Baza to podstawa (przynajmniej dla mnie

Dziś chciałam wam napisać o tzw bazie.Jest to jedna rzecz pod którą dobieramy resztę stroju.Jak to u Was jest to nie wiem ale u mnie jest to bluzka lub koszula.
Mam czarną bluzke.


Co do niej dobieram?
Ciemne spódnice,czarne rajstopy

i szpilki lub balerinki.

Jeśli jestem umowiona z koleżankami na miasto to będą to czarne balerinki.


Ewentualnie szpilki+jeansy+bokserka






Natomiast jeśli idę do pracy to będą to czarne szpilki.
Jednak przyznam się wam że rzadko chodzę ubrana w ciemne rzeczy do pracy.najczęściej wybieram niebieską lub białą koszulę






I do tego ciemne mini spódnice

lub spodnie


A wy macie jakieś bazy?
Pozdrawiam :-)




  
Коллекция весна-лето!

19 komentarzy:

  1. jeśli o mnie chodzi to najczęściej łapię to co mam pod ręką...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamaa:D07 grudnia

    Dobry pomysł z tą bazą.Sama mam kilka takich bluzek "za zwyczajnych" dla mnie a teraz proszę...Jesłi chodzi o buty to śmigam na płaskich aczkolwiek bliżej wiosny zakupię ze trzy pary balerinek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i teraz założenie białej bluzki nie będzie problemem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Claries08 grudnia

    Biała bluzka+czarne skórzane legginsy=zestaw na rodzinną kolację wigilijną :-) (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym poleciła zestaw biała bluzka+czarne gładkie legginsy

      Usuń
  5. Anonimowy08 grudnia

    ja tam założe na wigilie zwykłe jeansy i jakiś sweterek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja niebieską koszulę...tylko nie wiem co do niej czy mini czy jeansy?

      Usuń
    2. Silesia_Girl08 grudnia

      Hej a gdzie w Katowicach mogę dostać damskie koszule???

      Usuń
    3. Polecam jeansy.A będziesz szła na pasterke?

      Usuń
    4. Szukaj w Wólczance na Pułaskiego

      Usuń
    5. Jakbym nie poszła to by mnie na rękach zanieśli...:-p

      Usuń
    6. :-D w takim razie jeśli chodzi o buty to polecam czarne koturnt lub czarne zamszowe kozaki.Jeśli temperatura będzie na minusie to lepiej włóż kozaki:-)

      Usuń
  6. Jeśli chodzi o te niebieskie i białe koszule to ostatnio założyłam białą koszulę do szkoły i wyglądało naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli o mnie chodzi to dla mnie bazą jest zwykła bokserka.Zazwyczaj ubieram się w ciemne rzeczy i na sportowo,więc nie dla mnie mini i szpilki.
    Ale jak ty dajesz radę w takich szpilach spacerować????

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mnie to zastanawia...Ile te szpilki mają centymetrów???:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14 cm.Kiedyś myślałam że skoro dam radę nawet i na 15 cm szpilkach chodzić to co mi tam-kupiłam 17 cm szpilki...No ale o mało co w nich nogi nie złamałam i skapitulowałam-widocznie 15 cm to dla mnie max, :)

      Usuń
    2. o kurcze :-O ja bym się wykruszyła już przy 10 cm...

      Usuń
  9. Paulina13 grudnia

    Hm...Próbowałam się już kilka razy wbić w zestaw mini+szpilki...Sorry ale źle się czuję.Natomiast zestaw mini+biała/niebieska koszula to będzie hit na zakończenie roku szkolnego 2016/2017 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia17 grudnia

      uważaj na zestaw biała koszula+czarna mini.Jak tak wejdziesz ubrana na zakończenie roku szkolnego to mogą cię wziąźć za nauczycielke a nie za uczennicę :p

      Usuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)