Recenzja Garnier Botanical Cleasner Soothing Milk Mleczko do demakijażu z wodą różaną (cera sucha i wrażliwa)

Cześć Wam 😘

Czy u Was też aż tak wieje???
U mnie masakra-narazie nigdzie się nie ruszam boję się że wiatr mnie porwie😜





Dziś mam dla Was recenzję kolejnej nowości od Garnier:

Garnier Botanical Cleasner Soothing Milk Mleczko do demakijażu z wodą różaną (cera sucha i wrażliwa)








Czy mleczko okazało się być hitem czy być może bublem tak jak Żel Micelarny 3w1 ?

Jeśli jesteście ciekawi - zapraszam do lektury dalszej części postu.





SKŁAD:

🌹 Aqua / Water

🌹 Isopropyl Palmitate

🌹 Propanediol

🌹 Glycerin

🌹 Rosa Damascena Flower Water

🌹 Carbomer

 🌹 Sodium Hydroxide

🌹 Sodium Phytate

🌹 Arginine

🌹 Acohol

🌹 Caprylyl Glycol

 🌹 Citric Acid

🌹 Acrylates/C10-30 Alkyl

🌹 Acrylate Crosspolymer

🌹 Salicylic Acid

🌹 Linalool

🌹 Citronellol

🌹 Parfum / Fragrance







OD PRODUCENTA:

Oczyszczające mleczko do demakijażu składające się w 96% ze składników pochodzenia naturalnego, wzbogacone wodą różaną. Delikatnie, lecz skutecznie usuwa makijaż całej twarzy, w tym oczu, i zanieczyszczenia, działając kojąco na skórę. Bez parabenów, silikonu i sztucznych barwników. Pozostałe 4% składników oferuje przyjemność stosowania i wysoką trwałość formuł. Opakowanie podlega w 100% recyklingowi.









MOJA OPINIA:

Kremowa, biała konsystencja typowa dla tego typu kosmetyku.






Przy tym delikatna i pięknie pachnąca różą (zapach nie jest aż tak bardzo wyczuwalny więc bez obaw jeśli ktoś nie lubi mocno pachnących kosmetyków)
Jak z działaniem?
Jeśli chodzi o wygląd cery: świetnie!
Wieczorem po zmyciu nim makijażu moja cera nabrała blasku, odświeżenia.
A przy tym nie podrażnia,nie piecze ani nie szczypie gdy dostanie się do oczu.
Dodatkowo świetnie nawilża cerę ☺
Jeśli chodzi o demakijaż-tu trochę gorzej.
Trzeba sporą ilość zużyć aby zmyć makijaż.
Im więcej kosmetyku na waciki tym szybciej zmyje się makijaż.
Przy tym produkcie około 5-6 wacików potrzebowałam aby pozbyć się tapety.
(Nie obawiajcie się o to że cera będzie lepka czy kosmetyk zostawi jakieś ślady na twarzy; błyskawicznie się wchłania)
A co za tym idzie:produkt zużywa się szybko.
Także wydajność na minus.



Podsumowując:

Piękne opakowanie, piękny zapach i produkt prawie idealny.
Jeżeli ktoś robi sobie delikatny makijaż nie powinien narzekać na wydajność.
Przy mocniejszym makijażu może być problem ponieważ produkt dość szybko się skończy.
Po za tym nie mam do mleczka żadnych zastrzeżeń; wręcz przeciwnie jestem zadowolona.
Czy kupię go ponownie?
Z pewnością tak ☺




Mieliście może to mleczko lub inne produkty z serii Garnier Botanical Cleasner  ?
Jak jest wasze zdanie?



