Co ostatnio obejrzałam

 Cześć ☺

Po niepechowym piątku trzynastego ( jak on u Was minął ?),miłej sobocie i wlekącej się w nieskończoność niedzieli ,nadszedł całkiem miły poniedziałek- jak u Was zaczął się tydzień ?


Dziś dla odmiany(po recenzji książki ) , przychodzę do Was z recenzją filmu :



Asymetria 




Piotr Sternik  wraz ze swoją dziewczyną Weroniką planują wspólną przyszłość. Nie spodziewają się, że jeden wieczór może zmienić wszystko… Nie tylko w ich życiu. Asymetria to opowieść o wyborach, decyzjach i konsekwencjach. Czasem nie ma dobrej drogi.

Źródło plakatu i opisu:


Wieczór ,Weronika i Piotr wracają od rodziców dziewczyny z kolacji ,po drodze zaczynają się kłócić.Nagle ,pojawia się kilku mężczyzn którzy napadają na Piotra - tą scenę poprzedza ,kilka porachunków gangsterskich ,gdzie dowiadujemy się dlaczego Piotr i Weronika zostają napadnięci- ma to związek z bratem Weroniki ,który wplątał się w problemy i konflikt z gangsterem o imieniu Kamil ( ten ginie w trakcie napadu na pare)
Dalej ,Piotr zostaje aresztowany ,trafia na przesluchania i na komisariat i do prokuratury i finalnie na rozprawę ,gdzie... Cofamy się znów do tego feralnego wieczoru .
Tym razem Piotr zostaje pobity ,a Weronika porwana przez Kamila i zostaje zgwałcona (gwałt zbiorowy)
Piotr budzi się w szpitalu ,ucieka z niego i  zaczyna szukać swojej dziewczyny.
Ta zostaje uwolniona ,wraca do domu.Wtedy do akcji wkracza jej brat ,chcący zemścić się na Kamilu ,za to co zrobił jego siostrze.Dziewczyna nie może sobie poradzić z traumą po zbiorowym gwałcie, w końcu ginie.
W tym samym czasie Adolf ,wychodzi z więzienia 
Jej bratu udaje się zemścić i nagle...znów trafiamy na salę rozpraw,gdzie Piotr oczekuje na wyrok na ławie oskarżonych .


Duży plus za klimat filmu - kręcony,zazwyczaj w nocy ,w miejscach typu Zakład Karny czy klub nocny + charakteryzacja członków gangu robi atmosferę.
Kolejny plus za brak wulgarnych scen, nawet gwałt zbiorowy nie został pokazany ( na szczęście, bo nie wiem czy chciałabym taką scenę oglądać) .
Oczywiście mamy pokazane bójki ,no ale umówmy się w kinie akcje to norma .
Trochę ubolewam nad tym że nie został rozwinięty wątek młodej dziewczyny, uzależnionej od substancji psychoaktywnych, oraz że strasznie mało jest tego wątku z ZK ( zdaje się że nawiązanie do Symetrii ,której nie oglądałam)
Ale i bez tego ,film jest bardzo dobry.
Może się trochę w głowie zakręcić od tego cofnięcia w czasie ,ale zgodnie z opisem film to opowieść o
wyborach ,decyzjach i konsekwencjach.Czasem nie ma dobrej drogii - i to właśnie  ,w filmie jest pokazane.Nie dotyczy to tylko Piotra (któremu udaje się/nie udaje uratować Weroniki ,a każda z tych opcji pokazuje że kończy się to źle) ,ale innych bohaterów, m.in Adolfa ,co sugeruje ostatnia scena ( trochę creepy )
Obsada również na plus -pojawiło się sporo nowych twarzy ale i tych których znam i lubię 🙂
To co jeszcze mi się rzuciło w oczy ,to w filmie pojawia się też dużo robaków ( nie mam pojęcia, jak one się nazywają) ,we mnie to nie wzbudziło specjalnych odruchów, ale osoby które mają arachnofobie powinny uważać...
Pomijając to, film napewno się spodoba fanom mocniejszych filmów, typu thriller,film akcji ( nawet jeśli nie oglądali Symetrii nie pogubią się) 
Polecam 🙂



Film można obejrzeć, jedynie na stronie 22bit.tv



Oglądaliście Symetrie,  Asymetrie?
Co ostatnio oglądaliście?


