Moje hity na początek 2017 roku

Rok 2016 powoli dobiega końca.Mam dla Was jak narazie dwa hity. Będąc ostatnio na zakupach w Deichmannie zakupiłam najnowsze botki  od Margaret.


Uwielbiam botki.Są bardzo wygodne i idealnie pasują do dżinsów.Te będą alternatywą dla pozostałych dwóch moich par:




Jeszcze wcześniej nabyłam rękawiczki bez palców tzw całuski (jest też wersja z palcami)



Miałam je już kilka lat temu,dostałam je od koleżanki na urodziny ale zgubiłam je.:-(
Moje propozycje stylizacji które pasują do tych rękawiczek:
1)
Skórzana bluzka +skórzane legginsy
2)Bluzka ze wzorkami lekko prześwitująca(pod spód czarna bokserka)+czarne tregginsy

Mam nadzieję że choć trochę wam pomogę w wyborze Sylwestrowej kreacji.A tak przy okazji oto w czym żegnałam rok 2015:

I przy okazji pochwale się nowym nabytkiem na sezon wiosenno-letni

Botki open toe na platformie



A wy macie już kreacje na Sylwestra?
Czekam na wasze komentarze i maile oraz adresy blogów;)Postaram się was również odwiedzić :)
Szczęsliwego Nowego Roku!!!


13 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te czarne buty :) Mają idealny obcas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak te czarne są najlepsze:)
      Te stylizacje do tych rękawiczek są super bo w takich ubraniach można chodzić i zimą i latem i wiosną i jesienią.:)

      Usuń
    2. Tak te buty są naprawde extra bo wyglądają fajnie i są wygodne ze względu na obcas:)

      Usuń
  2. Ładna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty open toe są prześliczne:)
    Ogólnie super stylizacje:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Co do tych butów butów również nimi byłam oczarowana,ciekawe co powiem po tygoniu ich noszenia,ha ha;)

      Usuń
  4. Sliczna jest ta niebieska sukienka:)Jeśli chodzi o botki to najładniejsze są te od Margaret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)Te botki to jest najnowsza kolekcja w Deichmann

      Usuń
  5. trzecia para bucików bardzo mi sie podoba :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy29 grudnia

    Śliczne masz te ubrania i buty:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te buty od Margaret również ostatnio nabyłam.Są bardzo wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O nowy kolorek paznokci?Śliczny!Co do butów to zdecydowanie te trzecie.Pozdro:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)