Podsumowanie listopada 2019

Witam się z Wami ,w ostatnim już podsumowaniu miesiąca w tym roku.
Trudno uwierzyć że za kilka tygodni rok 2019 przejdzie do historii- rok minął tak szybko
Kolejne podsumowanie pojawi się ,w styczniu 2020 ,wcześniej jeszcze (postaram się, przynajmniej) pojawi się  podsumowanie 2019 roku
Tymczasem zapraszam Was na :









Jaki był Listopad 2019?

Był miesiącem, gdzie (dzięki sklepowymi wirtynom ) pojawiła się  myśl zaraz Boże Narodzenie 
Niejednokrotnie czytając Wasze posty pisałam że jestem Grinch-nie lubię świąt Bożego Narodzenia 
Zanim jednak posypią komentarze pt. Nie czytaj takich postów- odpowiem;czytam ponieważ widzę w tych postach sporo radości (nie liczę że mi się odmieni i pokochał te Święta, ale optymizm i radość płynące z tych postów są bardzo fajne ) ,po za tym ,gdzieś ta moja niechęć ginie czytając te Wasze posty no i miło jest poczytać opinie innych na temat Świąt - tak o propos tych opini ;ja sama chętnie bym napisała post dlaczego nie lubię Świąt i chciałabym zapytać czy chcecie poczytać o tym??
Dalej były moje urodziny- wczoraj zaliczyłam swoje (no nie do końca tylko moje, moje było  jakieś 25% tej imprezy 😉,pozostałe 75% należało do mojego kolegi, do mojej przyjaciółki no  i Andrzejki.) Brithday Party.W czwartek świętowałam w bardziej kameralnym gronie - byłyśmy z koleżankami na zakupach ,później kawa i ciacho ;obydwie imprezy uważam za bardzo udane.(przy okazji chciałabym Wam podziękować za życzenia urodzinowe - zarówno te z ostatniego posta ,jak i na Instagramie)
Koniec miesiąca to był Black Friday - nie planowałam zakupów w ten dzień, ale rano okazało się że skończyło mi się kilka rzeczy (waciki ,pasta do zębów) i stwierdziłam że pojadę wieczorem do galerii .
Do Rossmanna wpadłam jakieś 15 minut przed zamknięciem, po drodze mijałam ludzi z torbami -istne szaleństwo 
Dla mnie Black Friday w Polsce to lekka sciema- w USA są przeceny do 80%(nasze 30% ,20% się przy tym chowa) i kolejki się ustawiają od 4-5 rano pod sklepem 
Rok temu rozmawiałam z mamą o tym Black Friday i moja mama była zachwycona; słyszała o telewizorze który został przecenione na 100 złotych.Zalatywalo mi to ściemą, ale mama się upierała że tak było- później się okazało że telewizor był przeceniony o 100 złotych,tylko mama źle coś usłyszała 
Często, produkty objęte promocją  na ten Czarny Piątek, przed przecena były tańsze(tj bez tego rabatu kosztował kilka groszy więcej)
Listopad był również miesiącem, gdzie porządnie wzięłam się za ćwiczenie makijażu;powiem Wam że coraz  bardziej mnie dopada zniechęcenie i nie wiem czy się do tego nadaje 
Największe problemy mam ciągle z konturowaniem twarzy i z blendowaniem/rozcieraniem cieni.
Aż jestem sama ciekawa czy kiedykolwiek mi się uda to zrobić dobrze- czas pokaże 😉







Filmy które obejrzałam 

Listopadzie 







Lincz 


W mazurskiej wsi zamordowany zostaje 60-letni mężczyzna. W morderstwo zamieszanych jest sześciu miejscowych. Denat okazuje się być recydywistą, który przez lata terroryzował okoliczne wsie i jej mieszkańców. Miejscowi, dotychczas niekarani, oskarżeni o morderstwo ze szczególnym okrucieństwem, zostają wchłonięci w tryby bezwzględnej machiny śledczej i sądowniczej. Mieszkańcy wsi, na czele z rodzinami oskarżonych, stają do walki o ich uniewinnienie.

