Podsumowanie Sierpnia 2018

Hello ☺👋




Ciesze się że podsumowanie Lipca Wam się spodobało i dziękuję za miłe komentarze pod tamtym postem.
W związku z tym dziś mam dla Was Podsumowanie Sierpnia 









Jaki był sierpień? 

O ile lipiec minął mi w miarę spokojnie,o tyle sierpień
Nie dość że minął baaardzo szybko to jeszcze intensywnie.
Najgorszym problemem okazały się dla mnie kłopoty ze zdrowiem.
Nie dość że zaniedbałam bloga,to jeszcze mogę śmiało powiedzieć że przeżyłam chwile grozy.
Problemy zdrowotne sprawiły że musiałam trochę zaniedbac siłownię co było mi nie na rękę, ponieważ siłownia dawała mi ogromnego powera
Na szczęście miałam wsparcie w najbliższych, za co im bardzo dziękuję.
Cóż teraz czekam tylko na dodatkowe badania i mam nadzieję że wszystko będzie ok,bo czuję się już naprawdę zdecydowanie lepiej 😄
Nie tylko kłopoty ze zdrowiem sprawiły że Blogowanie zeszło na boczny plan.
Moja najlepsza przyjaciółka przeprowadziła się i to całkiem blisko mnie 😃
A i jeśli chodzi o Sierpień ,To na blogu

moda-na-obcasach.blogspot.com

Moja lipcowa stylizacja w granatowej
Sukience w paski została wyróżniona  jako
Najlepsza stylizacja Lipca







Filmy które obejrzałam w Sierpniu

Znów dwa ☺
Zupełnie jak w Lipcu 😊


Kac Wawa
Zastanawiałam się czy pisać o tym filmie 
Jak widać postanowiłam wspomnieć Wam o nim.
Z tego co zauważyłam film został okrutnie zjechany w internecie,i niewielu osobom się podobał.
Nie jest do końca tak że film mi się całkiem podobał, kilka scen w tej komedii było delikatnie mówiąc niesmacznych.
Było też kilka śmiesznych scen.










Dzikie Róże 

W życiu nie miałam tak mieszanych uczuć po 
Żadnym filmie.Bardzo fajny film,choć nie mogę 
Powiedzieć że oglądało się lekko.
Owszem momentami ziewalam lekko i według mnie 
Film nabrał rozpędu od momentu porwania Jasia.
Gdyby nie streszczenia i spojlery nie wiedzialabym 
O co chodzi w tym filmie,ponieważ akcja nabiera tempa
Wraz z upływem czssu (chyba za rzadko oglądam dramaty).
Mimo tego że film skończył się trochę za wcześnie  (została,przynajmniej dla mnie pewna kwestia nie wyjaśniona )
Naprawdę mi się podobał ☺.


Źródło plakatów filmowych:
www.filmweb.pl 



Najchętniej czytane posty
W
Sierpniu 



(244 wyświetleń )
Ciesze się że moja ulubiona stylizacja Wam aż tak przypadła do gustu☺
Nie spodziewałam się że ten post będzie aż tak chętnie czytany...
Widać nie tylko według mnie ta stylizacja jest aż tak fajna i uniwersalna 😄




(222 wyświetleń )
Co do tego postu akurat nie miałam wątpliwości ,dziwi mnie tylko to że jest on nie jest bardzie popularny od tego z szpilkami Peep Toe, choć wydaje mi się że to przez to że został on później dodany.
Nie mniej jest to dla mnie bardzo ważny post z powodów osobistych









Statystyki blogowe
Sierpień 2018

W sierpniu mój blog odwiedziło 4612 osób 

Najwięcej osób było z

- Polski ( 2642 osoby)
- Niemiec ( 585 osób )
- Stanów Zjednoczonych ( 255 osób )






Kosmetyczny ulubieniec 
Sierpnia



W związku z upałami które były wszechobecne 
W Sierpniu ,zmuszona byłam zrezygnować ze swoich ulubionych perfum Gold Fruit d' amour, Emanuel Ungaro 
Zastąpiłam je Obsessed Calvina Kleina.
Zapach ten jest trochę bardziej ostrzejszy i nie aż tak słodki
Jak moje ukochane Goldeny.
Za to jest zdecydowanie bardziej rześki.
Zapach Gold Fruit 'd amour   jest bardzo słodki 
I nie muszę Wam chyba wyjaśniać jak w trakcie upałów  (czyli okresu zwiększonej potliwości ) działa taki słodki zapach??😆
Obsessed okazał się bardzo fajnym zapachem,
Aczkolwiek niezbyt tanim (ja trafiłam akurat na promocję w Douglasie ).









