Sylwestrowy look+moja noworoczna wróżba

Witajcie!Jak się czujecie w 2017 roku?Przyznam wam sie szczerze że jak na razie nie jest dobrze gdyż myśl o tym że jutro do pracy przytłacza mnie.Kolejny wolny dzien dopiero w piątek.Ale są też plusy np niedługo(jeszcze tylko 5 tygodni;))i będzie wiosna!O i mam dla was mem o jutrzejszym dniu :

Impreza Sylwestrowa była super!Przynajmnie  jak dla mnie;)
Spędziłam go razem ze znajomymi w tej oto stylizacji:


A o północy zrobiłam sobie wrożbę:rozbiłam jajko do szklanki i według wróżby to jaki ono będzie miało kształt to mnie spotka w 2017 roku.
Jak myślicie co to może być?


Bo według mnie to przypomina mi rybę :D
Czekam również na wasze wrażenia z imprez Sylwestrowych :)
Jeśli piszesz bloga-zostaw również adres a odwiedze cię:)

logo

23 komentarze:

  1. Mi to przypomina samolot:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi to wygląda na cukierek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukierek,ciekawe co mi wyjdzie w tym roku hi,hi;)
      Fajna sukienka:D
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Nigdy nie słyszałam o takiej wróżbie :) Mnie to niczego nie przypomina :( Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Good_Girl03 stycznia

    Fajna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wróżba z Salwadoru:)Moja siostra ją robi od dwóch lat i za pierwszym razem miała to samo co ty.To jest pieniądz;)A w tym roku wyszło jej coś podobnego do rogalika:-O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie najbardziej podobne do pieniądza:)
      p.s. Ładna sukienka:*

      Usuń
  6. Fajny mem XD
    Co do wróżby-ten kształt mi niczego nie przypomina...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku spędziłam sylwestra u brata na domówce :) wszystko byłoby ok gdyby nie grypa żołądkowa, która dopadła mnie wieczorem :(

    ps. obłędna jest ta sukienka, którą miałaś na sylwestra :))

    http://zanzadra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oops to współczuje mam nadzieję że ci już przeszło:)
      Dzięki:)

      Usuń
  8. Nie wiedziałam o takiej wróżbie :D
    Śliczna sukienka :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra sukienka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Weronika04 stycznia

    O ja też nigdy nie słyszałam o takiej wróżbie ale napewno ją wykorzystam w tym roku:D
    prześliczna sukieneczka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś niezwykła :) prowadzisz mega interesującego bloga, każdy post robi na mnie ogromne wrażenie i widać postępy Twojej pracy, mam nadzieję , że jeszcze wiele osiągniesz, trzymam za Ciebie kciuki kochana <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa wróżba. Powiedziałabym, że to ciasteczko. Pozdrawiam i obserwuję. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega mi się podoba ten post. Świetne zdjęcia :*
    Bardzo ładny design bloga, lubię taki styl <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa wróżba :) nie słyszałam o niej wcześniej ;) szczerze mówiąc, trudno mi ją rozszyfrować ;)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza sukieneczka!♥

    Zaobserwuj jak się spodoba♥ Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)