Recenzja Affect Mineralny puder sypki Soft Touch

Cześć ☺

Nie lubię błysku na twarzy
Od wszelkiej maści rozswietlaczy uciekam ; jeśli chodzi o pudry do wykończenia makijażu ,stawiam na te matujące.
Do tej pory ,przez moją buzię przewinelo się kilka ,takich pudrów :
Eveline Cosmetics proffesional art make up i Translucent Laury Mercier (pisalam o nim TU ) oraz

Affect 

Mineralny puder sypki 

Soft Touch 








I Eveline
Laura Mercier nie zaszkodziły mojej cerze 
Jeśli chodzi natomiast o trwałość tego matowego wykończenia puder Laury Mercier wygrał 
Niestety ,owy puder jest strasznie drogi ( i co z tego że wydajny ) dlatego rozglądam się za tańszym odpowiednikiem 
Czy Sypki puder Soft Touch jest takim tańszym odpowiednikiem?
O tym w dalszej części posta ☺




Od producenta:


Do kultowych mineralnych pudrów prasowanych stworzonych we współpracy z Karoliną Matraszek dołącza puder sypki, tworząc wspólnie linię produktów SOFT TOUCH.

Puder idealnie wygładza skórę i sprawia, że staje się wypoczęta i nieskazitelnie gładka. Jego lekka konsystencja delikatnie matuje cerę i sprawia, że wygląda przez cały dzień promiennie i zdrowo.

Puder idealnie sprawdzi się do utrwalenia makijażu twarzy, jak i nie przesuszy okolicy pod oczami.

Produkt znajduje się w wygodnym opakowaniu z sitkiem, dzięki czemu zmniejszyliśmy ryzyko nadmiernego wysypywania się pudru z opakowania.

Przeznaczony jest do każdego rodzaju cery.



Skład :



Mica, Zinc Stearate, Zinc Oxide, Lauroyl Lysine, Avena Sativa (Oat) Meal Extract, Silica, Persea Gratissima Oil, Pearl Powder, CI 77007, CI 77491, CI 77492, CI 77499




Moja opinia:

Puder ,otrzymujemy w małym zakręcanym opakowanie
Na wieczku mamy nazwę marki.





Wielkim plusem ,jest dodatkowe zabezpieczenie siteczka;większość pudrów nie posiada ,tego dodatkowego zamknięcia ,przez co często ,kosmetyk się wysypuje 
Tutaj nie ma tego problemu ,dlatego wielkie brawa dla Affectu ☺







Puder na biały kolor ,jednak po nałożeniu go na cerę ,jest niewidoczny ;tworzy niewidzialna matową powłokę ,bez efektu maski.
Po tego rodzaju pudrach ,nie ma co oczekiwać krycia i budować go ,dlatego absolutnie jedna warstwa wystarczy w zupelnosci.





Puder jest bardzo lekki ,nie zaobserwowałam aby zaszkodził mojej cerze ,w jakikolwiek sposób 
Jak on mi się sprawdził pod oczami?
Z racji tego że skóra pod oczami ,jest bardzo delikatna ograniczyłam się jedynie do korektora 
Zanim ,zaczęłam stosować ten puder ,nie używałam niczego dodatkowo ,po za korektorem pod oczy (przy makijażach okazjonalnych ,panie makijażystki ,czymś tam pudrowały te okolice ,ale nie wiem co to były za pudry )
Wracając jednak do tego pudru z Affectu ; rzeczywiście nie obciążył on skóry pod oczami,nie wysuszył jej 
Nie zbiera się również gdzieś tam w zmarszczkach ☺
Jest również bardzo trwały;buzia nie świeci mi się nawet po 7 godzinach ☺





Podsumowując :

Napewno jeszcze do  niego wrócę, i polecam go
Niby opakowanie sugeruje  że jest go mało, ale ,tak naprawdę to tylko pozory
Dodatkowo ,już niewielka ilość wystarczy by zmatowic buzię
Cena to 59 złotych, minimum na trzy miesiące napewno wystarczy (nawet przy używaniu go dwa razy dziennie )
Jest idealny nie tylko na buzię ale i pod oczy

Puder możecie kupić m.in tu:

alepiekna.com/pl/p/AFFECT-Mineralny-puder-sypki-SOFT-TOUCH-C-0004/4513



Mieliście już ten puder?
Lubicie matowe wykończenie makijażu?
Jakich pudrow używacie?


