Sustainable Fashion Awards 2018

Witajcie
Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o

Sustainable Fashion Awards 2018











Co to jest Sustainable Fashion Awards?

Jest to konkurs skierowany do projektantów mody i marek ale udział może w nim wziąść każdy.
Wystarczy tylko mieć gotowy projekt ,który spełnia jeden z poniższych wymogów :

- ma elementy wykonywane ręcznie 

- nie wpływa na dobrostan zwierząt 

-użyte są materiały organiczne, recyklingowe 

-jest zrobiony w myśl smart desingu

- wspiera ruch fair trade 

-jest zrobiony z tkaniny zero waste(czyli nie jest zrobiony z tzw torebki zrywki,jednorazówki)


Tutaj macie przykładowe prace które można zgłosić na
Sustainable Fashion Awards :








Dlaczego warto wziąść udział w SFA?

1)jest to świetna okazja aby poruszyć swoją kreatywność 

2)Robisz coś dobrego-wspierasz akcje związane z FashRev i Fair Trade

3)Twój projekt zobaczy międzynarodowe jury (czyli sława 😉 )

4)Masz szansę wygrać 3 tysiące dolarów 




Jak,gdzie i do kiedy można się zgłaszać? 


Zgłaszać się można do 31.Października.2018 na stronie jakandjil.pl/sfa2018/

Tam też znajdziecie więcej na temat SFA







Ktoś z Was słyszał już o Sustainable Fashion Awards? 

A może brał ktoś z Was udział w SFA?

Zglosicie się do tej edycji? ??


Czekam na Wasze komentarze ☺ 


20 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o takim programie. ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz o tym słyszę. Super, że dają takie możliwości. Do tego konkursu zgłosiłabym moją mamę. Każdy strój , który moja mama mi zaprojektowała na zawody taneczne robi furorę. I to nie tylko w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam nawet, że coś takiego funkcjonuje :D Ale nie dziwne, bo z modą mam tyle wspólnego co fizyką kwantową (czyli zupełnie nic :D)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy o tym nie słyszałam jestem pod wrażeniem :O

    https://pauliica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna inicjatywa, nie słyszałam o niej wcześniej:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze słyszę, ale ciekawa akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym konkursie wcześniej, ale bardzo fajna sprawa:)
    Miłego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
  8. How fun! This is such a great way to show your creativity and get your stuff out there.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tym konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz o tym słyszę, ale inicjatywa jest świetna!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy29 września

    Przyznam szczerze, że pierwszy raz spotykam się z taką akcją, ale to naprawdę super sprawa :D Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezbyt interesują mnie tego typu konkursy. A Ty bierzesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym wzięła udział ale nie mam na to ani czasu ani pomysłów ☺

      Usuń
  13. Anonimowy30 września

    Nigdy nie słyszałam o tej inicjatywie! Wydaje się być świetną okazją dla początkujących projektantów :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sprawa z tym konkursem :D
    https://freshisyummy.blogspot.com/2018/09/jacob-takes-marocco-2-let-you-love-me.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa sprawa, nie słyszałam o tym wcześniej.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz o tym słyszę,dosyć interesujący :D zapraszam i pozdrawiam http://alexablogofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)