Atumn first look-czarna mini spódniczka i bluzeczka w panterke +kod rabatowy Calibarcollection

Witajcie 😚

Wracam do Was prawie tygodniowej nieobecności na blogu(ale zapowiedzianej ) z jesienną stylizacją i niespodzianką ☺






Ci którzy mnie śledzą na Instagramie wiedzą że ostatnie dni spędziłam w Krakowie.☺
Miałam kilka dni wolnego(choć I tak urlop jeszcze przede mną 😉) ,więc zdecydowałam się na ten wyjazd, i przy okazji wykorzystałam piękną pogodę na zdjęcia 😄
Obawiam się że to już były ostatnie zdjęcia w tym roku robione w plenerze...😯
Oprócz Krakowa zahaczyłam jeszcze o Zabrze-chyba pierwszy raz w życiu byłam w Zabrzu jeśli nie liczyć tego że byłam tam przejazdem do Katowic☺
Tak więc za mną dwa intensywne dni,a najgorsza była noc z Czwartku na Piątek kiedy to na szybko wracałam z Zabrza do Krakowa, a z Krakowa do Kielc  ,co zaowocowało zarwaną nocą i snem w podróży przez co o mało nie przespalabym wysiadki w Kielcach i wylądowałabym w Warszawie(zapewne 😆)
Ale mimo wszystko wyjazd zaliczam do udanych i ciesze się ponieważ odpoczęłam trochę bo początek tygodnia nieźle mi dał w kość ale na szczęście wszystko się poukładało 😄

Tak jak obiecałam mam dla Was pierwszą jesienną stylizacje ( mogliście ją już zobaczyć na moim Instagramie) tym roku i niespodziankę 😊
Zacznę od stylizacji a niespodzianke zostawię na koniec 😆


Ciężko mi w to uwierzyć że jeszcze kilka dni temu chodziłam w butach typu open toe a w skórzanej kurtce było mi za gorąco.
Wczoraj przekonałam się że skórzaną kurtkę musze juz niedługo zamienić na jesienną, botki open toe schować.
Cóż oficjalnie zaczęła się jesień...🍃🍂
Rok temu skakałam z radości a teraz nie chce mi się robić jesiennych stylizacji -mam nadzieje ze mi przejdzie 😆

Jak zapewne wiecie w tym sezonie rządzi panterka.
Gdy byłam młodsza to byłam oczarowana tym wzorem (pamiętacie moją spódniczkę w panterke? )
Teraz średnio mi podchodzi ten trend.
Podczas zakupów w mojej ulubionej galerii ta bluzka spodobała mi się na manekinie a że rozmiar był uniwersalny to nie przymierzałam jej w sklepie tylko juz w domu,co było błędem ponieważ nie polubiłam tej bluzki na sobie -czuje się w niej jakbym miała 50 lat 😧
Nie żałuję że ją kupiłam nie mniej czuje się trochę rozczarowana tym bardzie że mini w panterke uwielbialam ,a teraz jak się zastanawiam to nie wiem dlaczego-jak widać gust może się z wiekiem zmienić 😆
Według mnie ten wzór sam w sobie przykuwa uwagę i dlatego zdecydowałam się na czarną minispódniczke, czarne rajstopy i czarne botki na platformie.
Choć miałam wizję by czarną mini zamienić na czerwoną to po przymierzeniu tej bluzki i czerwonej spódnicy szybko się rozmyśliłam 😊










A Wy lubicie panterke?
Macie już coś w swojej szafie z tym wzorem?

Koniecznie dajcie znać w komentarzach ☺ 


A teraz obiecana niespodzianka - jest nią 

Kod Rabatowy do sklepu  Calibar Collection

Kod daje Wam 25% zniżki na cały asortyment i nie ma daty ważności.
Zachęcam Was do przejrzenia asortymentu tego sklepu ,bo mają baaardzo ładne rzeczy 😍

Kod Rabatowy brzmi :

LILIBLOGGER25



życzę Wam miłej niedzieli, szybkiego i udanego tygodnia a ja uciekam chować letnie buciki i wyjmować botki 😣

Buzki I do następnego 😘 


34 komentarze:

