Podsumowanie tygodnia 03/10/2017

Witam Was serdecznie w to niedzielne popołudnie 😘

Jak go spędzacie?

Ja właśnie wróciłam z pracy☺

 A niedawno wróciłam z Sandomierza (ci którzy zaglądają na mojego Twittera wiedzą że udało mi się tam pojechać)
Szczerze przyznam że do ostatniej chwili zastanawiałam się czy pojadę,bo ostatnie dni były dla mnie baaardzo męczące i stresujące i niemal siłą zmusiłam się do wyjazdu bo przez ten stres odeszła mi ochota na wyjazd😧

Na miejscu jednak wypoczęłam ,zrelaksowałam się i do Kielc wróciłam w wyśmienitym humorze😉




Oprócz stresu,po raz kolejny dopadło mnie przeziębienie,po którym został mi okropny kaszel.
Mam nadzieję że limit przeziębień wyczerpałam na ten rok😏


Niebawem na moim blogu pojawią się zdjęcia z Sandomierza
(Zdjęcia z poprzedniej wizyty są TU)
A oto mała zapowiedź:





Teraz zapraszam Was na przegląd nowości, które pojawiły się u mnie

Mus do mycia ciała Nivea





Kupiłam go kilka dni temu tuż przed wyjazdem do Sandomierza.
Nie był to mój pierwszy mus -już wcześniej go używałam(akurat ten zapach to nowość) i stwierdziłam że idealnie nadaje się na podróż rewelacyjnie zastępując myjkę/gąbkę i żel pod prysznic.

Piękny, słodki zapach+aksamitna, nawilżona skóra-czego chcieć więcej?😉




Oliwka perfumowana do skórek wokół paznokci Indigo






Ten produkt kupiłam u swojej kosmetyczki.
Pachnie pięknie no i świetnie nawilża moją popękaną i wysuszoną skórę wokół paznokci.
Zapach jest na tyle fajny że zamówiłam sobie krem do rąk-oczywiście o tym samym zapachu




EOS Krem do rąk




Skoro już mowa o kremie do rąk 😉
Słynne jajo(balsam do ust) EOS. Napewno każdy zna??
Producenci poszli za ciosem i wypuścili krem do rąk.

O ile z balsamu do ust byłam bardzo zadowolona,o tyle krem nie przypadł mi do gustu-nie jest wydajny,nie nawilża skóry dłoni a do tego zapach który wybrałam
 jest dla mnie mdły 😧



Semilac Business Line lakier do paznokci 198 Powder Pink


Kolekcja Business Line tak bardzo mi się spodobała że zaszalałam i kupiłam sobie kolejny kolor- razem różowy


(wcześniejszy kolor pokazywałam wam TU).



Semilac Flash pyłek do ozdabiania paznokci Sunlight Light Pink 673


Pyłek nabyłam przy okazji kupna w.w lakieru.Stwierdziłam że ładnie się będą prezentować razem.Do aplikacji pyłku potrzebny jest patyczek


Również do kupienia w sklepie Semilac


Micelarny Szampon Nivea

Nowość od firmy Nivea.
Jeszcze go nie używałam.
Miał ktoś z nim styczność??




Cat Eye Effect Devon Rex NeoNail




Lakier w swoim posiadaniu mam już dość długo,ale tak się złożyło że dopiero od kilku dni gości na moich paznokciach.




Jest to już drugi mój lakier z kolekcji NeoNail Cat Eye Effect (poprzedni pokazywałam Wam TU),


Jak wam się podoba???


Mi zdecydowanie bardziej podobała się poprzednia wersja.