Wiecie jak ja lubię thrillery- te psychologiczne jeszcze bardziej.😃
Samą sprawą niezbyt się interesowałam, na film natknęłam się przez przypadek 
Temat filmu śliski jak nie wiem co; obrona konieczna w naszym kraju.
Jest też drugi temat ,trochę poboczny ;trauma 
Niektórzy burzyli się że już na początku mamy wyjaśnione kto zabił ,i film jest robione odwrotnie (koniec historii na początku, później sceny są przeplatane, aż w końcu mamy finał).Dosc ciekawie, to wyszło, no można się trochę pogubić, nawet ja gdzieś do połowy filmu zastanawiałam się po co ja to oglądam?
Tak więc pierwsze połowa filmu ,nudna.W drugiej połowie filmu robi się ciekawiej; Nie ma napięcia typowego dla kina akcji, jednak film wciąga ,i daje do myślenia.Wstrzasajace sceny ,nie tylko pod kątem napaści czy morderstwa ,ale i nieco psychologii (scena na komisariacie;kilka słów,które podziałały na jednego z głównych bohaterów, myślę że już wtedy można się domyśleć ,czemu oni to zrobili ),no i finałowa scena ,gdzie widać jak może się skończyć trauma ,u człowieka, szczególnie wrażliwego człowieka.
Nie ma happy endu .
Polecam osobom  o mocnych nerwach ,lubiących thrillery nie tylko psychologiczne 



Żmijowisko 

Serial "Żmijowisko" opowiada historię grupy trzydziestoparoletnich przyjaciół ze studiów, którzy wyjeżdżają ze swoimi dziećmi na wakacje do letniska "Żmijowisko". Pewnego wieczoru, w trakcie zakrapianej alkoholem imprezy, znika 15-letnia Ada, córka Arka i Kamili. Rozpoczynają się zakrojone na wielką skalę poszukiwania, jednak dziewczyny nie udaje się odnaleźć. Rok później jej ojciec wraca na miejsce tragedii, aby wznowić poszukiwania.
W trakcie jego prywatnego dochodzenia pojawiają się zaskakujące tropy i nowi podejrzani. Sprawa coraz bardziej się gmatwa i pojawia się w niej coraz więcej wątków. Tym bardziej, że w tle poszukiwań nastolatki jest historia jej rodziców, ich przyjaciół z młodości oraz wzajemnych relacji pełnych skrywanych przez lata konfliktów, namiętności i uprzedzeń. Stopniowo ujawnia się brutalna prawda o życiu w kłamstwie, dwoistości ludzkiej natury oraz wyniszczającej obsesji zazdrości i nienawiści, która nieuchronnie prowadzi do tragedii.


(Na początek, chce tylko zaznaczyć że nie
Czytałam książki)
W tajemniczych okolicznościach ginie mloda dziewczyna w małej miejscowości, główny bohater który tam przyjezdza i do którego mieszkańcy podchodzą z wyjątkową niechęcią- czy tylko mi fabuła przypomina serial Belfer?(nie wspominając o tym że reżyser jest ten sam 😉)
Jestem już po 5 odcinkach Żmijowiska i powiem tak ;Mam mieszane odczucia
Pierwsze trzy odcinki były świetne, naprawdę dało się wyczuć niemal ten klimat Belfra ,gorzej było z czwartym gdzie akcja nieco zwolniła i wynudziłam się okropnie (swoją drogą to już chyba taka tradycja z tym 4 odcinkiem;nie jest to pierwsza tego typu produkcja gdzie oglądając ten 4 odcinek ,człowiek może się  zniechęcić)
Tak samo było przez kilka minut 5 odcinka ,gdzie dopiero gdzieś w połowie zaczyna coś się dziać
W serialu wydarzenia sprzed roku ,kiedy to zaginęła Ada, przeplatają się z teraźniejszością;tym co się dzieje po jej zaginięciu, kiedy to jej ojciec wraz z Aida próbują dowiedzieć się  co się z tą Adą stało ,a w tle toczy się normalne życie ,pozostałych bohaterów, no może po za wyjątkiem matki  Ady (zresztą jak ma się zachowywać matka po stracie córki???)
Po tych 5 odcinkach ,już mam wytypowanego sprawce, choć jak znam życie to pewnie okaże się nim ktoś inny
Serial ma 7 odcinków, więc o całości napisze dopiero w styczniu 2020 roku (W podsumowaniu grudnia 2019)
Na chwilę obecną, jest to coś na kształt Belfra ,po za tym 4 odcinkiem nie mam serialowi nic do zarzucenia;obsada swietna (Nie rozumiem dlaczego niektórzy tak krytykują Pawła Domagałę jak dla mnie świetnie gra ),może nie ma zbyt dużo akcji, za to intrygi, tajemnice...😉
Serial świetny, polecam ,szczególnie fanom Belfra 😃






