Beżowe body, jeansowe spodenki i płaskie sandałki

 Witajcie :)

Jak tam Wasz weekend? U mnie dzisiaj pada, ale nie przeszkadza mi to- przyda się trochę odpoczynku po ostatnich, upalnych dniach :)

Przyda mi się też trochę odpoczynku po minionym tygodniu- ciągnął się on strasznie długo, do tego mnie wymęczył, a duża wina w tym choróbska które mnie dopadło. A jak choroba, to i antybiotyki. Nie cierpie chorować, nie cierpie brać antybiotyków- szczęśliwie, jedno i drugie, już za mną. 

Zresztą z tego co widziałam na Instagramie, wiele osób zachorowało- życzę Wam wszystkim zdrówka.

Tym razem bez problemu udało mi się, opanować chorobę, bo gdy w lutym mnie dopadło, próbowałam się dostać do lekarza, usłyszałam że mnie nie przyjmie, bo... mam gorączkę.  

Zmieniam temat, na przyjemniejszy- dziś na blogu, kolejna stylizacja :)

Lato i wakacje trwają w najlepsze, więc na moim blogu, pojawi się jeszcze kilka takich stylóweczek.

Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu, uda mi się zrobić sesje zdjęciową w bikini. To będzie taka pierwsza sesja w moim życiu, gdyby mi ktoś kilka lat temu powiedział, że będę sobie robiła fotki w stroju kąpielowym, wyśmiałabym go. Nawiasem wspominając, selfie w tym stroju, pojawiło się na moim Instagramie. 

Nie do pomyślenia było to też, że będą się na moim blogu, pojawiać stylizacje, w płaskich butach- tymczasem takowe zdjęcia, coraz częściej publikuje. W sumie dobrze że je założyłam, robiąc fotki które dzisiaj publikuje- część z nich zrobiłam w jednej miejscowości, jednak później, za namową koleżanki, postanowiłam porobić jeszcze trochę zdjęć, w sąsiedniej miejscowości. Dzięki temu że miałam płaskie buty, przeszłyśmy kilka kilometrów dalej; spacer, pogaduchy i fotki w jednym.  Aż się łezka kręci w oku, ale zanim się przeprowadziłam do miasta, takie spacery były częściej. Teraz praca i inne obowiązki, i ten rytułał, jakoś zanikł... Mam nadzieję że jutro pogoda dopisze, i będzie powtórka. A póki co, zapraszam do oglądania tych zdjęć, które zrobiłam, dwa tygodnie temu. 

Stylizacja idealna na upały: body, spodenki i sandałki. Do tego tania: cały zestaw, kosztował mnie, niecałe 100 złotych. ( w Croppie i CCC, trwały wyprzedaże) Całość, zostawiam Wam do oceny.


















Body-Ascella.pl

 Spodenki- Cropp

Buty- CCC


Do następnego :)

13 komentarzy:

  1. Oh very comfy and cute outfit

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię latem takie płaskie sandałki, są bardzo wygodne :) Mnie też upały zmęczyły, mama nadzieję, że już więcej tak ekstremalnych temperatur nie będzie :)

    Świetnie wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie zestaw idealny na upały i cenowo korzystny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za powrót rytuału spacerów z koleżanką. ;)

    Kojarzysz mi się w butami na wysokich obcasach, a tu taka niespodzianka. Wow! Fajnie zobaczyć Cię w płaskich sandałkach. ;)

    Udanego tygodnia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie nie często można Cie podziwiać w płaskich sandałkach - stylówka idealna na gorące dni- uwielbiam takie cieliste topy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylówka-taka typowo wakacyjna :) Ja po wakacjach zaczęłam się źle czuć i okazało się,że to koronawirus.... Potem poszło w zatoki i też niestety antybiotyk. Zdrówka kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie sandałki, są mega wygodne :) Super szorty :) Naprawdę fajnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Sandałki w moim typie, mam podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna letnia stylizacja 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja w sam raz na upały :D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)