Czarny płaszcz ,czarne tregginsy ,czarne botki na obcasie i karmelowa bluzka

 Witajcie 😘


Jak Wam mijają te pierwsze dni listopada ?

Ostatnie wydarzenia nie napawają optymizmem,i chyba jednak będzie ten drugi lockdown-dlatego staram się  wykorzystać ten czas i spędzać jak najwięcej czasu na świeżym powietrzu.

Mam nadzieję że uda mi się jeszcze w przyszłym tygodniu zrobić jakieś foty na zewnątrz, a tymczasem zapraszam Was-zgodnie z zapowiedzią z poprzedniego posta - na fotki robione ,miesiąc temu w Krakowie 😊



  Gdyby ktoś mnie zapytał to jak wygląda moja wymarzona ,złota polska jesień pokazałabym mu te zdjęcia; ciepły ,bezchmurny  dzień, piękne kolorowe liście wokół...

Taka pogoda mogłaby trwać dla mnie całą kalendarzową jesień, aczkolwiek wtedy trwała tydzień i wykorzystałam to kilka dni później robiąc kolejne foty ,tym razem nieco bliżej ( choć bardzie pasuje określenie w połowie trasy między Krakowem a Kielcami)  


Wybaczcie że tu jestem cała na czarno, ale uwielbiam ten kolor ( no prawie bo mam na sobie karmelową bluzkę, którą trochę widać) 

Ten czarny płaszcz to nowość w mojej szafie -trochę byłoby mi w nim zimno zimą, ale na jesień i wiosnę jest idealny ( także myślę że jeszcze się pojawi nieraz na moim blogu ) 

Czarne botki na szpilce oraz czarne tregginsy i ta karmelowa bluzka ,nie są nowościami u mnie i na blogu każda  z tych rzeczy się pojawiała, tym razem jednak połączyłam je i wyszedł całkiem elegancki jesienny outfit - mam nadzieję że Wam również przypadł do gustu 😉









Płaszcz - Charlottefashion 

Karmelowa bluzka - butik Latika

Czarne tregginsy - no name/lokalny sklep

Czarne botki na obcasie - styloweobcasy.pl 

Make up - Magda Szumera



Do następnego 😘




44 komentarze:

  1. Piękny look, cudny płaszcz i ładny widok . Trzymam kciuki by Ci się udało

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego się cieszę że mam psa. Nawet jak przy pierwszej fali wirusa były ograniczenia w przemieszczaniu się to w ogóle tego nie odczułam.
    Spacery z psem - fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy05 listopada

    Pierwsze dni listopada mijają mi na czytaniu książek. Myślę, że ten drugi lockdown niestety zostanie wprowadzony :/ Świetne zdjęcia i super stylizacja! Bardzo podoba mi się ten czarny płaszczyk :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely outfit and cool photos! Lucky november )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! <3 Ja także uwielbiam unierać się na czarno. Ja jestem załamana tymi obostrzeniami :/ Mam wrażenie, że ten rok przelatuje mi przez palce ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi! You look awesome, I like black color, even though people say to me that I don't look good in black, rather "pale" etc. What a discrimination! :D
    I also really enjoyed reading your post in Polish since I learn Polish by myself. It's not that different to Czech, but still it can be tricky to understand. Maybe someday, I will be able to write a comment in Polish as well! :D

    Another similarity is that I also love a sunny autumn. Those rainy days play with my mood and it is not nice to be around me. :-D

    See you
    Vlasta
    Vlasta's blog: A Family Visit And A Beginning Of Term

    OdpowiedzUsuń
  7. Te botki zawsze robią robotę :D Świetne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buty!:) Fajna, jesienna i elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lady in black:D Super 🖤🖤

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci w czarnym kolorze, pisałam już na IG - buty sztos! :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, czerń jest bardzo popularna w tym sezonie więc nie ma co wybaczać ;-) Na dodatek złote akcenty fajnie się na niej prezentują! Tu gdzie mieszkam mamy lockdown od tygodnia, aby iść na spacer( tylko w obrębie 1km) trzeba mieć specjalny druczek...