Chyłka-Kasacja 



Prawnicy z kancelarii Żelazny & McVay podejmują się obrony Piotra Langera juniora , który zostaje oskarżony o brutalne morderstwo. Jego ojciec, bogaty i wpływowy biznesmen, żąda by sprawą zajęła się Joanna Chyłka . U boku patronki stanie jej aplikant - Kordian Oryński . Czy prawnikom uda się przekonać sędziów o niewinności klienta? Kto i dlaczego spróbuje przeszkodzić im w odkryciu prawdy?



Nie czytałam ksiazki.Wogule nigdy nie przeczytałam żadnej książki pana Mroza,a pierwszy sezon obejrzałam ,ponieważ był to kryminał.
Mamy drugi sezon , aczkolwiek całość i tak ocenie dopiero po obejrzeniu wszystkich 6 odcinków (czyli w kolejnym Podsumowaniu...)
Póki co jestem po 4 odcinkach i to na nich się skupie
Sprawa Langera niemal całkowicie się wyjaśnia po tych 4 odcinkach ,mimo to zostaje sporo zapytań.Sam Langer nie pojawia się w 4 odcinku ,a morderstwo które (nie) popełnił zostaje zepchnięte na boczny tor ,pierwszy plan zajmuje nawet nie sama Chyłka ,a jej aplikant -Kordian ( trochę się do niego przekonałam , ponieważ w pierwszej serii mnie trochę irytował)
Pozornie mogłoby się wydawać że mamy już wszystko wyjaśnione ,i serial jest ciągnięty na siłę - nic bardziej mylnego ponieważ ,po obejrzeniu 4 odcinka jest nadal wiele pytań Kto to zrobił ?, Dlaczego to zrobił ?  No i najważniejsze Co dalej ???
Tak więc już wiadomo że serial wciąga ,dodatkowo zakończenie każdego z tych odcinków ,sprawia że czlowiek nie może się wręcz doczekać kolejnego - podsumowując serial kończy się w najmniej odpowiednim momencie,bardzo fajny zabieg.
Na chwilę obecną Kasację oceniam bardzo dobrze ,jako świetny kryminał i polecam - zobaczymy jak będzie dalej 😉



Źródło zdjęć plakatów filmowych:
www.filmweb.pl













Statystyki bloga 

Listopad 2019


W Listopadzie mojego bloga odwiedziło  168 836 osób 

Najwięcej osób było z :

- Polski ; 2911 osób 

- Zjednoczonych Emiratów Arabskich ; 895 osób 

- Niemiec ; 691 osób 

- Rosji ; 495 osób 





Najpopularniejsze posty 

Listopad 2019 







( 242 wyświetleń )







( 187 wyświetleń )








( 174 wyświetleń )








( 145 wyświetleń )












Kosmetyczny ulubieniec miesiąca 


Lirene aloesowy tonik w mgiełce, z kwasem hialuronowym 









Tonik ,to obowiązkowy punkt mojej pielęgnacji twarzy.Na początku listopada ,skończył się mój ulubiony z Ziaji ,będąc na zakupach w galerii ,w Rossmanie  ,zauważyłam że nie ma co już na półce 
Mogłam iść, do Hebe lub do sklepu Ziaja i napewno bym go tam dostała, ale nie chciało mi się już biegać,i mój wzrok padł na ten z Lirene 
Markę znam i ich kosmetyki lubię, a aloesie nie będę się rozpisywać- większość z Was zna napewno jego właściwości 
Tak więc kupiłam go, co okazało się strzałem w dziesiątkę. 
Świetnie ukoił moją cerę, którą notorycznie traktuje kosmetykami oczyszczajacymi.
Cena to około 15 złotych w Rossmanie.
Jak wspomniałam wyżej tonik kupiłam na początku listopada ,używam go dwa razy dziennie i jak na razie zużyłam, ponad połowę- tak więc na półtorej miesiąca wystarczy 
Polecam 😃





A jak tam Wasz Listopad?

Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘



59 komentarzy:

  1. This is such an interesting post. I like idea of it. Thank you for sharing these movies, I didn't watch them, so I need to check and I really like your styling.

    Giveaway - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/12/what-made-this-decade-count-for-you_1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wieczór!
    Myślę podobnie jak Ty - to jest niesamowicie dziwne, że rok 2019 przejdzie do historii i już za niecały miesiąc będziemy witać kolejny rok. Jakoś strasznie szybko to mija, ale najważniejsze to wykorzystać jak najlepiej każdy dzień i basta! :)
    Kochana, uważam, że to najważniejsze, jeśli widzisz w takich postach radość, nawet jeśli jesteś Grinch! O widzisz! O "Linczu" nawet nie słyszałam, ale nie wiem, czy dałabym radę przebrnąć przez tę pierwszą nudną połowę. Zobaczymy, może w któryś grudniowy wieczór :) Jeśli chodzi o Żmijowisko - bardzo chciałabym obejrzeć ze względu na grającą tam Davinę Reeves-Ciara, którą uwielbiam za kanał na Youtube Therapeutic Mama, jest fenomenalna i ma takie zdrowe podejście do świata :)
    Lili, przesympatycznego grudnia Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda-każdy dzień należy wykorzystać i to maksymalnie 😀
      Jeśli chodzi o "Lincz " ,to jak masz stalowe nerwy i cierpliwość to polecam 😀
      Muszę zerknąć na ten kanał Daviny, bo sporo o nim czytałam 😀
      Również życzę miłego grudnia 😘

      Usuń
  3. Świetne podsumowanie, Chyłka... kocham! 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z odcinka na odcinek też Chyłke coraz bardziej lubię 😉
      Dziękuję 😀

      Usuń
  4. Och, ja uwielbiam święta - atmosferę, świąteczne dekoracje, pyszne jedzenie, to, że ten czas można spędzić z rodziną... :)
    Na takie promocje jak na black friday można trafić w ciągu roku wiele razy. Promocje na polskim czarnym piątku nie są niczym szczególnym, więc nie warto się tak nakręcać i kupować na siłę.
    Te filmy to zdecydowanie nie moja tematyka :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jedzenie i dekoracje ,są naprawdę świetne 😀
      To prawda- w ciągu roku są różne wyprzedaże ,i to nawet z większą obniżką niż w Black Friday 😀

      Usuń
  5. Love your review as always ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ miałaś intensywny miesiąc! Co do black friday - to jeden wielki big frajer - nie brałam udziału lecz również widziałam tabuny ludzi z siatami;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prawda, fajnie to określiłaś "big frajer " ,ale pasuje jak ulał 😁

      Usuń
  7. I decided to ignore Black Friday, it was quite crazy here in London.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I understand you the most
      I imagine this madness in shopping malls 😉

      Usuń
  8. I decided to ignore Black Friday, it was quite crazy here in London.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jakie ogromne liczby, zazdroszczę Ci! Niestety nie oglądałam żadnego z tych filmów, toniku nie znam, ale uwielbiam produkty z aloesem!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Myślę że ten tonik też by Ci się spodobał 😀

      Usuń
  10. haha ja właśnie dziś napisałam posta o Black Friday ;) i mam podobne zdanie:D Narzeczony szukał tv, znalazł w październiku za ok. 3 tys, ale ostatecznie nie kupił bo coś tam. Na black friday sprawdzamy cenę - 3600 zł lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie,niestety Black Friday obfituje w "takie kwiatki "☹

      Usuń
    2. szkoda bo w USA są naprawdę takie obniżki że szok...

