#Likeafitgirl- sportowa stylizacja Kik i Decathlon

 Witajcie :)

Jak tam mija Wam tydzień?

Ja po poniedziałkowym tournee, po południowo-wschodniej Polsce (śledzący mnie na Instagramie, wiedzą że odwiedziłam Kraków i Tarnów), nie zwalniam z podróżami- dziś na przykład wybieram się na zdjęcia, do sąsiedniej miejscowości :)

Uwielbiam podróżować, zdjęcia też lubię robić- mam masę pomysłów na stylizacje, tylko jakoś zawsze, część z nich mi ucieka z głowy, a część z nich czeka na realizacje, tak jak w przypadku dzisiejszego outfitu.

Trochę nietypowo, bo na sportowo, ale mam nadzieję że Wam się spodoba :)


Już od roku marzyła mi się stylizacja, typu fit girl, w sportowych ciuszkach.

Pierwszy taki komplet, zakupiłam pod koniec ubiegłego roku- do tej pory ćwiczyłam, w starych, powycieranych dresach. Od tego czasu, moja garderoba wzbogaciła się o dwa kolejne takie komplety.

Czekałam tylko na odpowiednią pogodę, torba na ramię i w drogę :)

Fotki pierwotnie planowałam zrobić na siłowni plenerowej, ale rozmyśliłam się i wybrałam las. 

Stylizacja składa się ze sportowych butów (mam tylko dwie pary takich), sportowego biustonosza, odsłaniającego brzucha (zapewne zdążyliście zauważyć że polubiłam się z bluzeczkami odsłaniającymi brzuch :)) oraz legginsów (?).

Czyli typowy zestaw do ćwiczeń, w którym ćwiczę w domu. Tu również ostatnio, zwolniłam tempo- po osiągnięciu satysfakcjonującej mnie wagi, na czas wakacji, postanowiłam ćwiczyć trzy razy w tygodniu; do tej pory trenowałam pięć dni w tygodniu. Upały, wieczory spędzane po za domem + przyzwyczajenie do niemal codziennych ćwiczeń, nie sprzyjały aktywności fizycznej. Zaczęło się wkradać zniechęcenie, a przecież nie o to chodzi; ćwiczenia mają dawać satysfakcje, a nie powodować myślenie o nie znowu trzeba potrenować. Tak więc chwilowo odpuściłam, i muszę przyznać że jestem z tego zadowolona- 1/2 treningi, dwa dni przerwy, sprawia że, z radością po kilku dniach przerwy robię kolejny trening :)

Ok, nie przedłużając, zapraszam do oglądania zdjęć :)















Sportowy stanik- Kik

Spodnie- Kik

Buty- Decathlon


Dajcie znać co myślicie o całości :)

Do następnego :)

13 komentarzy:

  1. Świetny strój <3. Dokładnie sport to ma być przyjemność, dlatego dobrze jest dobrać do siebie dyscyplinę i czas treningu. W upały też nie warto się przemęczać, bo można sobie tylko zaszkodzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombowo wyglądasz! Gratuluję osiągnięcia, ja walczę dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️
      Trzymam za Ciebie kciuki 😘

      Usuń
  3. I super. W takim stroju można ćwiczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15 lipca

    That sport wear is so cool. I need the same for myself. Thank you for recommendation.
    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, ćwiczenia mają dawać satysfakcję. Super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw do ćwiczeń :)
    Wyglądasz naprawdę super :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat przyznaję nie przepadam za ćwiczeniami. Moja aktywność fizyczna sprowadza się do jazdy na rowerze, którą bardzo lubię. Komplecik świetny! Na pewno przyda się na ćwiczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sport ma być przyjemnością, relaksem a nie przymusem dlatego dobrze jest go dostosować pod siebie :-) Komplecik super :)
    Podobnie jak Ty kocham podróżować i mam nadzieję do tych podrózy na jesień powrócić :-) Na razie ogarniam zmiany w pracy etc

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, jak ja nie lubię aktywności fizycznej. Mam rowerek stacjonarny na który czasami wsiądę i z 10 minut pojeżdżę, jednak to wszystko :D Widzę Twój progres na Ig i naprawdę super Ci idzie! Świetny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz:D Miejsce do fotek jest lepsze niż pierwotne!! Dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny strój 😊

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)