winter care.Zimowa pielęgncja

Zima w pełni trwa a umówmy się-minusowe temperatury nie są dobre dla naszego organizmu,dlatego zimą powinnyśmy wzbogacić trochę naszą kosmetyczkę.
1)Usta smarujemy balsamem przed każdym wyjściem.Ja używam tego balsamu

2)To samo z rękami-kremujemy je tak często jak tylko się da.Kremów jest bardzo dużo ja polecam te:



Oraz moje ostatnie odkrycie:

Krem ten jest bardzo tłusty,ale że jest dla dzieci więc skutecznie chroni ręce przed zimnem.
3)O pielęgnacji ciała wspominałam już kilka miesięcy temu  ale powtórze to raz jeszcze:peeling co najmniej raz w miesiącu to obowiązek!Po peelingu balsam(jakiś odżywczy nie musi być z serii dr Ireny Eris).Polecam te:




4)Jeśli chodzi o twarz to z pewnością kremujecie i tak swoje buźki.Polecam wam maskę firmy Perfecta-jest nieodzowna w zimie a takie opakowanie

wystarczy na cały miesiąc(1×aplikacja raz na dwa tygodnie a później zmywamy i kremujemy twarz).
Warto zajrzeć do drogerii Hebe gdyż pojawiły się tam maski firmy 7 th Heaven.

Jest mnóstwo rodzajów więc dla każdego coś się znajdzie.
5)Jeśli chodzi o włosy tu jest największy problem-pod czapką,kapturem zaczynają się elektryzować.Wybór szamponu i odżywki jest indywidualną kwestią,natomiast przynajmniej raz w tygodniu nakładamy maskę do włosów np.

Zapach winogron jest super ale przy samym zapachu tych masek
można się zrelaksować.:)(pamiętajcie aby ich nie jeść;))


Można również po umyciu lub przed wyściem na dwór nałożyć jedwab.

lub serum arganowe

(I w zimę odpuście spacery z niedosuszonymi lub wilgotnymi włoskami,a o wychodzeniu z umytymi włosami-zapomnijcie!)
Następna notatka pojawi się po Świętach więc życzę wam Zdrowych,Wesołych Świąt:*
Jestem również ciekawa waszych pomysłów na zimową pielęgnacje.
Jeśli również prowadzisz bloga-pochwal się w komentarzu,odwiedzę również Ciebie:)

21 komentarzy:

  1. Ja zimą intensywnie kremuje dłonie:) Uważałabym na Biosilk i inne sera z alkoholem w składzie- wysuszają włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko-nie wiedziałam...znaczy to że alkohol w kosmetykach wysusza włosy-wiedziałam,ale że Biosilk ma w składzie alkohol nie...Cóż nie doczytałam składu:(Ale dzięki za info:)

      Usuń
    2. Sayurinka21 grudnia

      Te produkty z Biosilk to wogule jakieś dziwne są.Mi po tym jedwabiu strasznie włosy wypadały...

      Usuń
    3. Miałam kiedyś szampon i odżywkę firmy biosilk i niestety...po za ceną nie powala nic.

      Usuń
  2. Cześć,tak się składa że nabyłam dziś żel pod prysznic i krem do rąk Strawberry Cream oraz maskę do włosów Creme al Latte:)
    Szkoda że nie da sìę ich zjeść bo byłoby fajne nadzienie do ciasta;)Pozdrawiam i wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o widzę że też jesteś fanką Bielendy:)
    Jeśli chodzi o maski do twarzy polecam kakaową firmy Ziaja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała kakaowa seria z ziaji jest super;)

      Usuń
  4. Super wpis i dużo fajnych kosmetyków :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kosmetyki, ja również jestem wielką fanką bielendy! Mają cudowne masła do ciała, bardzo mi pomogły :D Życzę Ci Wesołych Świąt <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci bardzo i życzę ci również Wesołych Świąt

      Usuń
    2. :)Moim faworytem jest waniliowe masło do ciała Bielenda;)

      Usuń
  6. u mnie sprawdza się wazelina i krem nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o wazeline to polecam stosowanie jej na rzęsy:)

      Usuń
    2. A o jaki jest efekt nałożenia wazeliny na rzęsy?

      Usuń
    3. Wydłuża i pogrubia rzęsy:)

      Usuń
  7. Nie mogę się bardziej z toba zgodzić jeśli chodzi o linię Nivea Baby:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam produkty od LMP ;) Ostatnio zaopatrzyłam się w olejek pod prysznic.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    W najnowszym poście relacja ze spotkania blogerek :)
    spiked-soul.blogspot.com

    Wesołych Świąt!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i również życzę Wesołych Świąt:)

      Usuń
  9. Świetny wpis! Dzięki za wszystkie rekomendacje, na pewno wypróbuję! <3

    www.sanstyle.co

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolina25 grudnia

    Właśnie przed chwilką zmyłam maskę Cremme Al Latte.Jest nią oczarowana;)Zapach podziałał na mnie kojąco i relaksująco a moje włosy są mięciutkie,błyszczące i cudnie pachną:)Polecam:)
    Wesołycg Świąt:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)