A co we Wrześniu?
Dla Wielu z Was wrzesień kojarzy się zapewne z ciężką pracą, głównie z powodu końca wakacji,
Mam nadzieję że mój wrzesień będzie zdecydowanie spokojniejszy niż sierpień.
Mam kilka planów na wrzesień,jednak nie będę o nich pisać aby nie zapeszyc.
Mogę się jedynie jak narazie pochwalić że we wrzesień weszłam z nową fryzurą -ci co mnie śledzą na Instagramie zapewne już wcześniej wiedzieli ☺
Napisze Wam o tym jednak w innym poście ☺
We wrześniu mój blog obchodzi swoje drugie urodziny 🎂 🎁 😄
Z tej okazji napewno pojawi się specjalny post ☺



A jak Wam minął sierpień?

Kto już od jutra wraca do szkoły??


Piszcie w komentarzach ☺ 

Do następnego 😚 


26 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tym filmie - muszę zobaczyć.
    Mi się obie stylizacje podobały :)
    Już się nie mogę doczekać , aż Cie zobaczę w nowej fryzurze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy02 września

    Zaciekawiłaś mnie tymi perfumami ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe podsumowanie miesiąca. Duzo zdrowia życzę i spokoju.
    A we wrześniu do szkoły nie wracam, bo już od paru lat dzielnie pracuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. CK ma śliczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia - jak najbardziej zasłużone - pięknie wyglądałaś:)
    "Kac Wawa" kompletnie nie przypadł mi do gustu.
    Obie stylizacje z sierpnia bardzo fajne:)
    Życzę zdrówka kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sierpień minął bardzo przyjemnie ;) A jutro już do szkoły, ahh...
    Świetne stylizacje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne podsumowane - to w takim razie życzę duuuuużo zdrówka:*
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I had a wonderful August. Glad you're feeling better!
    I hope you have a lovely September!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To oby z Twoim zdrowiem było wszystko dobrze! Fajne podsumowanie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaintrygowałaś mnie drugą pozycja filmową- pierwzsa tez tak średnio przypadła mi do gustu.
    Zyczę Ci zatem duuuuuużo zdrówka.

    U mnie wrzesień zapowiada się barzdo aktywnie i wyjazdowo :-) Na początek wypad na Ukrainę, poźniej dwa razy do Londynu ( chrzciny mojej siostreznicy Chloe , póżniej premiera filmu w którym grałam) - szykuje się też kilka projektów filmowych na jesień więc bedzie co robić.

    Czekam też na Twoją nowa fryzure :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello lili
    I am also with health problems and mine are serious, I hope that now you are better and that you work hard on the blog. I didn't read any books or see any movies because I spent the month of August going to the hospital for exams, blood tests, medical appointments. I hope September is better and that I finally get treatment for my illness.
    I wish you a September full of good things.

    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nadzieję, że z Twoim zdrówkiem będzie już wszystko w porządku :*
    gratulacje wyróżnienia stylizacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat Ck robi fajne świeże zapachy, jak i ciężkie kobiece, więc z tej firmy zawsze można coś wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne stylizacje, zwłaszcza ta z niebieskimi sandałkami:):*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuknę na ten drugi film. Sierpień udany :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby wrzesień być jeszcze bardziej owocny! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wspaniałych statystyk i życzę dalszych sukcesów ;)
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedziny :-) Miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałaś udany miesiąc :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/09/summer-vibes.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze że miesiąc był udany. Mój sierpień też spoko a wrzesień zapowiada się pracowicie

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne podsumowanie! Widać że miesiąc udany ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę szybkiego powrotu do pełnego zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że już wszystko w porządku z Twoim zdrowiem! Gratuluję statystyk i wyróżnienia stylizacji :) Oby przyszły miesiąc był jeszcze bardziej owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje wyróżnienia kochana:) SUPERR

    Buziaki:*
    Nowy post - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)