Jantar odżywczy krem do ciała z esencją bursztynową i złotem -moja opinia

Witajcie 😚
Jak tam zaczął się Wasz tydzień??
Mój poprostu okropnie 😣
Mam nadzieję że będzie lepiej ,tym bardziej że dostałam kilka dni wolnego i wyjeżdżam więc liczę na odpoczynek (nie będzie mnie tu kilka dni )
Właśnie zrobiłam sobie małą przerwę w pakowaniu i postanowiłam napisać nowy post ☺


Marki  Jantar chyba nie muszę nikomu przedstawiać ☺
Jest chyba najbardziej znana z kosmetyków do pielęgnacji włosów  (sama nawet pisałam recenzje odżywki -wcierki).
Jednak jakiś czas temu na rynku pojawiły się balsamy i mleczka do ciała.
Dziś mam dla was recenzje jednego z takich kosmetyków :

Jantar 

Odżywczy krem do ciała 

Z esencją bursztynowa i złotem 



Jak się u mnie sprawdził? 
O tym w dalszej części postu ☺ 








Od producenta

Kobiety pragną emanować swoim pięknem, Jantar DNA REPAIR jest tajemnicą ich młodego wyglądu, pielęgnacją aktywizującą procesy odnowy skóry, dzięki mocy kamieni i metali szlachetnych.

Odżywcza formuła anti-ageing poprawia sprężystość skóry i przywraca jej naturalnego piękno.                                           Krem zapewnia efekt zregenerowanej, aksamitnie gładkiej i jędrnej skóry, a subtelny zapach podkreśla zmysłowość.




Skład 


Esencja bursztynowa - stymuluje mechanizmy naprawcze w skórze, dodaje jej energii i poprawia witalność 

Złoto koloidalne- pobudza skórę do syntezy kolagenu i elastyny, dzięki czemu spowalnia procesy starzenia 



Olej perilla- odżywia skórę, poprawia jej elastyczność i jędrność Rozświetlające złote drobinki- dodają skórze subtelnego blasku

Aqua(water),Paraffinum,Liquidum(Mineral oil),Glycerin,polyglyceryl-4 diisostearate/polyhydroxystearate/sebecate,ethylhexyl stearate,Cocos Nucifera (cocount) Oil, magnesium sulfate, Sorbitan Isostearate, Propylene Glycol, Amber Extract, perilla ocymoides Seed Oil, polysilicone -11,Laureth-12,Gold,Butyrospermum Parkii  (shea)butter,tocopheryl acetate, potassium sorbate, Sodium Benzoate, Parfum ( Fragrance ), Citronellol, Limonen,Linalool, mica, Cl77891 (titanium dioxide )Cl77491 (iron oxides),Citric Acid, Cl 19140



Moja opinia :

Krem otrzymujemy w ładnym opakowaniu typowym dla całej bursztynowej serii Jantar.
Opakowanie posiada dozownik który ułatwia aplikacje.






Jeśli chodzi zapach to jest on trochę  ciężki, czuć tu trochę bursztynu i trochę  olejku arganowego.
Jednak w miarę wchłaniania się balsamu w skórę, zapach robi coraz bardziej mniej wyczuwalny.


Kolor kremu 

Jeśli chodzi o aplikacje to nie ma lekko :ciężko się go wsmarowywuje w skórę ,i choć dość szybko się wchłania to pozostawia tłusty film na skórze, wiec najlepiej go nakładać gdy mamy sporo czasu i nigdzie nie spieszymy się,bo ten tłusty film znika po około godzinie.
Po tym czasie na skórze wyczuwam delikatny zapach bursztynu,sama skóra jest nie tyle nawilżona co rewelacyjnie wygładzona ,i zauważyłam że pojawiają się drobinki złota.
Są one jednak mało widoczne, tylko w blasku światła.
Krem nie powoduje żadnych podrażnień czy innych problemów skórnych.


Podsumowując:

Mnie osobiście ten krem nie powalił swoim działaniem.
Jednak nie wykluczam jego ponownego kupna,ale tylko raz na kilka miesięcy i to okazjonalnie.
Cena kremu to około 16 złotych za 200 ml w Rossmanie  ( w promocji można go kupić za niecałe 13 złotych ).
Mi to 200 ml wystarczyło na około 6,7 użyć.
Ani nie polecam ani nie odradzam. 



