Garnier Maski w płachcie-moja opinia


Witajcie 😘
Czy u Was jesień już również rozpoczęła się na dobre?
Pogoda ot taka sobie-gdyby nie ten wiatr byłoby idealnie(przynajmniej dla mnie😥😧)



Od kilku dobrych tygodni w Rossmanie(i nie tylko) można kupić maski marki Garnier w płachcie.
Są trzy rodzaje do wyboru:











Dziś przychodzę z recenzją wszystkich trzech:mam nadzieję że post Wam może trochę pomoże ☺







Garnier Moisture+Aqua Bomb

Data zakupu
>>KLIK<<

Od producenta:

Moisture+Aqua Bomb maska kompres super nawilżenie i wygładzenie. Skóra jest intensywnie nawilżona, jędrna i pełna blasku.


Skład:
💦Aqua/Water

 💦Propylene Glycol

💦 Glycerin

💦 p-Anisic Acid

💦 Dipotassium Glycyrrhizate

💦 Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer

💦 Hamamelis Virginiana Leaf Water/Witch Hazel Leaf Water

 💦 Hydroxyethylcellulose

💦 Limonene

💦 Mannose

 💦 Methylparaben

💦 PEG-40 Hydrogenated Castor Oil

💦 Phenoxyethanol

💦 Potassium Hydroxide

💦 Potassium Sorbate

💦 Propylparaben

💦 Punica Granatum Fruit Extract

💦 PVM/MA Copolymer

💦 Sodium Benzoate

💦 Sodium Hyaluronate

💦 Sorbic acid

💦 Sorbitol

💦 Xanthan Gum

💦 Parfum/Fragrance. (F.I.L. B184597/1).


Moja opinia:

Pięknie pachnie-zapach granatu jest wyczuwalny.
Po 15 minut zdjęłam kompres i pozostałość wmasowalam w twarzy.Na początku cera była bardzo nawilżona,jednak po wchłonięciu kosmetyku zrobiła się strasznie sucha.
Bez kremu u mnie się nie obyło.
Pojawił się lekki świąd i zaczerwienienie-także ostrożnie.
Nie zauważyłam aby cera była w lepszej kondycji,czy wyglądała świeżo lub też była-tak jak obiecuje producent-była jędrna i pełna blasku.
 Jednak maska skutecznie wysuszyła wypryski na mojej twarzy, które zniknęły.
Już jej raczej nie kupię.







Garnier Moisture+Comfort


Data zakupu:
>>KLIK<<

Od producenta:

Moisture+Comfort maska kompres super nawilżenie i ukojenie. Skóra jest intensywnie nawilżona, ukojona oraz miękka.



Skład:


🌻 Aqua/Water,

🌻 Propylene Glycol,

🌻 Glycerin

🌻 p-Anisic Acid

🌻 Benzyl Alcohol

🌻 Benzyl Benzoate

🌻 Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract

🌻 Dipotassium Glycyrrhizate

🌻 Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer

🌻 Hydroxyethylcellulose

🌻 Mannose

🌻 Methylparaben

🌻 PEG-40 Hydrogenated Castor Oil

🌻 Phenoxyethanol

🌻 Potassium Hydroxide

 🌻 Potassium Sorbate

🌻 Propylparaben

🌻 PVM/MA Copolymer

🌻 Sodium Hyaluronate

🌻 Sorbic acid

🌻 Sorbitol

🌻 Xanthan Gum

🌻 Parfum/Fragrance. (F.I.L. B184597/1).




Moja opinia.

Moja ulubiona maska.
Delikatny zapach rumianku po nałożeniu maski od razu mi się spodobał.
Podczas aplikacji nic mnie,nie piekło,nie szczypało,zero podrażnień.
Podobnie jak podczas używania poprzedniej maski po 15 minutach zdjęłam ją i wmasowałam resztę w cerę.Cera jest gładka,aksamitna w dotyku, mięciutka oraz pełna blasku.Jesli chodzi o nawilżenie-miłe zaskoczenie,bo cera po jakichś 10 minutach jest fajnie nawilżona
 Polecam i napewno jeszcze nie raz ją kupię.