Botki z kokardką





Buty to jest idealny przykład powiedzonka że od przybytku głowa nie boli.😁
Idealnie wpasują się w każdą stylizację:czy do legginsów, czy do spodni,czy też do mini 😉



Sukienka z Shein/Aliexpress




Stali bywalcy mego bloga pewno pamiętają jak  marzyłam o tej sukience i jakie miałam problemy żeby ją zdobyć 😏




Najpierw utknęła gdzieś na granicy.
Kolejna wysyłka:kurier delikatnie mówiąc: Nawalił.
Przyniósł paczkę ale gdy mnie w domu nie było.
Czy przyniósł drugi raz?Na 99% nie.
Oczywiście gdy sprawdzałam status przesyłki pojawił się raport że kurier był trzy razy u mnie z przesyłką i nikogo nie zastał w domu.
Godziny o których rzekomo był sprawdziłam i okazało się że ja wtedy też byłam (po za pierwszą próbą)
Sukienka wróciła do sklepu,ja skontaktowałam się że sklepem Shein i doszliśmy do porozumienia że oni mi zwracają gotówkę.
Po zwrocie gotówki sukienkę kupiłam na Aliexpress.
Też trochę na nią czekałam o czym sprzedawca mnie poinformował.
No ale w końcu dotarła do mnie 😊
Kontakt ze sklepem Shein oraz ze sprzedawcą Aliexpress oceniam na 6+😉
Sukienkę oceniam trochę niżej;jest przepiękna, świetnie się układa niestety nie chce mi się dosunąć na plecach.

Cała sytuacja ma dodatkowy plus: upatrzyłam sobie kilka kolejnych ciuszków(głównie sukienek)
Miał być osobny post,ale co tam!😉
Oto i one:













Coś z mojej Wishlisty Wam wpadło w oko?




Na koniec mam dla Was kolejną stylizację, która świetnie sprawdza się w takie dni jak były na początku tygodnia.
Tzw cebulka

Podobne zdjęcia są na moim profilu Modna Polka

Ciepłe barwy jesieni - MODNAPOLKA.pl

Dominują ciepłe barwy : brąz, złoto.

Bluzeczkę w kolorze ciepłego jasnego brązu połączyłam z beżową kamizelką,jeansami no i botkami na platformie z frędzelkami.







I jak Wam się podoba?


Buziaki i do następnego 😘






26 komentarzy:

  1. No to życzę zdrowia! :)
    Najważniejsze to odpocząć od czasu do czasu.

    PS: Cudne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :)
    Dobrze, że upolowałaś wymarzoną sukienkę ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać tych zdjęć z Sandomierza:)
    Śliczne sukienki wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna i różowa sukienka mi się najbardziej podobają:)
    Choć ta z Shein/Aliexpress też jest bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą piankę z Nivea, kiecka robi mega wrażenie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/stylizacja-w-kolorach-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piankę z Nivea uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze,że sukienka o której marzyłaś dotarła :-) A wycieczka do Sandomierza okazała się być udana :-) - nie ma jakie takie podróże :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie wygladasz :-*
    Ładny kolor paznokci:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten niebieski komplecik jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zielony lakier cudny i paznokcie piękne:) botki też super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I like your post. Your nails are wonderfull :) And you shoes are perfect :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciao cara, mi piace molto il tuo abbinamento..adoro i colori caldi! A presto, un bacio!

    OdpowiedzUsuń
  13. botki i sukienka świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka i fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pazurki masz przepiękne!:* te botki są extra:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnie zdjęcie-wyglądasz przepięknie:)
    Botki również są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo nowości:)
    Dobrze że sukienka już u ciebie jest:*

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne paznokietki kochana:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie pojadę do Sandomierza!! Pazurki super, a sukienka.. troche kłopotów (i dlatego ja nie lubie zakupów przez internet) ale grunt, ze dotarła! ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Those dresses are lovely.. your pictures are really cool

    Glowyshoes's blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze, że wspominasz o EOS, bo prawie bym go kupiła. No szkoda, że nie wypalił :)
    mavselina-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawe jak by się u mnie sprawdził krem do rąk z eos?
    może wspólna obs?
    daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  23. VERY nice outfit :)

    NEW Halloween LOOK

    Stay Gold

    follow for follow ?

    OdpowiedzUsuń
  24. różowy Semilac to zdecydowanie coś co uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  25. wonderfull post & lovely pictures
    https://wpthemesfree.website wp theme

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)