Drugie urodziny bloga

Dzień dobry ☺

Jak tam Wasze samopoczucie?

Ja sama jestem zdziwiona skąd we mnie tyle energii i to juz od wczoraj 😆😕 ...
Ale cieszę bo dzięki temu mam praktycznie cały czas mam dobry humor ,i nie ukrywam że te trzy dni które zostały do weekendu szybciej miną.
I tak najdłuższe będzie piątkowe popołudnie w pracy...😆



Dziś mój blog obchodzi swoje Drugie urodziny 🎂 🎁 





Dwa lata temu 
Czyli 
11.09.2016 
 Na tym blogu pojawił się pierwszy post.

Od tego czasu wiele się zmieniło.
Nie tylko na blogu ale i w moim życiu prywatnym.

Patrząc z perspektywy czasu mogę śmiało powiedzieć że nie żałuję tego że założyłam bloga.
Dzięki temu nie tylko moja szafa się powiększyła 😆  (znaczy zawartość☺) ,musiałam kupić nową szafkę na kosmetyki 😅,ale i poznałam wiele miłych i ciekawych osób.

❤☺❤☺❤☺❤☺❤☺❤☺❤☺❤☺❤☺❤☺❤☺❤☺❤☺

Chciałabym podziękować wszystkim moim Obserwatorom (i blogowym i Instagramowym)Wszystkim moim Czytelnikom i Hejterom  (tak,tak ).
Każdy komentarz, każda nowa obserwacja,każde nowe wyświetlonie na blogu to dla mnie ogromna motywacja.
Gdyby nie Wy prawdopodobnie by tego bloga nie było.

🌹🌸🌹🌸🌹🌸🌹🌸🌹🌸🌹🌸🌹🌸😘😘😘🌹🌸🌹🌸🌹🌸🌹🌸🌹

Chciałabym również podziękować moim najbliższym, za pomoc w zdjęciach i wspieranie w ciężkich chwilach 
🌹🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼😘😘😘🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼


Chce również podziękować wszystkim firmom z którymi współpracuje (lub współpracowałam ,bo jest kilka z którymi zakończyłam współpracę )
Dziękuję za zaufanie, miłe słowa ☺

Mam nadzieję że za rok napisze kolejny taki post ,w którym być może napisze jak to się stało że założyłam bloga.☺

Choć może to dziwne ale bardzo się przyzwyczaiłam i nie wyobrażam sobie przestać blogować.
To jest po prostu moja pasja, mój mały świat ,w którym mogę zapomnieć o wszystkich swoich problemach,przelać swoje przemyślenia, sukcesy czy bolączki.
Lubie zrobić sobie chwile przerwy czy to w domu czy w pracy,wejść na Wasze blogi ,zostawić komentarz,poczytać co tam u Was... 
Lubie pisać nowe posty;czy to recenzje czy nowe stylizacje..


Przez te dwa lata mój blog dorobił się    133  obserwatorów   i  63824 Wyświetleń 

No i zaszło sporo zmian w wyglądzie bloga.
Kilka z Was pod ostatnim postem zwróciło uwagę na nowy nagłówek 
Pod nagłówkiem macie zakładki  (m.in Ask.Fm   ,Modna Polka czy Instagram ,a także listę blogów które obserwuje czyli  Blogi które obserwuje  )
Jest także  nowa fawikona   (ozdobna literka E od mojego imienia Ewa)




Tak więc sporo zmian ☺

Rok temu(nie każcie mi szukać linków, aż sama wstydzę się zaglądać do archiwum bloga) pisałam że  być może w tym roku zmienię domenę bloga na własną  (bez tego blogspot )
Nie zmieniłam i raczej nie prędko zmienię gdyż widzę że mam jeszcze trochę pracy nad blogiem m.in polepszyć jakość zdjęć  (choć i tak uważam że są zdecydowanie lepsze, cóż ciągle się uczę )
Oczywiście jeśli takie zmiany nadejdą to wcześniej Was poinformuje na blogu lub na Instagramie 