      Usuń
    3. No...podobno niektóre rzeczy można tam kupić ,za taką cenę jakby były za darmo 😀

      Usuń
    4. i tak powinno być:) to się nazywa wyprzedaż:D choć słyszałam że chyba sklep Foreo w tym roku zrobił przypał bo te ich cuda zamiast 1000 były po 43 zł. Podobno jakiś błąd w systemie ale ludzie kupowali:D

      Usuń
  11. nice summary....
    you look pretty with black outfit

    have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie toleruje żadnych black friday i tego typu wyprzedaże, jedne z uczciwych to chyba te z końcówką sezonu np. jak się święta kończą no to produkty są w promocji, a tak to zazwyczaj marki dają wygórowane ceny po to, żeby w ten dzień zejść do tej normalnej...

    Co do makijazu nie ma co się poddawać :* Próbuj, ćwicz i oglądaj może filmiki na YT mi to pomogło poprawić makijaż :)) w końcu praktyka czyni mistrza! Będziesz mistrzem, ja to wiem♥

    Lubie ten seria, nie jestem systematyczna co do niego, ale w nim się baaardzo dużo dzieje :) Muszę nadrobić odcinki, dobrze, że nie ma ich duzo haha / Toniku nie miałam, ale kupię go jak tylko będę w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ujęłaś idealnie całą prawdę o Black Friday
      Są wyprzedaże i po świętach i po wakacjach i wtedy naprawdę ceny są duuuużo niższe,niż w Black Friday
      Dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa 😘
      Myślę że akurat filmiki raczej mi nie pomogą, ale pomyślę na jakimś kolejnym kursem czy lekcja makijażu...
      O którym serialu piszesz?😀
      A Tonik polecam 😀

      Usuń
  13. Hejo:** Z filmów oglądałam tylko Lincz ale pamiętam, że bardzo mi się podobał, ostatnio jakoś częściej pochłaniamy z moim horrory:D Super podsumowanie:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      Oj tak "Lincz " jest bardzo dobrym filmem 😀

      Usuń
  14. U mnie listopad tak szybko zleciał,ze nie weim kiedy...
    To prawda z tym Black Friday u nas w PL to trochę ściema w porównaniu z wymienionymi przez Ciebie Stanami.

    Serial Zmijowsiko mam w planach bo czytałam książkę, która bardzo mi się podobała :-)

    cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio gdzieś w necie ktoś porównał nasze BF do promocji "jak na chemię z Niemiec " i trudno się z tym (chyba ) nie zgodzić
      Po książkę ,też sięgnę jak tylko skończę oglądać serial, aktualnie zabieram się za "Królestwo " ,ale Empik się chyba na mnie obraził ,bo książki nie ma od kilku tygodni 😟

      Usuń
  15. Ja w sumie skorzystałam tylko z promocji w Hebe na markę Revolution :) Było warto, bo za dwie paletki plus zestaw z bronzerami i rozświetlaczami+ przesyłka zapłaciłam 50 zł :) Także z tego jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to tutaj widzę było warto ☺
      Revolution ma całkiem fajne te palety ,a i cena bardzo dobra ☺

      Usuń
  16. Ja nie lubię chodzić do sklepów gdy są promocje i wyprzedaże, stanie w kolejkach do kasy i przymierzalni skutecznie mnie odstrasza. Konturowaniem się nie przejmuj bo wtedy jedna twarz wygląda podobnie do innej a nam przecież chodzi o indywidualność niż klonowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie lubię kupować stacjonarnie -kolejki ,a do tego kilka razy zdarzyło mi się trafić na zniszczone ubranie/używany kosmetyk 😟
      Dziękuję Ci 😘
      Oj to prawda -indywidualnosc to jest to !😉

      Usuń
  17. Świetne podsumowanie :)
    Co do Black Friday - jestem z siebie dumna! Nie a nic nie kupiłam, mimo że niektóre promocje na prawdę bardzo mnie korciły :) Życzę Ci wspaniałego Grudnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ciężko się powstrzymać przed promocjami - nie tylko tymi na BF tak więc rozumiem i podziwiam 😉
      Dziękuję Ci i równiez życzę udanego Grudnia 😘

      Usuń
  18. "Kasacje" Mroza czytałam Cudo. Jeden z nielicznych kryminałów, który mi się podobał. Serial przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecałam sobie że jak "Kasacja" mi się spodoba, to biorę się za jakąś książkę pana Mroza 😀

