Co ostatnio przeczytałam...

 Cześć :)

Jak tam mija Wam sierpień?

U mnie spokojnie, bez przygód, pomijając to że w sierpień weszłam z choróbskiem.

O tym jednak już pisałam w poprzednim poście. Nie pisałam natomiast o tym, że podczas choroby, miałam czas żeby przeczytać (a raczej skończyć czytać) książkę pana Mroza, którą w dzisiejszym poście Wam zrecenzuje:


Nie Ufaj Mu

Remigiusz Mróz


Minął rok, od kiedy życie Iny Kobryn wywróciło się do góry nogami. Kiedy wreszcie jest gotowa ruszyć dalej i zostawić za sobą trudne przeżycia, poznaje mężczyznę, na którego czekała. Daje jej poczucie bezpieczeństwa, nie ma przed nią tajemnic i sprawia, że Ina po raz kolejny wierzy w lepszą przyszłość.

Jej siostra przygotowuje się tymczasem do ślubu z Gracjanem Pabstem, który po latach w końcu się oświadczył. Wszystko układa się tak, jak powinno, dopóki nie dostaje ona wiadomości o treści „nie ufaj mu”. Czy Gracjan chowa własne upiory z przeszłości? Czy w istocie jest tym, za kogo mają go siostry? Obie muszą stawić czoła temu, że rzeczy, które wydarzyły się w ich życiu, nie są takie, za jakie je uważały…




Źródło opisu i zdjęcia:


Książki pana Mroza, charakteryzują się tym, że już na pierwszych stronach, pojawia się jakieś przestępstwo.
Nie inaczej było tym razem; główna bohaterka pada ofiarą przestępstwa. Nie zdradzę jakiego, ale mogę tyle napisać, że żyje, i otrzymuje pomoc, od mężczyzny ( Alan Bohucki). Zaczynają się spotykać, nawet decydują się zamieszkać razem. W tym czasie, policja prowadzi sprawę napadu na Inę, a jej siostra- Julia- przygotowuje się do ślubu z Gracjanem Pabstem. Jak się można domyślić, sprawca napaści pozostaje nieuchwytny, a ślub jej siostry staje pod znakiem zapytania, przez tajemnicze listy od... No właśnie nie wiadomo kogo, ponieważ okazuje się że Gracjan ma sporo tajemnic, być może nawet, ma coś wspólnego z napaścią na Ine... Te zagadki, starają się rozwiązać, sama zainteresowana wraz z Alanem, co ich do siebie zbliża. Wydaje się że znamy sprawcę, jednak, tylko nam się wydaje, ponieważ okazuje się nim, zupełnie inna osoba, odpowiadająca za szereg intryg. Jak sie możecie domyślić, sprawcą, jest jeden z bohaterów. W tle pojawiają się mafijne porachunki- i te z poprzedniej serii, i zupełnie nowe.  
Nie ufaj mu, to kontynuacja Wybaczam Ci  (link do recenzji 
Tak jak poprzedni tom, tak i ten mnie wciągnął, tu również mamy narracje jednoosobowe, z tym że narratorów jest trzech; oprócz Iny i Gracjana, jest jeszcze jeden mężczyzna. 
W tym tomie, mamy sporo nowych bohaterów,  oczywiście pojawiają się postacie z poprzedniego, choć tak naprawdę są to główni bohaterowie: Julia, Gracjan, Ina i Rafał. Jedna z tych postaci w tym tomie ginie.
Zanim jednak sięgniecie po ten tom, radzę Wam przeczytać Wybaczam Ci, ponieważ, nie ma co prawda, kontynuacji żadnego z wątków, jednak jest kilka wzmianek, o wydarzeniach z poprzedniego tomu i osoba która nie sięgnęła po pierwszą część, może się pogubić. 

Myślę że większość osób, słyszała o tym że w Nie ufaj mu pojawiła się pewna aktorka. 
Nie jest ona, jedną z postaci, jej nazwisko pojawiło się raz, w rozmowie między bohaterami.

W tym tomie wyjaśniła się sprawa napaści na Inę, zostają jednak nierozwiązane sprawy innych przestępstw- powodowało to mój niedosyt, a czytając pierwsze zdania posłowia, pojawiła się iskierka nadziei na kolejnym tom- ale to tylko iskierka, ponieważ autor w kolejnych zdaniach sugeruje że nie wie czy pojawi się kolejny tom( litości Panie Mróz :D)

Nie pozostaje mi nic innego jak mieć nadzieję, że kontynuacja serii o Inie, pojawi się za rok, i polecić Nie ufaj mu fanom kryminałów, i tym którym podobało się Wybaczam Ci i czekali na kolejny tom :)



Czytaliście te książkę, lub poprzedni tom?
Co ostatnio przeczytaliście?
Dajcie znać w komentarzach :)

Do następnego :)

15 komentarzy:

  1. Lubię takie klimaty, jednak książek Mroza jeszcze nie czytałam. Pora to nadrobić, bo to już kolejny tytuł tego autora, który budzi moje zainteresowanie.
    Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś dużo czytałam Mroza i lubiłam, obecnie mam przerwę od kryminałów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze to życzę kochana dużo zdrówka, jeszcze nie czytałam niestety, ale jak polecasz to chętnie po nią sięgnę w wolnym czasie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. I haven't read it yet. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week-end!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też sierpień mija bez żadnych przygód. Nie czytałam tej książki, ogólnie książki tego autora jeszcze przede mną😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam, ale krymianły uwielbiam, więc chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci dużo zdrowia :) Trzymaj się ciepło :)

    Ja zaczytuję się w literaturze wojennej :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem mocno do tyłu z książkami Mroza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię książki Mroza - tej jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks like a real page turner! Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pochłaniam wszystkie książki Mroza, jakie wychodzą. Tę też przeczytałam w jeden wieczór i bardzo mi się podobała. ♥️

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam twórczości tego pana jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że już lepiej, dużo zdrowia! Ja jeszcze nic tego autora nie czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę zdrówka. U mnie sierpień mija błyskawicznie, gdyż niemal codziennie mam jakieś wyjazdy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieje że szybk osie doczekasz kolejnego tumu autorstwa poczytnego pisarza.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)