Niedawno Wam wspominałam o tym że zmieniłam fryzurę.
Dziś postanowiłam się pochwalić nią i pokazać ją wraz z nową stylizacją taką na typową złotą polską jesień.
Odkąd pamiętam zawsze miałam kręcone włosy i narzekalam na nie.😊
Kilka miesięcy temu postanowiłam zmienić trochę pielęgnacje włosów i dobralam nowe kosmetyki.
Moje wcześniejsze kosmetyki do włosów,pochodziły z drogerii i zaczęłam je kupować w hurtowniach fryzjerskich.
Nie musialam dlugo czekać na efekty :moje wlosy zrobiły się nijakie.😣
Nadal mi się kręciły tyle że po kilku godzinach robiły się proste,oklapnięte i tłuste...(rozumie się że też narzekałam)
Dlatego na niemal wszystkich zdjęciach mam związane włosy...
Teraz mam nadziejęże to się zmienia ponieważ pod koniec sierpnia zdecydowalam się na trwałą.
Choć byłam trochę przerażona i bałam się tej wizyty u fryzjera,nawet bardziej niż wizyty u stomatologa gdy miałam leczenie kanałowe zęba.😯😂😆
Niepotrzebnie się bałam poniewaz jestem bardzo zadowolona z tego zabiegu i w nowej fryzurze czuje się zdecydowanie lepiej no i częściej noszę rozpuszczone włosy.
Podczas trwalej moje czarne kosmyki trochę się odbarwiły i mam w tym momencie trochę jaśniejsze.
Jestem naturalną blondynką ale od jakichś 10 lat farbuje włosy na czarnpo 
Od tego czasu wiele się zmieniło  (pomjam to że mam trochę więcej latek i ten czarny mnie postarza,to jeszcze musze unikać słońca,przez co mam jasną karnacje i te czarne wlosy mnie jakby przytłaczają) i nie będę ukrywać że kolor mi się znudził
Zdecydowałam że najprawdopodobniej zmienię kolor z czarnego na ciemny braz .

Dziś pochwalam się nową fryzurą oraz kolejną stylizacją.
Na botki (przynajmniej u mnie ) jest jeszcze zdecydowanie za gorąco.
Tak więc postawiłam na szpilki, zieloną bluzkę ,ciemne jeansy oraz -chyba nie potrzebnie -czarną dwurzedowke z materiału, która mimo że jest ładna i elegancka to trochę przytłacza tą stylizacje i jest na nią zdecydowanie za ciepło...
Zresztą zostawiam to Wam do oceny 
Trochę się gruzdalam przy przygotowaniach i zdjęcia robiłyśmy z koleżanką za późno przez co przeszkadza trochę na zdjęciach 









Buzki i do następnego 😘







23 komentarze:

  1. Gratulację kochana :) życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeeej.. gratuluję wytrwałości! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę zatem wielu inspiracji na kolejne lata blogowania:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje wytrwałości!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! Moja koleżanka kiedyś zrobiła trwałą tylko dlatego, że po niej włosy mniej się przetłuszczają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje! Mój blog też ma dwa latka :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, gratuluję takiej wytrwałości! Powodzenia w dalszych sukcesach:)

    redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin! :* wielu kolejnych sukcesów kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje 💕 Fakt blogowanie staje się częścią osobowości, po pewnym czasie dziwne by było go nie mieć 😛 Może za rok wspólna impreza, Twojego bloga i mojej firmy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. It´s perfect. Congratulation! My blog will have second birthday in October :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :). Życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszego kochana u mnie to juz chyba z 5 będą:)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i powodzenia w dalszym rozwoju bloga :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje i życzę samych sukcesów! pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje super wyniki :) Życzę kolejnych udanych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję kolejnych blogowych urodzinek :-)

    Wygladasz super :) Patrz a ja zawsze chciałam miec kręcone włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam za wytrwałość! Ja jestem ciekawa jak długo mnie będzie trzymało blogowanie :) Powodzenia w dalszym rozwoju!

    Pozdrawiam,
    http://szwatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby więcej tych lat kochana :) Super wyglądasz!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello lili
    Congratulations on the blog's birthday. I realize that you like your blog and do it with such passion because I like mine too.
    of course in two years we have good times other less good but we who comment we are here to give good energy and send good vibes.
    And I hope to find you so beautiful next year.


    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)