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarny zawsze piękny, zawsze w modzie i zawsze elegancki - tak właśnie wyglądasz, pięknie, młodo i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! Taki płaszcz i te botki chętnie bym sobie kupiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie listopad także niezbyt optymistyczny. Jestem w trakcie zapisywania się na drugi test, bo pierwszy niestety okazał się niejednoznaczny :(
    Oj tak. Nie przepadam ogólnie za jesienią, bo jest dosyć mroźna już, ale uwielbiam te dni, kiedy świeci słońce, nie ma wiatru, a drzewa mają tak piękne kolory :)
    Pewnie, trzeba korzystać z pogody, póki jeszcze mamy taką możliwość ;)
    Czarny jest tak uniwersalnym kolorem, że nie masz za co przepraszać, bardzo Ci w nim do twarzy ;)
    Płaszczyk jak i botki przepiękne!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki świetny płaszcz i stylówka genialna! Pięknie wyglądasz!:)
    Ja już jestem załamana tymi obostrzeniami, a będzie jeszcze gorzej:/
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. You look great! I really love this outfit:)

    www.marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. to się nazywa elegancja z pazurem!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo elegancko! Podoba mi się ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  19. coś tak ostatnio też się wciągnęłam w noszenie czerni! Ekstra botki, kocham obcasy <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Ci ładnie w czerni. Buty sztosik, wielbie obcasy chociaż sama nie mam bo bym się zabiła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czarny płaszcz jest właściwie zawsze poprawny i ma wspaniały kolor.
    Twój kostium jest piękny i bardzo odpowiedni do noszenia jesienią.
    Twój wygląd jest piękny jesienią.
    W moim kraju nie ma jesieni, a w ten niedzielny poranek słońce nadal świeci jasno… skóra jest ciepła.
    miłego weekendu
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  22. Stunning look Lili! This coat is so fashionable.
    Hope you're doing well!

    OdpowiedzUsuń
  23. Botki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna stylizacja :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. you look so pretty and elegant with black colors

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  26. Super bardzo ładna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny jest ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam czarny kolr( mój ulubiony) zatem styliazja jak najbardziej przypadła mi do gustu. Też myślę,że czeka nas drugo lockdown i trochę to działa na mnie wszystko przygnębiająco niestety.
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. We are already in lockdown again oh !!
    I really like your coat, I especially love the golden buttons !! Stay safe Lili !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja, bardzo podoba mi się ten płaszczyk :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba cały zestaw! Super jest ten płaszczyk- bardzo uniwersalny. Jak zwykle kobieco i sexownie :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie też smuci to co dzieje się w naszym kraju i na świecie :(

    ŚLICZNIE Ci w czerni Kochana :)
    Podoba mi się Twój płaszczyk a botki dodają pazura :) Cała Ty :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo zgrabnie i kobieco wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia i świetny strój (outfit)! Staram się też spędzać dużo czasu na świeżym powietrzu. Na szczęście pogoda pozwala)))

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo dobre połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczna stylizacja! :) Bardzo ładny płaszczyk :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Z kompletem ubrań i butów w kolorze czarnym będziesz wyglądać jeszcze piękniej. Sesja zdjęciowa też była piękna.
    Pozdrowienia z przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  39. Czerń również może być piękna!

    OdpowiedzUsuń
  40. No, no kochana coraz piękniejsze stylizacje! :)
    Płaszczyk jest po prostu rewelacyjny, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  41. pierwsze dni listopada mijają mi pomału. ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  42. Zawsze nie mogę się na patrzeć na twoją cudowną figurę. Płaszczyk Cudowny, wyglądasz rewelacyjnie 😁. A co do locdaownu, to miejmy nadzieję, że nie nadejdzie.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)