beginning of autumn 2017

Witajcie 😘

I tak oto zaczął się październik-nawet nie wiem kiedy minął wrzesień 😐
Październik przywitałam przeziębieniem, które z pomocą saszetek Teraflu dość szybko pożegnałam 😉
Weekend minął mi na spotkaniu ze znajomymi, sprzątaniu
Oraz porządkowaniu w szafie.
Trochę mi się smutno zrobiło gdy chowałam do szafy letnio-wiosenne buty.😭
Choć upał dał mi dość mocno w kość, przecież było kilka dni w których temperatura była dla mnie optymalna.😩
Uważam że swój urlop wykorzystałam na maksa i bardzo się z tego cieszę.
Jednak jesień ma również swoje uroki, choć ostatnio dobiegły mnie słuchy że były przymrozki i niestety spać się nie da przy otwartym oknie.
Jestem dość zdziwiona narzekaniem mojej mamy i znajomych że  zimno

Temperatura wieczorami to około 5-8 stopni, więc jestem ciekawa co usłyszę gdy będzie -8 stopni???


Choć buty letnio-wiosenne pochowałam to z bokserkami czy spódniczkami się nie rozstaję-wystarczy założyć jakiś sweterek,rajstopy i gotowe.
Napewno pokaże wam je na swoim blogu.


W niedzielę wieczorem zebrało mi się na dziwne przemyślenia-juz Wam chyba wspominałam że jesień, odkąd mieszkam w Kielcach wywołuje u mnie zawsze taką nostalgię i wspomnienia z czasów kiedy mieszkałam pod Kielcami.
Zawsze takie wspomnienia wzbudzają żal:czasy beztroskiego dzieciństwa minęły!😥

Pod koniec września udało mi się definitywnie zakończyć pewną sprawę prywatną-ciesze się z tego ogromnie!😄

Nie wiem czy to dzięki urlopowi ale powrót do pracy nie był aż tak bolesny.
Nawet poranne wstawanie nie jest zbyt bolesne!


Odłożę jednak wszelkie sentymenty,sentencje itp i tak jak obiecałam w poprzednim poście dziś prezentuje Wam odcień #GreyBrown z najnowszej kolekcji firmy Semilac Business Line.





I jak wam się podoba?




Jeśli chodzi o mroczne klimaty na ekranie(tym małym 😁) serdecznie polecam
Serial Belfer   
Który od razu podbił moje serce.
Dawno żaden serial mnie tak nie wciągnął ☺
Szczerze go polecam.
W wolnej chwili postaram się napisać osobny post na temat tego serialu,a póki co krótkie streszczenie:
Polonista z Warszawy przyjeżdża do małej miejscowości Dobrowice, gdzie lokalną społecznością wstrząsnęła tragedia-śmierć młodej dziewczyny Joanny Walewskiej.Na początku policja twierdzi że to samobójstwo jednak okazuje się że to zabójstwo a raczej pobicie że skutkiem śmiertelnym.Polonista z Warszawy czyli Paweł Zawadzki(tytułowy Belfer) prowadzi śledztwo na własną rękę, odkrywając mroczne tajemnice i układy Dobrowice, wplątując się w romans a także ryzykując śmiercią.





Serial ma 10 odcinków a każdy kolejny odcinek oglądałam z zapartym tchem.
22 października o ile dobrze pamiętam ma być premiera 1 odcinka 2 sezonu-
Tym razem Belfer zostaje wysłany przez policję do Wrocławia do prywatnego liceum w którym dzieją się dziwne rzeczy.
Już nie mogę się doczekać 😁











A na koniec zostawiam was z kolejną stylizacją ☺
Tak jak pisałam wcześniej jest to jesienną stylizacja do pracy.
Niebieską koszulę, zestawiłam z jeansami, brązowa kamizelką oraz niebieskimi botkami na słupku.







I jak wam się podoba?☺


Buziaki i do następnego 😘








30 komentarzy:

  1. Piękne pazurki, wyglądasz ślicznie, jak zawsze :D, teraz są modne takie narzutki :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko tobie jest smutno, że musiałaś takie ubrania pochowac; )
    Super

    OdpowiedzUsuń
  3. pazurki cudne :-) - stylizacja fajna :-)
    Za Belfra muszę się koniecznie zabrać :-) Mam cały sezon 1 , ale brak czasu aby obejrzeć. Fajny klip JLo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely manicure!

    I`m following your blog with a great pleasure in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nic letniego nie schowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie, bardzo podoba mi się kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful look!
    Have a nice day!
    Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne paznokcie, bardzo mi się podoba kolor :)
    pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pazurki! świetną masz kamizelkę i botki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Olá Lili,

    O look ficou divino!! Gostei dos clipes das músicas.

    Um beijo,

    My Pure Style x My Instagram x My Facebook 

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też ostatnio robiłam porządki w szafie i w sumie nie było to dla mnie nic przyjemnego. Z jednej strony lubię ciepłe bluzy i swetry, ale z drugiej wolę odzież letnią.
    Śliczne pazurki!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest ten kolorek:)
    Ja też nie mogę się doczekać drugiego sezonu "Belfra"

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie że jesteś z Kielc, myślałam że nie znajdę już tutaj blogerki ;)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek super:*-tak jak kamizelka i cała stylizacja:)
    Ja też bardzo lubię tę piosenkę Jennifer Lopez <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście już się nie mogę doczekać 2 sezonu Belfra ! Na pewno będzie niezły sztosik <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie zrobione paznokcie *.* Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne pazurki, bardzo podoba mi się ten kolor:)
    fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  19. You look Great! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Your manicure is perfect. I like this nude colour. And your shirt? Lovely :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorek jest przepiękny:)
    Ja też już się przeziębiłam:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli chodzi o "Belfra" bardzo mi się spodobał pierwszy sezon,po zwiastunach widzę że na drugi ma trochę za słabe nerwy...
    Ślicznie wyglądasz:*
    Fajna jest ta kamizelka, podobnie jak kolorek paznokci:-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Cute nail polish color. Love your denim outfit!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę doczekać się drugiego sezonu "Belfra"! :D
    Przepiękny jest ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne masz paznokcie:-*
    Kamizelka również bardzo ładna:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Great Post<3
    The nailpolish is so lovely.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)