Życzenia świąteczne i świąteczna stylizacja 2019

Witajcie 😘

Przychodzę do Was, z nowym postem pomiędzy ścieraniem kurzu,a dzwiganiem toreb ze świątecznymi zakupami
Dziś mam dla Was świąteczny post z życzeniami, oraz z propozycją stylizacji na wigilijną kolację 😃

Pozwolę sobie trochę ponarzekać, że nie lubię Świąt- w tym roku przed świętami złapała mnie mała depresja ,na szczęście minęła w dużej mierze dzięki temu że  weekend spędziłam relaksując się i ze znajomymi, a świąteczne porządki odłożyłam na ostatnią chwilę co moim zdaniem zupełnie wystarczy.😀
W Niedzielę odwiedziła mnie koleżanka, ze swoim nowym pieskiem ;labradorem.
Uprzedzam też, że szczeniak nie jest jej świątecznym prezentem tylko tak się złożyło że miot pojawił się 8 tygodni temu; dawaniu zwierząt (czy to psów, kotów, królików, papuzek) MOWIE NIE!(swoją drogą zastanawiam się skąd są takie idiotyczne pomysły typu pies/kot pod choinkę, szczególnie gdy nie wiemy czy osoba obdarowywana chce zwierzaka, ma na to warunki )

W piątkowy wieczór wybrałam się do galerii handlowej i oprócz pięknych świątecznych dekoracji przywitał mnie tłum ludzi ,biegających po sklepach z torbami pełnymi zakupów.
Jestem przerażona tym jak świąteczna komercja wpływa na ludzi.😟
Mnie szczęśliwie nie opętało to szaleństwo, ale zaliczyłam małą deprechę.

Kończąc te moje narzekania ,zostawiam Was z życzeniami świątecznymi, świąteczną stylizacja.
Ten post jest przedostatnim w tym roku - chociaż mam kilka postów przygotowanych ,opublikuje je dopiero w 2020 roku ; większość z Was zapewne będzie spędzać Święta w gronie rodzinnym i nie będzie jak zajrzeć do Internetu
Ja z kolei biorę się za pisanie podsumowania roku 2019 ;powinno się pojawić w przyszłym tygodniu
Ten rok był dla mnie naprawdę wyjątkowy ,sporo zmienił w moim życiu...
Ale o tym to już niedługo
Tymczasem zostawiam Was z moja propozycją na wigilijną kolację
Ten wieczór, zazwyczaj spędzamy z najbliższymi krewnymi i tymi dalszymi ;przyjeżdżają ciocie wujkowie ,babcie i jesteśmy pod obstrzalem pytań (jak tam w szkole/pracy? Masz kogoś? ) i spojrzeń - dlatego aby nienarazic się na nieprzyjemne komentarze, krzywe spojrzenia trzeba się ubrać schludnie i elegancko
Tym razem oklepane czarne tregginsy zamieniłam na czarne woskowane spodnie;są trochę mniej krzykliwe niż skórzane legginsy
Dodałam elegancką bluzkę i sandałki na obcasie.
Całość uzupełniłam delikatnym makijazem i delikatnymi dodatkami w postaci kolczyków i zegarka
Przyznam Wam szczerze że jest to tylko inspiracja ; nikogo nie namawiam aby się tak identycznie ubrał - btw  ja sama nie wiem w co się ubiorę












Bluzka - no name/lokalny sklep 

Woskowane spodnie  - Butik Latika

Sandałki na obcasie - DeeZee

Zegarek- Capitola (z kodem LILIBLOGGER15 15% rabatu )



Kochani Życzę Wam radosnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia 


Dziękuję Wam również za umieszczenie mnie w Waszych Blogowych Kalendarzach Adwentowych- jest to dla mnie naprawdę bardzo miłe i cieszy mnie niesamowicie 😘

Jeszcze raz dziękuję 😘


54 komentarze:

  1. Anonimowy23 grudnia

    Kolejki w sklepach przed świętami są koszmarne, dlatego unikałam marketów jak tylko mogłam. Zaproponowana przez Ciebie stylizacja jak najbardziej nadaje się na Święta. Przy okazji życzę Tobie zdrowych, spokojnych i Wesołych Świąt! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Kotek. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia. Oszałamiająco wyglądasz :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A narzekaj sobie, ja też dzisiaj ponarzekalam na blogu i odrazu mi lepiej ;). Tak, przedświąteczna depresja - znam to :).
    Świetnie wyglądasz w tej stylizacji :)
    Wesołych,spokojnych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A narzekaj sobie, ja też dzisiaj ponarzekalam na blogu i odrazu mi lepiej ;). Tak, przedświąteczna depresja - znam to :).
    Świetnie wyglądasz w tej stylizacji :)
    Wesołych,spokojnych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wonderful blog..

    Hello, I am from Indonesia, I follow U... follow me back please...
    happy blogging

    OdpowiedzUsuń
  6. te butki bym Ci z chęcią podebrała:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :D Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych świąt. Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome style!

    Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie narzekanie tylko szczerość :) Nie zakładasz maski że święta są tylko super-hiper-mega-wspaniałe, tylko pokazujesz prawdę co się dzieje :)

    Stylizacja świetna :) Masz do mody smykałkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for the post )) So cool photos! Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też dobija komercyjne do Świąt, w piątek widziałam jak ludzie przed marketem prawie się pobili o miejsce parkingowe - jak dla mnie obłęd;)
    Pięknie wyglądasz - stylowo, elegancko i z klasą!<3
    Wesołych Świąt kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Merry Christmas, nice styling
    https://www.stylebasket.in/

    OdpowiedzUsuń
  14. Looks like you have truly busy Christmas time. Good luck with all plans and Merry Christmas!

    OdpowiedzUsuń
  15. you always look pretty...

    Merry Christmas...

    OdpowiedzUsuń
  16. I hope you had a Merry Christmas... Sadly, I have battled a head cold for the week before the holiday, but am beginning to feel better.

    www.thepulpitandthepen.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Happy Holidays Lili! Wishing you the BEST!
    I love your whole outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  18. pochwal się co dostałaś na Święta:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne sandałki! :) Ja staram się czas przed świętami spędzić z przyjaciółmi, chłopakiem, rodziną. To sprawia, że czuję się dobrze :) Dużo zdrowia!
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylóweczka, sandałki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. you look pretty....
    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  22. I hope you feel better now I know that Christmas can be overwhelming but I want to send you the best blessings
    xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi również stylizacja się podoba. Też mam gdzieś takie spodnie, ale jeszcze ich nie miałam na sobie. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Sorry to hear that you have a small depression, hope everything is okay now, I can see that in the photos, you look great dear!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyglądasz kochana:** Ja ubrałam pierwsze lepsze bo goście zamiast przyjść o 18 to byli o 16 hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Great outfit and you look amazing. Happy Holidays.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/12/viktor-rolf-bonbon-eau-de-parfum_26.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice post dear! Merry christmas and a happy new year! xx

    La ilusión de Nina - http://lailusiondenina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Love this outfit, the combination is 10/10. You look stunning.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego w 2020! Dużo szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna stylizacja :)

    Na świąteczne życzonka już za późno ale życzę Ci cudownego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. You look amazing! Perfect outfit!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie wyglądałaś.
    Ja też nie rozumiem jak można komuś dawać zwierze na święta. U mnie to zwierzak dostaje prezenty :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądałaś, szczęśliwego nowego roku;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie deprecha łapie w różnych niespodziewanych momentach niezależnie od okolicznosci niestety.
    Świetne masz te spodnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nice post! Happy Holidays! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładnie wyglądasz:) Wg mnie obdarowanie zwierzakiem jest genialnym pomysłem, jeśli osoba obdarowana ma duszę, mózg i sumienie, by wiedzieć, że zwierzęta są bardzo mądre, lecz to nie zabawki i trzeba się niby (jak dziećmi) zająć. Jeśli ktoś kocha zwierzaki to nie ma problemu, zawsze rozwiązanie nawet pozornie bez warunków znajdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. no, no, no wyglądasz ekstra! ;D Najlepszości w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  38. Życzę Ci dużo radości i życzliwości ludzi na cały 2020 rok :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Życzę samych pomyślności i pogody ducha na nadchodzący 2020 rok! <3 Powodzenia zarówno w życiu prywatnym jak i blogerskiej działalności.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojejku, ja to przez te Święta to opóźniona jestem :D Mam nadzieję, że miałaś udane Święta:) Szczęślwego Nowego Roku kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej😁 Zapraszam - nowe posty 😉

    https://zpotrzebysercaaaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  42. Stylizacja świetna- bardzo w moich klimatach :-)
    Ja bardzo lubię Święta choc obecnie brakuje mi tej magicznej otoczki Świąt z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystkiego dobrego na Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Niektórzy, tak jak mój P, nie mieli możliwości wcześniej zrobić zakupów. Poniekąd to rozumiem ale z drugiej strony w dobie internetu można wszystko kupić zdalnie. Ja właśnie w ten sposób kupiłam większość prezentów i obyło się bez biegania po sklepach (czego strasznie nie lubię :P )
    Szczęśliwego Nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  45. Happy new year Lili!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajna stylizacja wszystko ze sobą współgra, Szczęśliwego Nowego Roku życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wygląda Pani baaardzo ładnie, z mojej strony teraz to na Nowy Rok życzę dużo szczęścia i uśmiechu, ponieważ trochę się spóźniłam :D Ale mimo wszystko dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Varje Winfield-klocka passerar kvalitetskontroll i USA för klockor kopior att säkerställa att varumärkets höga standard uppfylls av varje bit för att bära varumärket. Framför allt för ett nytt rolex klocka kopia varumärke är produktionen inte beroende av en kampanj för finansiering av publik eller en förbeställningsfas. Det officiella fake Breitling släppdatum för MTOne är den 1 november 2019, då klockorna börjar levereras från varumärkets fake Omega Maryland-baserade anläggning. Priset kommer att vara $ 450, vilket inkluderar en läderrem och en NATO-alternativ, samt en vaxad duk med rulle fake Hublot med plats för fyra tidstycken. Alla Winfield-klockor har två års garanti.

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne buty :) Wszystkiego dobrego w Nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)