      Usuń
  19. Przyjemne podsumowanie miesiąca :)
    Gratuluję wysokich statystyk na blogu :)
    Życzę Ci by grudzień był dla Ciebie pięknym miesiącem :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😀
      Również życzę Ci, aby grudzień był dla Ciebie udany miesiącem 😘

      Usuń
  20. Piękne podsumowanie! Miło tak powspominać i zebrać w jedno miejsce najważniejsze momenty <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Też nie skorzystałam z black friday, u nas to niestety wciskanie ludziom kitu, już nawet nie chodzi mi o przeceny rzędu 80%, ale tak jak napisałaś, często cena wcześniej była niższa.
    U mnie listopad był nie najgorszy, ale grudzień zapowiada się nieciekawie:/
    Chętnie poczytam czemu nie lubisz Świąt, ja mam tak, że z jednej strony uwielbiam, ale jest trochę rzeczy, które mnie drażnią wtedy w ludziach szczególnie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Black Friday, w Pl to straszna ściema...
      Oj grudzień i u mnie zapowiada się ciężko, ale niebawem się skończy 😀
      Każda sytuacja ma swoje pozytywne i negatywne strony ,nie inaczej jest z Bożym Narodzeniem - niby nie lubię, ale zawsze by się znalazło też kilka rzeczy ,które mi się podobają 😀

      Usuń
  22. Mi też bardzo szybko zleciał ten miesiąc, a właściwie rok:) Nie mogę uwierzyć, że już grudzień:)Ja niestety nic nie kupiłam na BF:( Jakoś nie miałam czasu na zakupy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak rok ,miesiąc-minęło szybko 😉

      Usuń
  23. Kochana, niestety nie jestem w stanie wypowiedzieć się na temat,którego kolwiek filmu,bo niestety żadnego nie widziałam. W najbliższym czasie nie zapowiada się,żebym wychyliła się z książek na dłużej. Ja kiedyś strasznie nie lubiłam świą,teraz są mi obojętne, bardziej jara mnie sama przygotowywanie się i wszystkie ozdoby. Także doskonale Cię rozumiem ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż nauka jest najważniejsza 😀
      Oj to może mi się kiedyś odmieni i polubie te Święta 😀...

      Usuń
  24. Dziękuję, choć nie wiem za co...?😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy03 grudnia

    Super podsumowanie listopada :D Chętnie obejrzę w wolnym czasie Żmijowisko :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój listopad zdecydowanie za szybko minął, ale bardzo miło wspominam, bo byłam w Gdańsku na Festiwalu Kobiet. Świetne podsumowanie, muszę poczytać zaległe wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba 😀
      Bardzo miły komentarz 😘
      Mam nadzieję że uda mi się wybrać kiedyś na ten festiwal 😀

      Usuń
  27. Jak ja się cieszę, że najgorszy dla mnie miesiąc w końcu się skończył. Filmów nie oglądałam chociaż pierwszą serię Chyłki miałam okazję widzieć i spodobała mi się, więc i ten sezon obejrzę w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O za miesiąc, to samo napisze o grudniu -mam nadzieję 😁
      Pierwszy Sezon "Chyłki " był świetny, m.in dlatego obejrzałam drugi 😀
      Mam nadzieję i myślę że i Tobie się spodoba 😀

      Usuń
  28. Hi! Good recopilation. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasację oglądam, wcześniej czytałam książkę, więc cię zaskoczę, zakończenie będzie zupełnie inne:) Koniecznie zobacz ostatni odcinek :)
    Mam ochotę na to Żmijowisko, a co do czarnego piątku, to wszyscy okupujemy się w nowe łaszki, a mijam faceta przed sklepem, miał około sześćdziesiątki i próbował sprzedać orzechy w reklamówce. Na nogach miał jakby sandałki. Na pierwszy rzut oka było widać , że to bardzo ubogi człowiek, a ludzie omijali go, jak natrętną muchę.
    Jesteśmy zepsutym społeczeństwem. Nam wszystkiego mało, nawet ciuchów!
    Dzielić się, to już wyższa szkoła jazdy
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż jestem ciekawa zakończenie i wdzięczna że nie spojlerujesz 😀
      Pięknie napisałaś o tym dzieleniu się- to prawda 😀

      Usuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)