#BrithdayGirl27

Witajcie 😘

Dziś post krótki i wyjątkowy ze stylizacją -post urodzinowy 🎂

Dziś kończę 27 lat

Tak straciłam rachubę ,że myślałam że kończę dziś 28 lat 😅
Nie wiem dlaczego ,się tak próbowałam postarzeć - nie śpieszy mi się do 30,choć wiem że to już niedługo ,jednak dla mnie to tylko liczba ...
Mówi się że wygląda się na tyle na ile się czuje - w moim przypadku niezbyt to się sprawdza ponieważ  po ostatnich przeżyciach czuje się jakbym miała co najmniej 40 lat ,a gdy patrzę w lustro nie widzę zbytnio większych różnic w moim wyglądzie niż 2 czy 3 lata temu (dobra ,pod oczami zrobiło mi się trochę więcej zmarszczek 😁)

Pamiętam że gdy dwa lata temu ,kończyłam 25 lat ogarnęła mnie panika ;jak to ,już 25 lat?!?!Zaraz będzie 30 !!!
A dziś ,wzruszam ramionami i przyjmuje to ze stoickim spokojem -i tego bym sobie życzyła ;aby być bardziej spokojną bo niestety nerwus ze mnie straszny 😟

Nie mam też zbyt wielu innych życzeń ,pomijając to że chce się dalej rozwijać ,ale tu jednak potrzebna jest praca ,wytrwałość i cierpliwość (tego ostatniego też sobie życzę ,bo nie należę do osób cierpliwych )



W tym roku ze względu na zarazę ,tych urodzin nie spędzę tak jak w poprzednich latach ale nic to ,za rok się odbije (mam taką nadzieję 😁)
Zostawiam Was z sesją zdjęciową , urodzinową ,oraz życzę Wam udanego weekendu 😘








Make up - Magda Szumera 


P.S Jakie plany macie na weekend?


Do następnego 😘






26 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aww...you are so young...and pretty.
    Happy birthday to you.

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja równo dwa miesiące temu skończyłam 27 lat :) U mnie zapominalstwo idzie w inną stronę, bo sobie odejmuję i to niechcący :D
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Lili, ależ w idealnym momencie zaglądam na Twojego bloga (którego swoją drogą, uwielbiam, mam wrażenie, że od Ciebie zawsze tryska dobra energia i po prostu - uwielbiam czytać, co piszesz).
    Ja, co prawda, nie skończyłam jeszcze 20 lat (w marcu!), ale pamiętam tę panikę, gdy skończyłam 18 i miałam w głowie szok, że o jezu, jak to, jakim cudem jestem, nie będę mieć naście lat, jak to?? Teraz jest mi to totalnie obojętne, ale znając życie, przy 25 urodzinach będę mieć takie same myśli jak Ty :D
    Ale dobra, dobra. Ja tu o mnie, a to przecież Twój dzień! Lili, myślę, że w tym czasie życzę Ci przede wszystkim zdrowie i dobrych myśli. Abyś miała wokół siebie same cudowne osoby, abyś blogowała, ile się tylko da (i żeby sprawiało Ci to jak najwięcej radości!) Oczywiście, wcześniej wspomnianych przez Ciebie: cierpliwości czy wytrwałości również Ci życzę. Trzymam za Ciebie i Twoje marzenia mocno, najmocniej na świecie kciuki! Ściskam mocno!
    ps pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very interesting article! Have a great evening! 🌾🍁🍂

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci tej wytrwałości i rozwoju . Piękne zdjęcia . Ja bym chciała mieć tyle lat co Ty

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego, co najlepsze kochana! Dużo sukcesów w życiu, szczególnie tych blogowych :)

    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pół roku temu skończyłam 27 lat. Też od kilku lat mam problem, że czasem zapominam ile mam lat :D Przeraża mnie to jak ten czas leci :O Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Swietne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie najlepszego Kochana! Dużo zdrówka i spełniania najskrytszych marzeń <3 :*
    Hehe to już ten wiek, że się człowiek gubi. Ja w marcu skończę 28 a jak się ktoś pytał to nie raz odpowiadałam, że już mam, albo w drugą stronę, że 26. Najczęściej: który mamy rok? Muszę policzyć xD.
    Starość nie radość. Jeszcze mam młodszych znajomych, którzy jak słyszą 30tka to stwierdzają, że ludzie tak długo nie żyją xD. Ale żarty żartami a na prawdę pięknie i młodo wyglądasz i ciągle jeszcze całe życie przed Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz życzę wszystkiego co najlepsze! Dużo uśmiechu, pomyślności i spełnienia marzeń! Stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lili,
    Kochana z okazji urodzin życzę Ci przede wszystkim zdrowia :) Dużo radości i miłości na każdy dzień :) Pieniążków, uśmiechu, pomyślności wszelkiej :) Dalszego spełniania się w roli blogerki bo robisz to naprawdę świetnie, lubię odwiedzać Twojego bloga, cenię go sobie :) Jesteś naturalna, jesteś sobą :) To się czuje jak przegląda się Twojego blogowe cztery strony :)

    Kochana, sto lat i jeszcze więcej <3

    PS. Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  12. 27, to piękny wiek! Wszystkiego najlepszego kochana! Mi stuknęła 30stka trzy lata temu :)) 30 też jest fajna, taka inna, ale później jest już coraz gorzej hehe, jak to mówią z górki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci, byś spełniła wszystkie swoje marzenia ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. 27 to malutko:) ja już 32 skończone w tym roku;p STOOOOO LAT:)

    OdpowiedzUsuń
  15. 27 to piękny wiek kobieto :-) Ja już dawno przekroczyłam magiczne 30 i serio nie jest to takie straszne na jakie się zapowiada :-)
    Kochana aTobie życzę spełnienia marzeń, zdrówka, szczęścia, miłośći, sukcesów zawodowych oraz prywatnych i wszystkego najlepszego z okazji urodzin <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego równolatko! ;) spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. You look stunning! :-) Happy Birthday!
    By the way - I nominated you for "The Outstanding Blogger Award". You can see the post and the questions on my blog. I hope you'll participate!

    https://vlasta.blog/en/2020/12/01/the-outstanding-blogger-award/

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźnione najszczersze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh Congratulations darling! My best wishes and blessings for you! Your look wonderful~ Happy Birthday

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz :) Dużo zdrowia i spełnienia marzeń :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę się spóźniłam, ale i tak życzę Ci wszystkiego co najlepsze i oczywiście spełnienia marzeń! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi
    I wish you a happy birthday !! I hope you can make all your dreams come true! I am 48 years old but I do not feel that I am that age, in fact I feel like a 20 year old girl, age is just a number, believe me !! You are beautiful on that dress and the make up wow!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego!! Szkoda, że nie można spędzić tego dnia ze znajomymi i rodziną:( Ja za dokładnie 25 dni też mam urodziny 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  24. Spóźnione, ale najszczersze życzenia urodzinowe - 100 LAT Kochana!!!<3
    Też mi się zdarzyło pomylić ile lat kończę, zdecydowane czas za szybko leci;)
    Pięknie wyglądasz, sukienka super i ten kolor bardzo Ci pasuje!:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)