miejsce -jutro już jednak wracam do Kielc.


Dziś po raz kolejny stylizacje pod tytułem "Baza rzecz najważniejsza"
Główną rolę gra tym razem biała koszula,która ostatnio świeci triumfy czemu wcale się nie dziwie;pasuje praktycznie do każdej stylizacji,jest elegancka


 jednak dzięki odpowiednim dodatkom możemy uzyskać sexy look-tak jak w mojej pierwszej stylizacji





Jasne szpilki+biała koszula +skórzana mini w kolorze capuccino
  W drugiej stylizacji białą koszulę połączyłam z czarnymi legginsami i czarnymi szpilkami i wyszedł elegancki look













Jestem ciekawa która stylizacja wam się bardziej podoba ? Lubicie białą koszule ? Czekam na wasze komentarze
☺💞💞







Pozdrawiam













♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*







♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)






♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole mojego bloga :)

25 komentarzy:

  1. Kraków uwielbiam i jeżdżę tam kiedy tylko mogę :) a biała koszula zawsze w modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fun looks, lady! Happy weekend ahead!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała koszula to niezbędnik każdej kobiety :) ja wybierał tą wersje ze spodniami.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Weronika27 lipca

    Jejciu ale ty masz figurę!:*
    Obydwie są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj wiem coś o tych remontach-jestem z Krakowa;)
    Uwielbiam białe koszule,i zgadzam się z tobą że są bardzo uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się stylizacja ze spodniami w zestawie :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszelkiego rodzaju koszule :)
    Ładne stylizacje, zwłaszcza ta pierwsza.
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Biała koszula to jednak must have w każdej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. biała koszula to element obowiązkowy w szafie ;) potrafi uratować w kryzysowej sytuacji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi również podobają się białe koszule:)
    Obydwie stylizacje są świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Biała koszula zawsze w modzie :) Jest niezbędna w garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Silesia_Girl29 lipca

    U mnie również biała koszula to must have,mam ich kilka w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również jestem z Krakowa i te remonty utrudniają mi życie:(
    A co do koszuli-obydwie wersje są świetne :)
    Masz rewelacyjną figurę ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kraków naprawdę piękne miejsce. Jest zdecydowanie moim ulubieńcem.
    Pozdrawiam serdecznie :D
    http://sandrafotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Donata29 lipca

    Zdecydowanie wersja z mini ;)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Kraków jest piękny. :) Białe koszula jest niezbędna w mojej szafie.
    ohmylifex

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jako miłośniczka klasycznych połączeń muszę wybrać 2 stylizację, aczkolwiek pierwsza też jest bardzo ładna :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfect style!

    https://nairgraphies.com/blog/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Natalia30 lipca

    Obydwie stylizacje są rewelacyjne:-)
    :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję niedługo pierwszego roczku, a rzeczy są cudne, jestem bardzo ciekawa jak prezentują się te cienie w praktyce :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Looking gorgeous in skirts and jeans! :)

    And you are wearing perfect stiletto heels! ♥

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak to mawia teraz młodzież "Brałby" :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)