Buziaki i do następnego 😘


44 komentarze:

  1. bardzo nie lubię mleczek do demakijażu, zdecydowanie wybieram płyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie bylam przekonana do mleczek do demakijazu, ale to wydaje sie byc naprawde fajne. Moze kiedys przetestuje. Swietny post, zapraszam do siebie: http://karolinalisa.xaa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej mogłabym wypróbować to mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie, era mleczek chyba już trochę minęła, ale dobrze, że Tobie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam go nigdy ale chyba wypróbuje :) Na co dzień preferuje płyn do demakijażu z olejkiem również od Garnier :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi naprawdę nieźle i kusząco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam i polecam. teraz używam chusteczek do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi honey!! Giving you my honest and humble opinion, I don´t really recommend you Garnier products. My friends and I were talking about it the other day,and we all agree that their products have modify the ph of our skin, leaving it dry and oily. For me, the Body Shop products are working amazingly! So if you have the chance, I definitely recommend you to try them out!

    https://justohana.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  10. bez parabenów - to jak najbardziej dla mnie, na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie próbowałam, ale po Twojej recenzji z chęcią je kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam mleczka do demakijażu :P Pewnie musi pięknie pachnieć :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/czerwien-i-sukienka-w-gwiazdki.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy go nie używałam, mam swój płyn ktorego używam już od kilku lat :)

    Zapraszam do mnie: http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię to mleczko i sama je stosuje ♥
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nigdy tego produktu, ponieważ niestety nie używam mleczka do demakijażu. :)

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o demakijaż to ostatnio polubiłam chusteczki:)
    Na to mleczko chyba się skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za firmą Garnier.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kosmetyki różane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam tego mleczka i byłam średnio zadowolona, na pewno do niego nie wrócę:/

    OdpowiedzUsuń
  20. Great product! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  21. zapowiada się super - brak parabenów przemawia na jego korzyść :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam już swojego ulubieńca z Perfecty:)
    Choć muszę przyznać że to mleczko mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie niestety mleczka się nie sprawdzają :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. jak bez parabenów to juz produkt ma u mnie plusa:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze nie do końca byłam przekonana do mleczek do twarzy, aż kiedys na jakies promocjii skusiłam się wlasnie na to z Garniera, i naprawdę mi się fajnie sprawdzała;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten wiatr teraz to masakra jakaś!
    Tego mleczka jeszcze nigdy nie miałam, może kiedyś wypróbuję :)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam:)
    Wiele osób chwali sobie Garnier Botanical Cleasner winogrona:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Interesujący produkt ^^ Z chęcią go przetestuję :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi, great review. I am your new follower 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Amazing review my dear. I really like your work
    I follow you, I hope you will follow me back
    kisses from Croatia

    Blog: MagdalenaŠ.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja przyznaję,że nie miałam, ale nie używam mleczek to mam prawo :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Koniecznie muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  33. zapach róży bardzo lubię :) ale nie znoszę męczyć się z demakijażem :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Zastanawiałam się nad kupnem tego i chyba skuszę się i wypróbuję, szkoda tylko, że szybko się kończy.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. I like this product. I like every products from Garnier :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  36. Great review!

    Would you like to support each other by following? Let me know :) xx

    OdpowiedzUsuń
  37. Great post, thanks for sharing! I really like the sound of this product... thanks for sharing dear.
    https://wpthemesfree.website wp best

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nie lubie Garniera ale dobra recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Produkty z Garnier lubię ;) Regularnie sięgam po antyperspiranty w kulce tej marki ;) Ale na ten kosmetyk raczej bym się nie skusiła, ze względu na zapach ;) Nienawidzę różanych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie używam mleczek do demakijażu, wolę szybko zmyć makijaż olejkiem. Ale produkty Garniera bardzo lubię - ich płyn micelarny (różowy), albo odżywki do włosów to moje must have. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie przepadam za mleczkami, więc i to sobie daruję

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy16 czerwca

    You're so cool! I don't believe I've read something like that before.

    So great to find somebody with some unique thoughts on this subject matter.
    Seriously.. many thanks for starting this up. This web
    site is something that's needed on the web, someone with some
    originality!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)