Czarny kapelusz ,czarna minispódniczka ,czarna bluzka,czarne rajstopy i czarne botki

 Cześć 😘


Po dość długiej przerwie od stylizacji ,nadeszła pora by nadrobić zaległości 😉

Nazbierało ich się trochę u mnie,tak więc pora je opublikować ☺

Dziś zapraszam Was na stylizacje ,która już na Instagramie Wam się spodobała 😊




Choć od zrobienia tych zdjęć minęło ,zaledwie nawet niecałe dwa miesiące ,to ja mam wrażenie że upłynęły wieki (no dobra ,przesadziłam trochę z tymi wiekami ,no dwa lata...)

Cóż,dni nie są już takie ciepłe (czy u Was też w miniony weekend pojawiły się pierwsze przymrozki?) są też zdecydowanie krótsze ,u mnie też się sporo zmieniło - na szczęście na plus (o sprawach prywatnych nigdy się tu zbytnio nie rozpisywała ,tak więc i tym razem zakończę tą krótką wzmianką 😉)

Wracając jednak do tych zdjęć ,wspominałam już o nich tu

A mianowicie ,dzień po powrocie z Krakowa ,ponownie udałam się w tym kierunku - jednak nieco bliżej bo do Chęcin .Pomysł na zrobienie tam fot ,narodził się w mojej głowie ,miesiąc wcześniej i wtedy udałam się wybadać teren 

Zamek stanowi piękne tło 😍

Także myślę że jeszcze tam się wybiorę na fotki 😉


Jeśli chodzi o stylizacje ,to zacznę od góry czyli od kapelusza;ten dodatek mam na sobie pierwszy raz od jakichś 23 lat (tak ,tak pamiętam fotki z rodzinnego albumu ,gdzie ja jako pięciolatka ubrana w sukieneczkę i kapelusik ,uśmiecham się do obiektywu letnią porą nad zalewem.No cóż ,tak mi już chyba zostało 😁)

Pomysł z kapeluszem ,podsunęła mi kilka lat temu (!)(Najwyraźniej chyba dopiero teraz dojrzałam do noszenia kapelusza ) Moja makijażystka Magda (jeszcze raz dziękuję 😘) 


Natomiast cała reszta ,to był już mój pomysł ;czarna minispódniczka ,czarna bluzka ,czarne botki ,granatowa kurtka i czarne rajstopy (miały być cieńsze ,ale przy zakładaniu ich ,dosłownie kilka godzin przed zrobieniem zdjęć ,poszło mi w nich oczko ) oraz kępki rzęs od Ibry (ich recenzja jest TU)

Całość zostawiam do oceny Wam ☺

































Bluzka -Ascella.pl

Minispódniczka -Allegro 

Rajstopy -Gatta

Botki -Hers.pl

Kurtka -Zara 

Kapelusz -no name/lokalny sklep 


Rzęsy -Ibra 



Do następnego 😘






























30 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie dojrzałam do kapeluszy xD a mam ich trochę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super miejscówkę odkryłaś kochana, mega klimatyczne zdjęcia tam wyszły :)

    Pięknie wyglądasz w tym kapeluszu, jak dla mnie idealnie dopełnia tu całość :)
    Ja też ostatnio bardzo polubiłam się z kapeluszami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie pasuje Ci ten kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely pictures <3 you look so beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje Ci ten kapelusz :) Ja jakoś nie mogę się przemóc :D Jak już myslałam, ze kupię słomkowy na wakacje, to nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedniego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna stylizacja, bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasuje Ci taka stylizacja. ;) Kapelusze podobają mi się u kogoś, ja jakoś nie mogę się do nich przekonać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam na tym zamku w wakacje, faktycznie fajnie wygląda. W kapeluszu Ci do twarzy!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę do twarzy Ci z kapeluszami! <333

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasują Ci takie niższe butki 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz!
    dusiiiakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega stylowy i szykowny zestaw! Pięknie Ci w kapeluszu!
    Ja się powoli z kapeluszami oswajam, jednak wiatr często mi przeszkadza w ich noszeniu;)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz i dołączam się do koleżanki z góry, lepiej Ci w niższych butach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kapelusz dodaje klasy :). Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. ZAmek to faktycznie fajna sceneria do zdjęć :-)
    BArdzo podoba mi sie Twój kapelusz- fantastycznie domyka całość stylizacji :-)
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh so nice style darling, your look so pretty
    Good photos
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy26 listopada

    Bardzo fajna stylizacja :D Super kurtka i kapelusz :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny total look w wersji black. Ja ostatnio bardzo lubię kapelusze. :):*

    OdpowiedzUsuń
  19. You look great in the black monochrome look!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz bosko w tym kapeluszu! Ten styl bardzo Ci pasuje :-) Podobną kurteczkę mam zamiar kupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz w czerni, a kapelusz chyba Ci zabiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż i się zimno zrobiło haha :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa stylizacja, świetny pomysł z kapeluszem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna, klasyczna stylizacja :)

    Pozdrawiamy ♥
    www.twinslife.pl -klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej Lili :)

    Taki black Total look bardzo Ci pasuje :)

    A kapelusz dodaje elegancji:)

    Cudowna <3

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)