Jeansowa sukienka, słomkowy kapelusz i beżowe sandały na koturnie

 Cześć :)

Jak Wam minął weekend?

U mnie bardzo dobrze; w sobotę byłam na urodzinach koleżanki, w niedzielę niestety do pracy...

Na szczęście niedługo nadchodzi urlop, jeszcze wcześniej mam kilka dni wolnego, więc będę korzystać na maksa, bo ostatnio do mnie dotarło że niedługo koniec wakacji (w sumie nie ma to dla mnie zbyt dużego znaczenia, wakacje czy nie, trzeba iść do pracy), potem koniec lata- ależ ten czas pędzi...


No ale nie ma co wybiegać aż tak myślami w przyszłość, wakacje i lato, trwają w najlepsze, a skoro mamy taki okres jaki mamy, nie może nie być wakacyjnych stylówek- mam wiele takich fotek w zapasie, jeszcze ich trochę zrobię :)

Dziś kolejna wakacyjna sesja zdjęciowa :)



Miejscówka do zdjęć przypadkowa- te zdjęcia miałam robić na zamku w Chęcinach, ale czas...

Troszkę mi się to opóźniło, wszystko przez to że zaginęła moja paczka z kapeluszem.  Nie ma co rozstrząsać, kapelusz dotarł,  ja nieco później dojechałam do Chęcin i z obawy przed deszczem i tym że nie będę miała aż tak dobrego światła, nie poszłam na zamek. Tą urokliwą miejscówkę, mijałam już niejednokrotnie, i postanowiłam tu zrobić zdjęcie. Klimat miejsca przypomina trochę Sandomierz- bardzo ładnie :) Zresztą, sami zobaczycie i ocenicie, podobnie jak stylizacje; sukienka już pojawiła się na moim blogu, ale odkąd ją kupiłam po głowie chodziło mi to połączenie; jeansowa sukieneczka, kapelusz słomkowy i sandałki na koturnie. Mam nadzieję że przypadnie Wam do gustu :)

P.S w miniony piątek znów robiłam tam zdjęcia- śledzący mnie na Instagramie, napewno to zauważyli :)



















Sukienka: Kik

Kapelusz: Allegro

Buty: CCC, Deezee



Dajcie znać co myślicie o całości :)

Do następnego :)

16 komentarzy:

  1. Super! Powiem Ci, że jak się ogląda te zdjęcia ma się wrażenie, że jesteś gdzieś na zagranicznych wakacjach. Jakoś Chorwacja mi się kojarzy najbardziej :) Bardzo do twarzy Ci w tym kapeluszu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy02 sierpnia

    Lovely photos. Regine
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski kapelusz, ja ostatnio kupiłam mój pierwszy i zobaczymy czy się do niego przekonam :D
    Pozdrawiam, Magda
    https://maaddami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna stylizacja na lato! Bardzo ładna sukienka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne buty, całość świetna 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sandałki, uwielbiam takie. Ładne fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega stylizacja, rewelacyjnie to się wszystko razem komponuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że kapelusz dotarł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w tym kapeluszu :) Pasuje Ci :) A sandałki wymiatają, mega są :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetna stylówka. Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miejscówka świetna do zdjęć i fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja i miejsce super <3 pieknie wyglądasz w kapeluszu <3.
    Choć czasy szkolene za mną jakoś smutno mi się robi na myśl o końcu wakacji. Lubię ten letni czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow super stylizacja ❤️ Chętnie bym w coś takiego się ubrała:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)