Pudrowa mini spódniczka, biała koszula, beżowe szpilki +Semilac deezee #girlboss 230

Witajcie 😚



Jak tam Wasze samopoczucie przed ostatnim wakacyjnym weekendem w tym roku??

Moje całkiem dobrze.
Mam kilka planów, dodatkowo cztery dni wolnego (od piątku 😆)
Więc już nie mogę się doczekać 😊


Czuje się już znacznie lepiej więc mam w planach kolejną sesje zdjęciową i mam nadzieje że odbędzie się bo nie pamiętam kiedy robiłam zdjęcia stylizacji a i tez mam dla Was kilka rzeczy do pokazania które udało mi się kupić .
Część jeszcze do mnie nie dotarła, ale aby nie odwlekac tego, w piątek lub w sobotę wrzucę to co mam na InstaStory.




Dziś mam dla Was stylizacje sprzed kilku tygodni, a jej zapowiedź mogliście obejrzeć na moim Instagramie,
Zdjęcia robione były dzień po urodzinach mojej koleżanki, wykonywała je zresztą jubilatka.
Oprócz stylizacji mam dla Was również zdjęcie najnowszego lakieru Semilac & DeeZee Girlboss 230 
To zdjęcie jest nie tylko na moim Instagramie ale i również znalazło się na InstaStory Semilac.

Co do stylizacji, to obawiam się że jest jedna z ostatnich letnich stylizacji w tym roku.😯
Za chwilę nadejdzie jesień, którą zresztą uwielbiam i napewno nie zrezygnuje ze spódniczek mini czy sukienek  które kocham ,ale odkąd pamiętam koniec lata zawsze u mnie wywołuje taki dziwny smutek i nostalgie.


A wracając do stylizacji
W dniu robienia zdjęć było nie dość że gorąco to jeszcze za późno wziełyśmy się za robienie zdjęć, kiedy to słońce chyliło się ku zachodowi rzucając swoje promienie i na mieszkanie i na zdjęcia, co poniżej widać...
Stylizacja to biała szyfonowa koszula
 (jest bardzo lekka i przewiewna przez co była dla mnie ratunkiem i alternatywa w pracy w te upały zastępując z powodzeniem zwykłą białą koszule ) ze Sklepu Pakuten.pl ,pudrowa spódniczka ze sklepu ModoMania  ( >> TU << ją Wam Pokazywałam ) oraz beżowe szpilki na platformie  ze sklepu Czasnabuty.pl







Jeśli chodzi o lakier 230 #Girlboss DeeZee & Semilac 
Dostałam juz od Was kilka pytań na temat konsystencji i krycia.
Aplikacja i konsystencja są bardzo fajne ,lekkie natomiast jeśli chodzi o krycie :3 warstwy powinny wystarczyć.
Lakier jest hybrydowy więc lampa jest niezbędna.

wybaczcie to zdjęcie ale tylko ten Screen z mojego InstaStory
Ocalał po wyczyszczeniu pamięci telefonu



Kochani życzę Wam udanej końcówki wakacji 

Jestem ciekawa czy macie jakieś plany ma ten ostatni wakacyjny weekend? 
Mieliście już styczność z tym lakierem DeeZee & Semilac ?

Dajcie znać również co myślicie o mojej stylizacji ☺


Buzki i do następnego 😘

28 komentarzy:

  1. Śliczny ten odcień różowego lakieru - muszę go poszukać!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz nogi do niebq :) Kolor lakieru swietny:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie lubię tej świadomości, że za chwilę nadejdzie jesień. Nie cierpię tej deszczowej smutnej pogody zapowiadającej jeszcze gorszą zimę :/
    Ten lakier i pazurki widziałam już na Twoim ig i mogę tylko powiedzieć, że w tym momencie żałuję braku lampy do hybryd w domu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna ta koszula! :) Figura extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny, delikatny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, super dopasowałaś kolorystycznie ;)
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja! Co do końcówki wakacji to póki co nie mam konkretnych planów, ale na pewno postaram się spędzić ją jak najlepiej.
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful outfit!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor pazurków ;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello lili
    We will still be warm in Portugal until the end of October.
    This color of the nail polish I like it very much, as for your look it's very sexy and you are an inseparable woman of those high heels !!

    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna ta spódniczka, mega w niej wyglądasz <3!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy30 sierpnia

    Bardzo ładny kolorek lakieru :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale laska, jakie długie nogi! wow ♥

    Zapraszam
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już też mam swój Girlboss :) Wygląda super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny to fakt ☺
      Ale kupiłaś go czy dostałaś może na evencie DeeZee&Semilac w Krakowie?

      Usuń
  15. Oj zdecydowanie jestes wielbicielką szpilek, ale co sie dziwic,takie nogi trzeba pokazywać!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten różowy kolorek lakieru bardzo się mi podoba.
    A stylizacja ciekawa. Spódnica robi wrażenie.
    https://sikorkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam białe koszule - klasyka :-)
    ten kolor lakieru jest cuuudny. Też tak mam,że końcówka lata sprawia ,ze ogarnia mnie nostalgia i taki dziwny rodzaj melancholii i smutku

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj u mnie też jesień odbija się na nastroju... mam wrażenie że wtedy najwięcej relacji się rozpada, każdy idzie do innej szkoły etc :/
    Pamiętam że chciałaś wspólną sesję w wrześniu, to może być ostatnia okazja bo prawdopodobnie opuszczam miasto...

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny ten lakier!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super spódniczka ! Uwielbiam beż jest taki niewinny, ale ty połączyłąś go ze szpilakami i nagle jest wyzywający wręcz *.* Super stylizacja ! <3

    Jestem tu nowa :( https://clickastris.blogspot.com/ <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetną masz figurę. Super stylizacja!

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  22. przeraża mnie to, że ostatni dzień i już tylko do matury :( super wyglądasz!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ładny kolor na paznokciach. Bardzo ładna stylizacja :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kolor paznokci! ;)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna spódniczka, wyglądasz wspaniale!
    Kolor tego lakieru jest cudny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)