Dajcie znać w komentarzach 🙂
Do następnego 😘









39 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tym filmie, ale brzmi bardzo interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, kolego Lili.
    Twoja recenzja filmu Asymmetries jest bardzo dobra. Jestem pod wrażeniem, że podałeś plusy i minusy sceny filmowej. Dziękuję za rekomendację filmu. Pozdrowienia z przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh so interesting film to share darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem , że to zabrzmi dziwnie ale jest niewiele polskich filmów które naprawdę cenię.Całej reszcie czegoś brakuje.Osobiście wolę czeską kinematografię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym filmie, ale dopisuję do listy!

    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam ostatnio i dotrwałam do końca, więc nie jest źle, ale ja ogólnie fanką polskiego kina nie jestem, pewnie to dlatego podchodzę z rezerwą do każdego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś już widziałam ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie dobrze, że nie ma sceny gwałtu i wulgarnych scen. Mimo to raczej nie jest to film w moim guście i odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzadko ogladam filmy, tym bardziej polskie

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tym filmie, ale nie oglądałam jeszcze. Muszę koniecznie to nadrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam tego filmu, ale myślę, że by mnie zainteresował 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój piątek 13ego był o dziwo dobry :)
    Sobota i niedziela także :D mimo że spędziłam je w pracy.

    Tytuł filmu obił mi się już o uszy :)

    Pozdrawiam Cię gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cool review! Thank you very much!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji go oglądać ;p piątek nie był dla mnie na szczęście pechowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pierwszy rzut oka myślałem, że mówisz o „Symetrii” – jakoś to brzmieniowe podobieństwo tytułów mnie zmyliło (chociaż chyba ten sam reżyser, więc można się tu zapewne doszukać jakiejś analogii 😜). Muszę kiedyś obejrzeć ten film 🙂.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,zgadza się - " Symetria " i "Asymetria " to są filmy tego samego reżysera ☺
      "Symetria " to podobno bardzo dobry film ,jeszcze nie oglądałam.
      Podobno w "Asymetrii" jest jakieś nawiązanie do "Symetrii" ,przypuszczam że chodzi o wątek więzienia

      Usuń
  16. Hi,
    I don't have the patience to watch movies, I think I'm getting old ahahahah !! But I also think that this shouldn’t be the kind of movie you’d like to see oh!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nie przepadam za polskimi filmami. Nie wiem dlaczego, ale jakoś nie mogę się przemóc :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam i nie jest dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o tym filmie, ale sądząc po ogólnym opisie historii chyba czytałam kiedyś podobną książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz o nim słyszę . Bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja mogłam nigdy nie usłyszeć o tym filmie?

    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć, kochana! ;)

    Nie słyszałam o tej produkcji. Ostatnio mam dużo spraw na głowie, ale udało mi się obejrzeć 2 odcinek 4 sezonu serialu "The Good Doctor". A wcześniej sięgnęłam po "Dasha i Lily" oraz film "Wielki biały ninja". ;)

    Przesyłam buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. good review of interesting movie....

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy18 listopada

    Nie słyszałam o tym filmie, ale zbytnio mnie nie zaciekawił :/
    Ostatnio zbytnio nie mam czasu na oglądanie :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam do tej pory o tym filmie, chętnie go obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. oj nie znam tegoż gagatka. Może w weekend sobie obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. dodam do listy! jak bede odpoczywac to obejrze!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam o tym filmie i bardzo chciałabym go zobaczyć, a Twoja recenzja jeszcze bardziej utwierdziła mnie w tym przekonaniu, tylko z tymi robakami to trochę problem (tzn. jeśli to zwykłe robaki, to ok, ale jeśli to pająki to chyba nie dam rady, mam totalną arachnofobię niestety;)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i cieszę się że moja recenzja jeszcze bardziej zachęciła Ciebie do obejrzeniu filmu ☺
      To nie są pająki ,tylko robaki wyglądają trochę jak pluskwy ,ale to raczej nie pluskwy ( nie jestem pewna ,nie znam się na robakach 😁)

      Usuń
  29. Pierwszy raz spotykam się z tym filmem. Ostatnio nie mam niestety czasu ani na filmy, ani na książki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Amazing review! Thank you very much for sharing )

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie oglądałam tego filmu, ale może obejrzę za jakiś czas. Ostatnio filmów nie oglądam, udało mi się jedynie zobaczyć "Zakonnicę w przebraniu". :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam o tym filmie ^^ moze jakbym znalazła chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam o tym filmie :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz słyszę o tym filmie. Chętnie obejrzę. Zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam, aczkolwiek myślę że warto nadrobić w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)