Lubicie kosmetyki Jantar?
Mieliście już ten krem lub inny kosmetyk do ciała z Bursztynowej Serii Jantar? 
Piszcie w komentarzach ☺ 

Do następnego 😚 

37 komentarzy:

  1. Powiem szczerze - okropnie nie lubię czekać, aż kosmetyk którym się posmarowałam się wchłonie. Więc sama rozumiesz, że ten raczej nie dla mnie;)
    Udanego urlopu- zdystansuj się, odpocznij. Jestem pewna, że wrócisz pełna energii!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam do czynienia z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ale wcierkę jantar, balsamu jeszcze nie miałam, i jakoś nie szczególnie mnie kusi ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam go, choć za całą marką Jantar nie przepadam. Mogę polecić tylko wcierkę :)

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego produktu u siebie, ale po Twojej recenzji się raczej na niego nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji testować ale moje koleżanki mówiły że nawet dobry:)

    Buziaki:*
    Nowy post na blogu -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam z tej firmy szampon, wcierkę i coś jeszcze - byłam zadowolona ;) Acz niczego do pielęgnacji ciała jeszcze nie miałam. Jednakże raczej byśmy się nie polubili - problem z rozsmarowaniem i tłusty film zupełnie skreśla u mnie produkt. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym kosmetyku ale uwielbiam wszystko, co ma jakikolwiek składnik związany z bursztynem <3 Czekam na recenzje

    ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I have never seen this product before- they seem to be nice!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Markę Jantar kojarzyłam jedynie z produktów do włosów. Nie wiedziałam, że jest balsam do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszę słyszę :) pierwsze widzę :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zakupiłabym tego produktu ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj, odpoczywaj! Kazdemu dobrze zrobi wolne ♥
    Ja nie przekonałam się do tej marki i nie stosuje nic :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kosmetyki do włosów tej firmy

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, Bambi Boho xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedyne do czego jestem przekonana z tej firmy to tylko wcierka do włosów. Reszta jakoś mnie odpycha :)

    OdpowiedzUsuń
  16. idealnie spiszę się na odżywienia skóry zimą :)

    Zapraszam na mój blog modowy

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam serii do włosów i świetnie się spisywała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego produktu, zdziwiło mnie to, że zużywa się tak szybko...
    Ciekawią mnie te drobinki na skórze i zapach
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam i raczej nie sięgnę, ale serię do włosów bardzo lubiłam :)

    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Udanego wypoczynku :* Szkoda że produkt okazał się neutralny :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Do mnie ta marka niestety nie przemawia, mam negatywne doświadczenia z ich produktami do włosów i niestety się zraziłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie używałam produktów tej marki.. :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  23. Używałam tylko suchego szamponu, ale zawiodłam się niestety. Kremu raczej też nie kupię, ale zainteresowana jestem wcierką z serii bursztynowej. ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. BArdziej osobiscie preferuje kosmetyki, które szybciej się wchłaniają- ale sam produkt zapowiada się nieźle :-)
    Zyczę Ci zatem aby końcówka tygodnia była udana i miłego wypoczynku :-)
    U mnie jeszcze tydzień i urlop :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam zestaw jantar do włosów i zaczynam testować :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam kosmetyków do ciała Jantar. Miałam do czynienia tylko z tym do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy21 września

    Używałam wiele kosmetyków tej firmy, ale sprawdziła mi się jedynie, wspomniana przez Ciebie, wcierka do włosów! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam o tym produkcie ale jakoś nie zachęca mnie. Mam wrażenie że po tych drobinkach złota zbytnio bym się świeciła i też ten długi czas wchłaniania mnie odrzuca.

    https://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Długo się wchłania, nie dla mnie :P.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Ohh I like the amber scent. Sounds lovely!
    I hope you have a great weekend!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jantar słyszałam, że jest dobty jedynie do włosów :(
    Super wpis kochana :* <3

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3

    OdpowiedzUsuń
  32. osobiście bardzo lubię produkty Jantara :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie mialam z nim stycznosci, od producenta znam tylko produkty do wlosow, ale moze sie skusze?
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Do tej pory ta firma kojarzyła mi się tylko z produktami do włosów :) Fajnie wiedzieć, że mają też kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam ich wcierkę do włosów- nie miałam pojęcia, że mają produkty do ciała!

    OdpowiedzUsuń
  36. Słyszałam dużo dobrego o tej marce w kontekście włosów, ale nigdy nie używałam ich produktów. :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)