Czarny top z napisem, jeansowe spodenki i sportowe buty

 Witajcie kochani :)

Nadszedł koniec wakacji- jutro mamy ostatni dzień sierpnia, zaraz powitamy wrzesień...

Koniec wakacji, zawsze wywoływał u mnie jakąś nostalgie- o ile jeszcze kilkanaście lat temu, ostatnie dni sierpnia, uświadamiały mi że za kilka dni wrócę do szkoły, byłam to w stanie zrozumieć, ale teraz gdy chodzę do pracy i nie ma czegoś takiego jak dwa miesiące wolnego, nie jestem w stanie tego zrozumieć...

W swojej pracy, nie mam możliwości zrobienia sobie kilku tygodni wolnego- i powiem Wam że nie jest mi ani trochę smutno z tego powodu. Wypracowałam sobie system i grafik pracy i sprawdza się on bardzo dobrze- co prawda, ostatnio trochę więcej dni spędzałam w pracy, ale teraz przynajmniej mam kilka dni więcej wolnego. Korzystając z tego, wybieram się do Krakowa, na kilka dni. Tam powstaną już ostatnie letnie zdjęcia w tym roku. Mam ich też sporo w zapasie, liczę na to że wrzesień przyniesie nam piękną, nieco letnią pogodę, będą się one tu pojawiać, co najmniej do końca września.  Dziś czas na kolejną wakacyjną sesje zdjęciową.


Pisząc o pięknej wrześniowej pogodzie nie mam na myśli upałów. Gdy temperatura nie przekracza 30 stopni, jest całkiem przyjemnie, można się wybrać na spacer. Mam nadzieję że dzisiejsza stylizacja posłuży Wam za inspiracje outfitu na taki spacerek w ciepłe, wrześniowe popołudnie. 

Ta sesja zdjęciowa, kojarzy mi się z górską wędrówką.  Kojarzy mi się też z moją zaginioną częścią statywu. Gdy już się rozpakowałam i zamierzałam robić zdjęcia, odkryłam że nie ma części od statywu. Nie udało mi się jej nigdzie znaleźć, trochę się zdenerwowałam, zastanawiałam się nawet czy nie zrezygnować z robienia zdjęć, ale- makijaż i fryzura zrobiona, pogoda i światło bardzo dobre, więc postanowiłam improwizować.  Mimo tego że humor miałam średni, udało mi się zrobić sporo fotek z których jestem całkiem zadowolona. Tego samego dnia wieczorem, zamówiłam sobie nowy statyw. Kilka dni później, zaginiona część statywu znalazła się... w butach (musiała jakoś wpaść do tych butów, po ostatnie sesji zdjęciowej. Wszystkie rzeczy typu aparat, statyw, buty, noszę w specjalnej torbie- czasami chodzę z nią na siłownie :D)

A co do stylizacji: postawiłam na top z napisem, jeansowe spodenki i sportowe buty. Aby jednak całość nie była zbyt banalna, postawiłam również na dodatek w postaci granatowej opaski w groszki. Pojawiała się ona już nieraz na blogu (np tu i tu), bardzo ją lubię, mam również ten sam model w jaśniejszym kolorze- z tym że lepiej się czuje w tej ciemniejszej. 















Top z napisem- Lipmar

Spodenki- Reserved

Buty- Decathlon

Opaska- Aliexpress



Dajcie znać co myślicie o całości.

Kolejny post, pojawi się, gdzieś za tydzień- do następnego :)



11 komentarzy:

  1. Tak to jest z tą złośliwością rzeczy martwych - zawsze, gdy są potrzebne, to się gubią :)
    Wyglądasz bardzo ładnie i wcale nie widać złego humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :)
    https://marrlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy31 sierpnia

    Super stylizacja sportowa, widać że sporo schudłaś, nie mogę się doczekać kiedy znowu przywitasz nas w szpilkach

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylówka:D Ja muszę sobie statyw kupić. Mam ale jest ciężki i używam go tylko w domu:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do biegania, na zakupy ale też do codziennego funkcjonowania. Uniwersalny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia! Widać, że dobrze czujesz się przed obiektywem i aparat Cię lubi :) Mnie też jest smutno, że wakacje się kończą. I wiem dlaczego- nie znoszę jesieni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a cute casual outfit! :)

    Hope you are having a good weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemna stylizacja. Idealna na upały których już nie ma :) I dobrze, że już za nami te upalne dni. Teraz zacznie się piękna jesień. I takiej Ci życzę ❤️ cudnej jesieni Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylówka na końcówkę lata. Chętnie ubrałabym się podobnie. Z tym statywem to trochę szkoda, że po czasie znalazłaś tę część, gdy nowy był już w drodze, ale skoro sama robisz sobie zdjęcia, to na pewno przyda się Tobie i jeden, i drugi. :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)