Perfecta HydroMagnetic ultra nawilżający żel myjący do twarzy-opinia

Cześć kochani 😘


I tak oto dobiega koniec tygodnia.
Jak Wam minął ten tydzień?


Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją.
Tym razem na celowniku jest UltraNawilżający Żel do mycia twarzy
Z nowej serii marki Perfecta Hydro Magnetic.



Dziś napiszę Wam o żelu do mycia twarzy a w kolejce czeka recenzja Peelingu do Twarzy Hydro Magnetic.





Od producenta:

Hydro Magnetic skutecznie oczyszcza, odświeża, intensywnie nawilża i dodaje skórze witalności.
Przeznaczony do każdego typu cery.
Aqua Taurine™ nowatorski kompleks łączący wodę magnetyczną zamkniętą w nośnikach-polarosomach z energizującą fito-tauryną. Wykazuje silne działanie nawilżające-działa jak magnes wyłapując w skórze cząsteczki wody. Stymuluje produkcję energii ATP i przywraca świeży wygląd zmęczonej cerze.
Aktywny węgiel-naturalny węgiel roślinny, posiada zdolność głębokiego oczyszczania i wygładzania skóry.
Minerały morskie wykazują działanie ochronne, koją i łagodzą podrażnienia.
Przebadano dermatologicznie.

Skład:

💧Aqua

💧Cocamidopropyl Betaine

💧Glycerin

💧Capryloyl/Caproyl Methyl Glucamide

💧Sea Salt

💧Lecithin

💧Sorbitol

💧Xanthan Gum Oleic Acid

💧CI 77491

💧Betaine

💧Sodium Carrageenan

💧Jania Rubens Extract

💧Microcrystaline Cellulose

💧Cellulose, Charcoal Powder

💧Sodium  Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate

💧Buteth-3

💧Tributyl Citrate

💧Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer

💧Sodium Hydroxide

💧Disodium EDTA

💧Hydroxyacetophenone

💧Phenoxyethanol

💧Parfum


Stosowanie:

Niewielką ilość żelu nanieść na zwilżoną skórę. Omijać okolice oczu. Masować delikatnie okrężnymi ruchami. Spłukać dokładnie letnią wodą. Polecany jest do codziennego mycia twarzy, szyi i dekoltu.


Moja opinia:

Zapach-niezbyt przyjemny, przy pierwszych użyciach mdliło mnie (później nos się jednak przyzwyczaił☺)
Ciężko określić ten zapach:, mdły.
Żel służy tylko i wyłącznie do mycia twarzy, więc trzeba dokładnie usunąć makijaż,bo z resztkami sobie nie poradzi.
Nie szczypie gdy się dostanie w oczy,nie podrażnia cery ale też jest obojętny wobec jakichkolwiek niedoskonałości -osoby z cerą problematyczną raczej zadowolone nie będą.(mimo grudek w konsystencji które są typowe dla peelingu):





Żel jest dla każdego typu cery.
Kolejne punkty za fantastyczne nawilżenie cery.
Żel nie nadaje cerze blasku,nie odczułam po nim żadnego uczucia świeżości...
Może trochę wygładza cerę...

Podsumowując:

Jeśli nie masz jakichś specjalnych wymagań,cery problematycznej,chodzi ci tylko o to żeby mieć czym umyć twarzy-produkt jest dla Ciebie.
Nie jest jakiś specjalny hit,ale też napewno nie jest to bubel.
Jest bo jest- takie zdanie idealnie opisuje ten produkt.
Czy po niego sięgnę ponownie?
Jeśli nie będę miała nic innego ani na oku ani do wyboru-napewno☺




Mieliście może ten żel?
Jakieś inne produkty z serii Perfecta Hydro Magnetic?
Lubicie kosmetyki Perfecty?



Do następnego 😘

27 komentarzy:

  1. Nie miałam go nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama jestem osobą wymagającą także wiem, że produkt nie byłby dla mnie :(

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używalam nigdy akurat tego, ale inne peelingi perfecty juz tak i były całkiem ok, ale też bez szału;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja kochana:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam żeli do mycia twarzy, czasem sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Kosmetyki Perfecty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukam jakiegoś dobrego żelu do twarzy ;) Miałam kiedyś fajny, w różowym opakowaniu ale nie mogę sobie przypomnieć jego nazwy ; /// Może się skuszę na ten :))

    Pozdrawiam :*

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go nigdy, ale mdły zpach nie zachęca. Za to super, że jest delikatny, bo nie lubię mocnych żeli z SLS.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely product! Have a great weekend!

    New follower! Follow back? ;)
    ���� MARY MARÍA STYLE ����

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie stosowałam , ale może się skuszę :)

    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie dla mnie ,gdyż moja cera jest problematyczna:-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam ostatnio mega wymagania. Coś mi się cera popsuła. Wiec nie będzie on odpowiedni dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi naprawdę nieźle zwłaszcza jeśli chodzi o skład:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy03 listopada

    Nie miałem do czynienia z tym produktem. I nie wiem czy bym się na to skusił. Mam swój i moim mniemaniu idealny żel do mycia twarzy :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. thanks for sharing your thoughts on this! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    OdpowiedzUsuń
  16. This gel would be perfect for me. I would love to give it a try.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda bardzo fajnie -koniecznie muszę wypróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. produkt całkiem okej :) ale zdecydowanie wolę takie, które jednak zmywają makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię nawilżające żele do mycia twarzy - tego akurat nie miałam, trzeba wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używałam kilku produktów perfecty -ale tego akurat nie

    OdpowiedzUsuń
  22. Tego żelu jeszcze nie miałam. Ostatnio zaczynam się przekonywać do takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie dla mnie, ja mam bardzo wymagającą cerę :( Nie wiem dlaczego wcześniej Cię nie obserwowałam! Nadrobiłam zaległości! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie miałam z tym żelem styczności ;) Może przetestuję jak mój obecny się skończy :)
    P.S. wysłałam Ci wiadomość na modnapolka jak coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja do oczyszczenia twarzy używam żelu z koreańskiej lini.

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)