Recenzja Eveline BodyCaremed intensywnie odżywczego balsamu do ciała malina nordycka

Witajcie 😘


Firma Eveline po raz kolejny zasypuje nas nowościami-tym razem linia BodyCaremed.



Jest kilka zapachów do wyboru ja skusiłam się na Malinę Nordycką, przetestowałam i mam dla Was recenzję 😉





SKŁAD:

🍓 Aqua (Water)


🍓 Glycerin


🍓 Cetyl Alcohol


🍓 Helianthus Annuus Seed Oil


🍓 Glyceryl Stearate SE


 🍓 Propylene Glycol


 🍓 Sodium Polyacrylate


🍓 Corallina Officinalis Extract


🍓 Tocopheryl Acetate


🍓 Butyrospermum Parkii Butter


🍓 Macadamia Ternifolia Seed Oil


🍓 Panthenol


 🍓 Tocopherol


🍓 Plukenetia Volubilis Seed Oil


🍓 Rubus Chamaemorus Fruit Extract


🍓 Sodium Hyaluronate


🍓 Olus Oil


 🍓 Dimethicone


🍓 Parfum (Fragrance) Phenoxyethanol


🍓 Methylparaben


🍓 Ethylparaben


🍓 Butylparaben


🍓 Propylparaben


🍓 DMDM Hydantoin


 🍓 Sodium Benzoate


🍓 Potassium Sorbate


🍓 Disodium EDTA


🍓 Citric Acid


🍓 Butylphenyl Methylpropional


🍓 Limonene


🍓 CI 16255





OD PRODUCENTA:


BodyCare Med.+ to zaawansowana seria kosmetyków do pielęgnacji ciała, opracowana w ścisłej współpracy z dermatologiem. Wyróżnia ją wysoka  zawartość składników aktywnych i optymalna tolerancja nawet w przypadku najbardziej wrażliwej skóry.

Wysoka skuteczność: receptura bogata w zaawansowane składniki aktywne: malinę nordycką, bioHyaluron 4D™ i czerwoną algę natychmiast dogłębnie odżywia i regeneruje skórę. Długotrwale wzmacnia barierę ochronną, przeciwdziała szorstkości i przesuszeniom.

Delikatność dla skóry: łagodna formuła, oparta na naturalnych składnikach, takich jak masło shea, olejek Inca Inch, olejek makadamia i gliceryna, zapewnia ulgę skórze wrażliwej i reaktywnej-wystarczy jedna aplikacja, by jej miękkość i komfort zostały błyskawicznie przywrócone.

Unikalna kompozycja odżywcza:

* Ekstrakt z maliny nordyckiej, unikalnej rośliny o niezwykłych właściwościach, zwanej „skandynawskim złotem”, wykazuje silne działanie odżywcze, antyoksydacyjne i ochronne.

* Masło shea intensywnie odżywia i poprawia elastyczność skóry, pozostawiając na niej ochronny płaszcz lipidowy


* Olej makadamia natychmiast zmiękcza i wygładza, przywracając skórze aksamitną gładkość.

Odżywcza formuła balsamu szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustej warstwy.

Produkt testowany dermatologicznie.










MOJA OPINIA:

Przyjemny,delikatny, słodki zapach choć mi bardziej przypomina mandarynkę niż malinę ☺ utrzymuje się na skórze przez kilka godzin od nałożenia kosmetyku.
Opakowanie posiada dozownik który ułatwia aplikację





Formuła balsamu bardzo mnie zaskoczyła-oprócz tego że jest lekka,nie tłusta,nie zostawia tłustej warstwy a do tego błyskawicznie się wchłania-jednak konsystencja jak dla mnie jest zupełnie inna niż w innych balsamach.Nie umiem niestety tego nazwać ale to jest wielki plus☺













Balsam,zostawia skórę przyjemną w dotyku, rewelacyjnie nawilżoną, odzywioną a do tego jedwabiście miękką.
Kolejne punkty za pozostawienie ochronnego płaszcza 
Balsam nałożony rano przed wyjściem z domu świetnie chroni skórę przed wysuszeniem ,szkodliwymi czynnikami jesiennego powietrza czy podrażnieniami.
Tak jak obiecuje producent: naprawdę nie trzeba go nakładać zbyt wiele by osiągnąć swój efekt.






PODSUMOWUJĄC:

Do zakupu zachęciło mnie ostatnie serum Eveline Night Lipo Shock Therapy (Recenzja tu: >>KLIK<< )
Z tego balsamu jest bardzo zadowolona i szczerze go polecam zwłaszcza teraz na sezon jesienno-zimowym gdy nasza skóra potrzebuje ukojenia, nawilżenia, odżywienia oraz ochrony - dodatkowo oprawionej pięknym zapachem 😉


Mieliście styczność z tym balsamem?

Macie jakieś swoje sprawdzone balsamy,mleczka na okres jesienno-zimowym?


Do następnego 😘







 

31 komentarzy:

  1. Chętnie go wypróbuję, moja skóra potrzebuje dużo nawilżenia jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się ,że nie znam tego balsamu :/
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie sama go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki z takim dozownikiem:) bardzo fajny ten balsam:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. OO, muszę koniecznie wypróbować ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
  7. O to musi pięknie pachnieć;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam tego balsamu, ale wydaje się ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam go jeszcze ale jakoś nie zachęca mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. looks greta! thanks for the review :) greetings from the rhetorik training
    Claudia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam jeszcze go :) ale wypróbuję :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O proszę, jeszcze nie miałam z nim styczności :) A zima tuż tuż :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią przetestuję ten produkt ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje się być idealny na jesień i na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love this already because of the raspberry smell!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam tą firmę i ich balsamy tak jak kremy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam, ale chętnie wypróbuję :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzmi naprawdę nieźle:)
    Koniecznie muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Eveline ma ogólnie bardzo dobre produkty :) dobrze, że i tym razem marka nie rozczarowała :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing review dear. ☺
    Follow for follow?
    IvaFashionDiary

    OdpowiedzUsuń
  22. Buen post guapa!
    Espero tu opinión en mi último post, besitos!

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam go i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie :o ale chętnie wypróbuję :)
    katemi21.blogspot.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też bardzo lubię kosmetyki Eveline:)
    Koniecznie muszę sprawdzić ten balsam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post. Przyznam szczerze, że dla mnie byłby idealny, bo bardzo nie lubię kiedy coś ma tłustą i ciężką konsystencję :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydaje się być super ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się aplikacja, dzięki której dostajemy tyle balsamu ile chcemy :) Nie musimy się martwić o zbyt dużą ilość ani o fakt, że nam gdzieś się wyleje, kapnie czy coś. Balsamu nie stosowałam, ale jak będę miała okazję to nadrobię! ☺

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)