Garnier Moisture+Freshness

Data zakupu
>>KLIK<<


Od producenta:

Moisture+Freshness maska kompres super nawilżenie i oczyszczenie. Skóra jest intensywnie nawilżona, odświeżona oraz oczyszczona



Skład:

🌿 Aqua/Water, Propylene Glycol

🌿 Glycerin

🌿 p-Anisic Acid

🌿 Camellia Sinensis Leaf Extract

🌿 Citric Acid

🌿 Dipotassium Glycerrhizate

🌿 Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer

🌿 Hydroxyethylcellulose

🌿 Limonene

🌿 Mannose

🌿 Methylparaben

🌿 PEG-40 Hydrogenated Castor Oil

🌿 Phenoxyethanol

🌿 Potassium Hydroxide

🌿 Potassium Sorbate

🌿 Propylparaben

🌿 PVM/MA Copolymer

 🌿 Sodium Benzoate

🌿 Sodium Hyaluronate

🌿 Sorbitol

🌿 Xanthan Gum

🌿 Parfum/Fragrance. (F.I.L. B184592/1)


Moja opinia:

Lekko wyczuwalny zapach limonki.
Po nałożeniu na moment oczy mi zaczęły łzawić.
Pojawiło się delikatne swędzenie.
Dość fajnie podziałała na mnie samą jak i na moją cerę:uczucie orzeźwienia
pojawiło się po upływie 15 minut a po zdjęciu maski moja cera była świeża jak nigdy.
Nie było żadnych podrażnień jak również nawilżenia,natomiast po zdjęciu płachty pojawiło się coś jakby uczucie ściągania.






Podsumowując:
U mnie idealnie sprawdziła się maska Garnier Moisture+Comfort ale z miłą chęcią wrócę również do Garnier Moisture+Freshness
Maski Garnier Moisture+Aqua Bomb  niestety nie kupię.

Używaliście tych masek?
Macie jakiegoś ulubieńca wśród nich?

29 komentarzy:

  1. W takim razie też mam ochotę ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze tych produktów. Po Twojej recenzji myślę że przetestuję Garnier Moisture+Comfort :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, a u mnie odwrotnie - Aqua Bomb bardzo mnie nawilżyła i miałam wrażenie, że nawet przez tydzień nie muszę kremu używać, a mam cerę bardzo suchą, za to reszta to tak... średnio - skóra po nich była sucha

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą rumiankową też bardzo lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post!
    Have a nice evening!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam wszystkie trzy -nie zauważyłam po nich żadnych efektòw

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam, że Garnier ma takie maski :) ciekawe jak sprawdziłyby się u mnie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś chciałam kupić, ale w końcu nie zrobiłam tego. Teraz wiem, że raczej nie są warte...

    OdpowiedzUsuń
  9. stosowałam jedna z nich- czułam, ze twarz po niej jest tak świeża i wypoczęta :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych masek, ale po przeczytaniu Twojej recenzji chętnie wypróbowałabym Garnier Moisture+Comfort :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tą Aquabomb muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam żadnej z tych masek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie maseczki! ;)

    A jezeli chodzi o pogode to u mnie dzis tragedia!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. I've never tried these same masks but am familiar with the brand.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam niebieską i ja byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam (jeszcze), ale chyba użyję tych dwóch ostatnich. Bardzo fajnie napisane: krótko i na temat
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam ich, ale chętnie bym przetestowała, aby zobaczyć czy się u mnie sprawdzą.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam AquaBomb i u mnie się świetnie sprawdziła-bez świądu, zaczerwienienia.
    Bardzo fajne nawilzyła moją cerę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam tych maseczek, nawet nie wiedziałam o ich istnieniu :) Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej zaciekawiła mnie ostatnia maseczka! :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam jedną z nich, nie pamiętam którą i bardzo mi nie podeszła

    OdpowiedzUsuń
  22. Na te dwie ostatnie się skusze :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygrałam kiedyś cały zestaw tych masek, mogą być ale jakoś szczególnie ich nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)