Sposoby na to by włosy były dłuższe

Witajcie!Post miałbyc po Nowym Roku jednak pojawił się teraz:)Znając życie część z was szykuje się do Sylwestra i myślę że przyda wam się ten post.Chyba każda z nas marzy o długich włosach.
Jednak jak to zwykle bywa jak się czegoś baardzo chce to jest odwrotnie-włosy rosną megawolno:-(.Przygotowałam dla was pomysły na to by włosy wydawały się dłuższe:)
1)Prostownica
Sama często nosze loki i wiem że choć są śliczne to skracają włosy:(Prostownica je wygladzi i dostaniemy w prezencie parę centymetrow gratis :)Pamietajmy tylko o jakimś sprayu termoochronnym.
Jeśli jednak nie macie prostownicy możecie użyć suszarki i płaskiej szczotki


.Ten sposób polecam wam zostawić na cieplejsza porę roku.Ja wam przyznam że nie używam suszarki ani prostownicy.Najpierw je spryskuje płynem z kreatyna a pozniej rozsczesuje .

Po 15 minutach włosy są gotowe.
2)Kucyk do rozpuszczonych włosów.
Ulubiona fryzura Ariany Grande.:)
Jak to zrobić?Dzielimy włosy na dwie częsci.
Te u góry wiążemy w kucyk a te na dole puszczamy luzem.



3)Podciecie końcówek.
Ok jeśli mi nie wierzycie na necie jest pełno zdjęć które potwierdzaja że po pozbyciu się zniszczonych końcowek włosy nie tylko wyglądają zdrowiej i ładniej ale też są jakby dłuższe.
Wystarczy wpisać Podciecie końcówek w wyszukiwarke.
4)Doczepianie włosów.
Dobra opcja na Sylwestra czy inne imprezy.Doczepianie włosów na spinki nie wymaga szczegolnych specjalnych umiejętności.

Na rynku jest bardzo duży wybór tych włosów ja polecam wam te z Cameron Hair

.Na stronie znajdziecie również informacje jak doczepic te włosy do swoich.
Dla leniwcow zamieszczam filmik:




Drogie Dziewczyny życzę wam jeszcze raz udanej imprezy sylwestrowej oraz wszystkiego dobrego w 2017 roku:)
Czekam na wasze komentarze.Jeśli prowadzisz bloga -zostaw adres a odwiedze również ciebie :)







22 komentarze:

  1. Fajny post, bardzo ciekawy i pewnie wielu dziewczyną się przyda ;)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalia29 grudnia

    świetny wpis:)Ja ostatnio musiałam ściąć trochę włosy ale przeglądałam sklep Cameron Hair i coś napewno dla siebie wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również podoba się ten wpis.Sama zapuszczam włosy ale brak mi cierpliwości także te patenty są ekstra;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie umiem doczepek przypinać;p to nie dla mnie :D gdzie masz gadżet do obserwacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na poczatku mialam z tym problem,ale po kilku próbach udało mi się:)Gadżet umieszcze jeszcze dziś w wolnej chwili

      Usuń
    2. Gadżet do obserwacji w Google+ już jest:)

      Usuń
  5. Ja chciałbym coś na naturalne zagęszczenie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dopinki z Cameron Hair służą również do zageszczania włosów tyle że sztucznego :)Może sprobuj pokrecic swoje pasma?loki optycznie zageszczaja włosy

      Usuń
  6. Jakoś nie mogę się dorobić długich włosów za każdym razem gdy stwierdzam że chce aby były dłuższe i tak je ścinam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety też tak mam ale moja fryzjerka mi mówiła że jeśli ktoś jest przyzwyczajony do danej długości to później ciężko jest zapuścić włoski.

      Usuń
  7. Weronika30 grudnia

    Długie gęste włosy to chyba marzenie każdej dziewczyny.Moja kuzynka płaci krocie fryzjerce bo też ma dopinki i prawie co dwa tygodnie musi biegać do fryzjera.Według mnue te włosy wyglądają tragicznie no ale cóż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka30 grudnia

      Ja tam często dopinam włosy metodą clip-in.Na początku to myślałam że nigdy mi się to nie uda,ale po kilku próbach poszło jak z płatka:)Mogę je kręcić,prostować.Jestem bardzo zadowolona:)

      Usuń
    2. Paulina30 grudnia

      O a jakiej firmy kupujesz te włosy?Ja zamówiłam z Beauty Hair na Allegro trzy razy założyłam,nie kręciłam ich ani nic i były do wyrzucenia

      Usuń
    3. Twoja kuzynka ma przedłużone włosy profesjonalnie tj na stałe.Niestety spora część osób skarży się na takie doczepianie włosów....

      Usuń
    4. Agnieszka03 stycznia

      Też na allegro z Europe Hair

      Usuń
  8. Podoba mi się ten post:)Lili znasz może jakieś fajne spraye do włosów???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://m.lokikoki.pl/product-pol-1249-Proliss-LissUp-lotion-dwufazowy-spray-do-prostowania-250-ml-BaByliss-Pro.html-polecam ten bo ma przecudny zapach:)

      Usuń
  9. Ja używam prostownicy i suszarki, aby moje włosy były troszkę dłuższe,do tego masę odżywek... Jednak planuje zrezygnować z farb do włosów i mieć swoje naturalne - może wtedy trochę odżyją :)
    http://xkareen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te szerokie szczotki są świetne i sama mam taką :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka_Jedna03 stycznia

    Posłuchałam cię Lili i jestem bardzo zadowolona-te włosy z Cameron Hair są super;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Lili może napiszesz coś więcej o tych doczepianych włosach?

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)