  1. Wszędzie zaczyna się szał na panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków to idealne miejsce na klimatyczne sesje zdjęciowe! Jestem cikawa efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne botki ;) Szukam takich na jesień ;) No, może ciut niższych ;) A panterka nigdy nie była moim wzorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Panterka sama w sobie jest ciężkim wzorem. Szał na nią coraz bardziej do przodu :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/2018/09/its-never-late-to-find-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Świetny post, bardzo ostatnio podoba mi się panterka :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny look na jesień ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że wyjazd się udał i jesteś zadowolona :) świetna stylizajca :) podobają mi się panterkowe elementy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o panterkę to lubię dodatki i buty z tym wzorem, ale Twój zestaw jest fajnie dobrany, bardzo ładnie wyglądasz:)
    Lecę przejrzeć asortyment sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, panterka teraz ponoć rządzi. Ale w mojej szafie na nią raczej miejsca nie będzie, źle się czuję w takich wzorach...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To dobrze, ze mimo przygód odpoczęłaś- ja już odliczma dni do urlopu, ponieważ po czeka mnie trochę wyzwań.
    Panterka to faktycznie jeden z goracych hitó sezonu- jednak ja nie zcuje tego wzoru na sobie. Ty za to wygladasz w nim pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Panterka to bardzo modny wzór tej jesieni :) Chociaż rok temu też był szał, fajnie, że motywy wracają :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Co jak co, ale fanką panterki jestem od kilku dobrych lat :) Świetna stylizacja kochana! :*

    Najlepszy Blog Monki

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja:)
    https://veetmia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Panterka w tym sezonie wymiata :) Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/09/zota-sukienka-w-kwiatki.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Pogoda niesamowicie się zmieniła. Wczoraj byłam w szoku jak zimno jest na polu :D Co do stylizacji to bardzo fajna. Podobają mi się najbardziej buty :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie zajrzę na stronę sklepu może coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Motywy zwierzęce są teraz bardzo modne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie przepadam za panterką, za to moja mama i siostra mają po jednej bluzce w ten wzór. Sama wolę stonowane i raczej basicowe ciuszki (chociaż inne oczywiście też mam), ale to może kwestia wygody, bo łatwiej jest dobrać spójną stylizację.
    W każdym razie wyglądasz bardzo dobrze (i na pewno nie na 50 lat :D).
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Mimo wszystko panterka to chyba wzór nie dla mnie -źle się czuje w tej bluzce ☺

      Usuń
  20. Perfect outfit, I like it! And I like you new design of your blog :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety buciki trzeba zmienić też nad tym ubolewam :( lato takie gorące ale już za nim tęsknie. Stylizacja piękna, super Ci panterka pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Panterka to najgorętszy trend tego sezonu :) JESTEM jak zawsze na TAK :)Wyglądasz mega:*

    Buziaki:*
    Nowy wtorkowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że panterka znowu wróciła do mody ;) Ja na razie nie mam nic z takim wzorem. Świetna spódniczka :)
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Tej jesieni panterka będzie bardzo modna :) Już o tym słyszałam i czytałam. Ja mam kurtkę w ten wzór i pewnie będę ją bardzo często nosić :) Jest wygodna a panterka bardzo dobrze wygląda jesienią, więc czemu by nie :) Wyglądasz świetnie w tej stylizacji, naprawdę bardzo mi się podoba :) Świetny wyjazd, w Krakowie byłam kilka razy ale jako dziecko, więc już nie pamiętam tego miasta. W Zabrzu tak samo, moja ciocia kiedyś tam mieszkała więc był powód do odwiedzin i kolejnych podróży :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam jedną spódniczkę w panterkę i bardzo ją lubię, chociaż za wzorem samym w sobie nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja osobiście nie przepadam za panterką.. :) Świetne botki!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  27. Panterka jest bardzo modna teraz :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. panterka wraca tej jesieni na salony, bardzo fajnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna panterka, bardzo Ci pasuje! ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia, mam podobną bluzkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://my-lovely-pink-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Miłego weekendu kochana- ja zaczynam tryb urlopowy i wracam w połowie października :-)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)