Dajcie znać w komentarzach 😃

Do następnego 😘






48 komentarzy:

  1. Bardzo lubię pudry mineralne, fajnie,że sprawdza się również pod oczami i skład też ma świetny:) Ja od dawna używam pudru Benecos, ale ten chętnie wypróbuję:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie używam pudru ryżowego, też nienawidzę gdy mi się twarz świeci więc doskonale Cię rozumiem :-) Faktycznie ta zabezoieczajaca "siatak" jest super, bo niestety mój się wysypuje :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. That product looks very interesting. Thank you so much for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/12/sensai-rouge-intense-lasting-colour-il_5.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh very interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki mineralne! Odkąd pierwszy raz użyłam mineralny podkład nie zamieniłabym go na żaden inny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nawet nigdy nie próbowałam nic z Affectu:D Z tymi pudrami tak jest, na początku wydaje się oo jakie małe opakowanie a potem starcza na wieki hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Marki nie znam. Fajnie, że się u Ciebie sprawdził i super, że nadaje się także pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzę ten puder, ale jeszcze nie testowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy05 grudnia

    Nie używam pudru, ale polecę koleżance :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. This is so great. No one wants a shiny face! haha

    OdpowiedzUsuń
  11. It seems a nice product....

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie skorzystam :) skoro dobrze maskuje niedoskonałości i jest tak trwały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie lubię błysku :) Bardzo lubię takie sypkie pudry :) Muszę ten wypróbować :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak sprawdza się także fajnie pod oczami to jestem zachęcona :D Fajnie, że pokazałaś na filmiku jak działa przekręcanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi lili
    I like highlighter I don't like matte finish very much !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I like matte finished make up!

    OdpowiedzUsuń
  17. Todo divino! Feliz fin de semana! ☃️☃️☃️

    OdpowiedzUsuń
  18. Cool powder and interesting review. Please follow me back beauty4fem.blogspot.com :) Glad to meet you. Victoria

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego produktu, ale w sumie pudru baardzo rzadko używam :)

    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  20. produkty affect są mi kompletnie nieznane:(

    OdpowiedzUsuń
  21. jakoś pudry nie są produktem dla mnie. chyba używałam pudru raz w swoim życiu :)

    ------
    mój blog. zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego produktu i chyba szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę. Muszę się rozejrzeć w drogerii, bo chyba coś mnie ominęło. :)
    Chętnie sprawdzę.
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. To świetnie że znalazłaś taki tańszy odpowiednik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To świetnie że znalazłaś taki tańszy odpowiednik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przede wszystkim to puder do wykończenia makijażu - na wesele się sprawdzi, gdzie człowiek dużo tańczy więc w jakimś tam stopniu zaczyna się świecić buzia - puder sobie radzi z tym świeceniem, ale wiadomo.. do pewnego momentu :) Tak czy siak, jest trwały ☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam paletkę do brwi tej marki i byłam zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie potrzebuję stosować pudrów ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam go nie używałam jeszcze nigdy nic tej marki, wygląda ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post, I absolutely love it!

    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my last post --> https://beautyshapes3.blogspot.com/2019/12/how-i-spent-black-friday.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam go i w sumie chyba nigdy nie miałam nic z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana, ja należę do tych, co lubią blask na twarzy, ale od kremiku na twarzy, kiedy wychodzę na mróz. :D Kojarzy mi się to z dzieciństwem, a poza tym mam dokładnie te same uczucia, co Ty; żadnych rozświetlaczy.
    Fajnie, że puder się sprawdził i jesteś z niego zadowolona. A 7 godzin trwałości to naprawdę dużo! Super sprawa i w takim razie trzeba się za nim rozejrzeć kiedyś :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze, że puder jest tak trwały. Z chęcią go kiedyś przetestuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tego produktu, natomiast ja lubie się świecić, więc używam rozświetlacza na górne partie policzków, a reszta twarzy musi być u mnie matowa bo zasadniczo moja skóra jest dosyć "przetłuszczająca się" więc wolę wszystko w pudrach :)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę sprawdzić ten produkt, bo właśnie kończy mi się moj bananowy puder od Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również jestem zwolenniczką matu , zwłaszcza na nosie ;-) Z tej firmy nigdy nic nie miałam ale po takiej rekomendacji chętnie wypróbuję ten puder:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam wcześniej tego pudru, aktualnie stosuję Rimmela.
    Zainteresowałaś mnie bardzo tym produktem, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten puderek jest bardzo znany ale ja nie miałam okazji go testować :) Jestem fanką mojego Catrice:)

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Tego pudru nie znam, ale faktycznie może okazać się wydajny, bez względu na rozmiar

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo dziękuję za odwiedziny- wszystkiego dobrego na początek nowego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  40. nigdy nie testowałam tego produktu
    fajnie, że tworzysz takie opinie, dzięki temu można odkryć fajne nowości <3
    Udanego tygodnia!

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Estupendo post! Espero verte pronto por mi blog! Feliz día! 🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo lubię takie produkty I chętnie się zapoznam z tym pudrem :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Interesujący puder ;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)