Moje imprezowe kreacje (11)

Witajcie 😘


No i stało się-mój urlop dobiegł końca...😭😩
Od kilku dni znów jestem zmuszona opuszczać wcześnie rano swoje ciepłe łóżeczko,półprzytomna iść do łazienki,po drodze obijając się o ściany, następnie czekając aż kawa i herbata będą miały temperature idealną by je wypić, zmieniam się z tego półprzytomnego zombie 💀 w normalnego człowieka 👩.
Choć minie jeszcze trochę czasu zanim przyzwyczaję się do powrotu z urlopu,jestem zadowolona ponieważ upały już minęły i mamy jesień 🍃🍂🍁
Po za tym te kilka dni minęły dość szybko i mamy weekend📆
Aby wynagrodzić sobie ten ciężki powrót z urlopu postanowiłam wybrać się do znajomych.

Zanim jednak zostawię was ze stylizacją, pokaże wam malutkie zakupy ubraniowe sprzed kilku dni:


Futrzana kamizelka z paskiem




Tu muszę wam się przyznać że po zakupie tego cudeńka miałam straszne wyrzuty sumienia z powodu ceny-którą źle przeczytałam (kosztowała jakieś 50% więcej niż wyczytałam). Jednak wyrzuty minęły,a kamizelka zostaję.Z czystym sumieniem przyznaję że nie żałuję jej zakupu!💞


Różowa bluzka





Tu nie miałam tego typu dylematów ☺
Od razu jak tylko ją zobaczyłam, już w głowie miałam poukładane że świetnie wpasuje się do mojej jesienno-zimowo(a może i wiosennej)garderoby.


Firma Semilac całkiem niedawno wypuściła na rynek nową kolekcję  "Business Line"







Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda na paznokciach-zapraszam na nastepny post ☺






Wracając jednak do stylizacji:
Chyba ostatnie wyjście w tym roku w takich butach-stylizacje jesienną do pracy niebawem pokaże wam na swoim blogu.
Czerwona sukienka-ci którzy śledzą mojego bloga , mogą ją pamiętać sprzed dobrych kilku miesięcy.
Jeśli nie:zapraszam: >>KLIK<<
Czarne zamszowe szpilki też Wam całkiem niedawno pokazywałam.
No i obowiązkowe czarne rajstopy.







Jakieś plany na Weekend u Was?

Buziaki i do następnego 😘

Miłego weekendu 😉😘

27 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy i rewelacyjna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka:)
    I jakie loki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post i życzę przyzwyczajenia do pracy po urlopie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na GreyBrown na twoich paznokciach :)
    Miałam podobny problem miesiąc temu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka,miłego dnia ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestawienie, strzał w dziesiątkę:-**
    Futrzana kamizelka i bluzka są przepiękne:-**

    OdpowiedzUsuń
  7. nienawidzę powrotów z urlopu - ja na szczęście mój mam jeszcze przed sobą :-) Świetny ten futrzany płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta kamizelka:) masz śliczne nogi:)
    również Cie obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się ta kamizelka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuu jaka z Ciebie jest laska; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz -jak zawsze :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! jakie zgrabne nogi! uwielbiam czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kamizelka świetna i absolutnie nie powinnaś żałować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. keren banget hehe

    kunjungi balik ya
    WWW YUKGAS ID

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow great Post<3
    Love the red one.
    have a great day.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że lubisz imprezować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie ty masz śliczne loki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy10 czerwca

    What's up to every one, the contents present at this website are actually amazing for
    people knowledge, well, keep up the nice work fellows.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)