#Summer2022- makijażowi ulubieńcy lata

 Cześć :)

Mam nadzieję że końcówka wakacji mija Wam dobrze- mi niestety w pracy, na szczęście już od poniedziałku, szykuje mi się kilka dni wolnego. Cieszę się- zazwyczaj w wakacje, staram się brać kilka dni wolnego i w lipcu, i w sierpniu, a w tym roku wyjątkowo, skumulowałam sobie to, na koniec sierpnia/początek września. 

Do mojego wolnego, wrócę jeszcze, natomiast dziś, mam dla Was kolejną porcję kosmetycznych ulubieńców- są to kosmetyki, którego odkryłam podczas tegorocznych wakacji.

Wakacje się kończą, ale kalendarzowe lato trwa jeszcze przez kilka tygodni, mam nadzieję że jesienią pogoda też dopisze, więc perełki makijażowe, z dzisiejszego postu, na pewno się przydadzą- chociażby żeby poprawić sobie humorek :)

Dodam jeszcze tylko, że cena każdego z tych kosmetyków, nie przekracza 50 pln ;)

Jeśli więc skusiłam Was- zapraszam do poczytania, tych minirecenzji :)


Hean Nude Glow- paletka do konturowania


Co prawda tą paletkę zakupiłam wiosną, ale w niczym mi to nie przeszkadza, aby nazwać ją ulubieńcem tegorocznych wakacji- idealnie się sprawdziła, do konturowania twarzy, w ciepłe dni (tak, nie rezygnuje w trakcie upałów z makijażu :D)
Paletka zawiera, bronzer, rozświetlacz i róż- dzięki temu że te trzy kosmetyki, są zamknięte w jednym opakowaniu, nadaje się ona, idealnie na podróż :)
Tonacja jest ciepła, daje bardzo delikatny efekt- myślę że fanom delikatnego makijażu się spodoba :)
Dwa lata temu, miałam już paletę do konturowania z Hean- Cocount Modeling Palette 
Ciężko mi porównać jedną z drugą, może w przypadku tamtej, był piękny kokosowy zapach i niestety więcej pracy z aplikacją bronzera.
Nude Glow może i nie pachnie zbyt ładnie, ale za to bez problemu się aplikuje bronzer, jak i pozostałe kosmetyki :)





Cena to 29,99 pln w Hebe :)





Kobo Proffesional

Afterglow 

Face set bronze


Kolejna paletka do konturowania- kolejna ulubiona.
Bronzer jest tu zdecydowanie mocniejszy- dlatego używałam jej, głównie na wieczorne wyjścia, czy do sesji zdjęciowej.
Tonacja również w ciepłych kolorach, bronzer i rozświetlacz, pięknie ze sobą współgrały na twarzy, ten ostatni jest trochę bardziej delikatny- dla mnie plus, nie przepadam za rozświetlaczem, więc cieszyłam się że jest on subtelny.




Niestety, jak widać na zdjęciach, rozświetlacz pękł- stało się to gdy, upadła mi ta paletka, kilka dni temu( zresztą nie jest to pierwszy raz, gdy rozwalił mi się jakiś kosmetyk)

Cena regularna to 25,99 zł w Drogeriach Natura.
Ja akurat trafiłam na promocyjną cenę- paletka kosztowała 14, lub 15 złotych( nie pamiętam już dokładnie :D)




Nude Addict Eyeshadow Palette 

Miss Beauty paleta cieni do powiek 

Golden Rose


Marka Golden Rose, często się pojawia na moim blogu.
Generalnie lubię ich kosmetyki i od dawna, kusiło mnie żeby sprawdzić którąś z ich paletek.
Miesiąc temu, zakupiłam Nude Addict.
Zdecydowałam się na nią, oczywiście ze względu na kolorki- mamy tutaj brązy, beże, czyli uniwersalne kolory cieni, można zrobić dzięki nim makijaż i na dzień i wieczorowy.





Nude Addict daje wiele możliwości makijażowych, spodoba się fanom nudziaków, a praca cieniami jest rewelacyjna- praktycznie same się blendują, nie robią plam i mają bardzo dobrą pigmentacje.
Sama paletka ma bardzo fajną szate graficzną i posiada lusterko w środku :)

Cena to 39,90 na wysepce Golden Rose




Kobo Professional

Eyeshadow base

Baza pod cienie




Najnowsza perełka- zakup z zeszłego tygodnia.
Chciałabym napisać baza jak baza pod cienie, bo rzeczywiście nie wyróżnia się zbytnio niczym, a ja jestem jednak z niej zadowolona, oczywiście ze względu na cene- ciężko znaleźć dobrą bazę w niskiej cenie.

Ta z Kobo, przypomina mi, bazę od marki Affect- jednak jest trochę tańsza, i ma większą pojemność.
Jakość jest ta sama, czyli bardzo dobra, wydajność też- im mniej tym lepiej, gdyż obydwa produkty, zostawiają białe ślady, gdy zaaplikujemy zbyt dużo kosmetyku.
Niestety, minusem może być niehigieniczne opakowanie: bazę otrzymujemy w małym słoiczku, i by wydobyć kosmetyk, używam mojej szpatułki z Kryolanu.
Bo gdybym miała to robić palcami- no nie, nie kupiłabym jej.


Cena to 22,99 zł w Drogeriach Natura.






Wpadł Wam w oko któryś kosmetyk, lub też używaliście któregoś z nich?
Macie jakichś swoich ulubieńców kosmetycznych z tegorocznych wakacji?


Dajcie znać w komentarzach :)

Do następnego :)








14 komentarzy:

  1. Sporo kosmetyków, fajnie że ci skasowały:) Ja akurat nie używam tego typu produktów, więc nic mi nie mówi na firma;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam z końcem lata. Cieszymy się nim, ile możemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paleta cieni ma fajne kolory, podoba mi się też paleta do konturowania Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że gustujesz w odcieniach i kolorach, które zdecydowanie do mnie trafiają. Latem stawiam na minimalny makijaż oka i nie maluję prawie wcale twarzy, ale wraz z początkiem jesieni, stawiam na makijaż twarzy również. Paletka Golden Rose jest przepiękna i już wiem, że chcę ją wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio jakoś mniej przykładam uwagę go kosmetyków, ale ten zestaw z Hean chyba miałam kiedyś. Bardzo go lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja powiem szczerze, że ani marki hean ani kobo nie lubię. Miałam kilka produktów i byłam mega zawiedziona, chociaż pierwszy produkt całkiem fajnie prezentuje się na twarzy.
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No te pierwsze mają tak piękne opakowanie, że gdybym kontruwała twarz tobym kupiła 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh very cute palette darling
    Great makeup

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tak dawno się nie malowałam, że szok :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajni ulubieńcy :)

    Życzę Ci udanych tych wolnych dni :) Wyciskaj z lata ile się da :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Z jednej strony chce się korzystać z wakacji, mimo że szkoła za nami, z drugiej czerwiec czy wrzesień też są ciepłe a tańsze i spokojniejsze na urlopy :). Pierwsza paletka wydaje mi się kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladne odcienie tej paletki z cieniami :)
    Coz lato jeszcze trwa, ale czuc w powietrzu ,ze koniec nieublaganie sie zbliza :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo kusi pierwszy i ostatni- o marce Kobo slyszałam sporo dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta paletka od Golden Rose jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)