Podsumowanie 2019 roku & Sylwestrowa Stylizacja

 






Witajcie kochani 😀
Jak tam po Świętach?
Najedzeni ,wypoczęci?
Ja tak.Spora przerwa na blogu była spowodowana tym że po części chciałam odpocząć, a po części spodziewałam się ze będziecie wypoczywać w gronie rodzinnym i raczej nie będzie okazji by tu zajrzeć (pisałam o tym w poprzednim poście)
Tak czy inaczej dziś czas na ostatni post w tym roku czyli podsumowanie 2019 roku.


Do pisania posta zbierałam się kilka razy ,wszystko przez to że blogger z niewiadomych przyczyn ,kasowal mi ten post...
Dlatego zacznę od najpopularniejszych postów na blogu w 2019 roku.
Podzieliłam je na dwie kategorie ;
Fashion - czyli moda ; stylizacje
Beauty - czyli uroda ; recenzje kosmetyczne
Zastanawiam się czy przy tym nie zostać pisząc podsumowania miesiąca?co myślicie?






Statystyki bloga 2019 


Beauty 








5) 



6) 




7) 





8)  



9) 



10) 





11)   




12) 




Fashion 





1)





2)   



3)





4) 






5)  







6) 




7)








8) 




9)






10)





11)




12)






W 2019 roku mojego bloga odwiedziło ponad 253 000 osób 
Jeśli chodzi o wyszukiwarkę najczęściej trafialiście na mojego bloga szukając informacji o zakupach ,odzieży i akcesoriach damskich ,sztuce ,rozrywkach i celebrytach .


2019 w pigułce 

Mimo iż w tym roku miałam, kilka razy pod górkę, śmiało mogę zaliczyć to do udanych 😃
Nprawdę sporo się wydarzyło 😃
Styczeń był miesiącem gdzie narzekałam na brak czasu ,ale też udało mi się  pożegnać moje problemy zdrowotne.
Luty niemal w całości poświęciłam na edukację (mogłabym dodać że też na podróże, ale jak to mówią podróże kształcą więc chyba mogę je zaliczyć do edukacji 😉)
Zdobyłam dwa certyfikaty - jeden z przedłużania rzęs, drugi z wizażu (nie planowałam tych rzęs, wyszło spontanicznie a na chwilę obecną lepiej sobie radzę z rzesami niż z wizażem) 
Marzec był najgorszym problemem; pomijając krótki pobyt w Katowicach ,później już zaliczyłam totalny dół; trochę problemów prywatnych, plus popsuty telefon...
W kwietniu dodatkowo zepsuł mi się tablet ,ehh..
W maju ,było już o wiele lepiej.
Czerwiec był kolejnym miesiącem gdzie znów mi dokuczał brak czasu ( jak zresztą przez całe lato ) A po za tym wreszcie udało mi się kupić tła i softobxy, co skutkowało pokepszeniem moich zdjęć- to była chyba jedna z najlepszych inwestycji (wiem, sporo pracy przede mną ,bo tym zdjęciem , i tak jeszcze daleko do dobrych)
Lipiec- po kilku miesiącach w końcu udało mi się  wyrwać i wyjechać do Krakowa - kocham podróże  a lato 2019 w porównaniu z poprzednim rokiem ,pod tym kątem było słabsze.W sierpniu jeszcze odwiedziłam Katowice  i pod koniec września Warszawę (drugi raz w życiu, w przeciwieństwie do poprzedniej wizyty w stolicy ,tym razem się nie zgubiłam 😁)Liczę że 2020 będzie bardziej obfitował w podróże.
Wrzesień był miesiącem, gdzie w końcu miałam trochę wolnego - przyzwyczajona do ciągłych zajęć, i nagle okazuje się że nie umiem odpoczywać (i tak mi zostało)🤷‍♀️
Październik- kolejne szkolenie z wizażu ; niby czegoś tam się nauczyłam, ale ciągle mi nie idzie...Nie udało mi się również pojechać na Targi Książki...
Listopad to miesiąc kojarzacy mi się  z moimi urodzinami i na tym byłby koniec radości.
Oświetlone witryny sklepowe ,piękne dekoracje już od początku listopada przypominają że idą Święta.Pieknie to wygląda.Gorzej ma się sprawa z reklamami i marketingiem co jest trochę przykre że robi się z tego taką komercje; mi to odbiera całą radość z tych Świąt 
Grudzień; najgorszy miesiąc.Zbliża się  koniec roku ,zbliżają się  Święta a im bliżej do nich ,zamiast czuć radość odczuwam pośpiech ,presję.
Po Świętach jest już lepiej ,trochę.
Robię plany na 2020 rok .Czy mi się uda - czas pokaże 😀

Tak jak już pisałam 2019 był dobrym rokiem ,zmieniłam się  o 360 stopni.Juz nie jestem tą samą osobą, co rok temu...









Mój Instagram w 2019
Nie mogłam pominąć Instagrama - mimo iż traktuje to jak uzupełnienie bloga i nie jestem tam zbyt regularnie (częściej się udzielam komentując posty innych i publikując na InstaStory niż na Feedzie)


Tak więc przed Wami , 
Best Nine Instagram 
Czyli Dziewięć najpopularniejszych  postów na Instagramie 























Post udostępniony przez Ewa (@lili_blogger_93)



Moja stylizacja Sylwestrowa ,to moja ulubiona granatowa sukienka w paski (Nie raz pojawiająca się na  blogu 😁) w towarzystwie  srebrnych dodatków (kolczyki ,zegarek ) ,a także czarne sandałki na obcasie 😃
Na sylwestra  wybieram się na domowke  do znajomych ,a Wy jak spędzacie ten wieczór?













Granatowa sukienka w paski- no name/lokalny sklep 

Czarne sandałki na obcasie- DeeZee

Czerwona pomadka- Affect 

Zdjęcia- Kamila Isakiewicz 

Make up - Magda Szumera 

Kochani dziękuję Wam za ten rok ,za to że byliście tutaj 😃

Życzę Wam udanej zabawy sylwestrowej (koniecznie się pochwalcie  swoimi planami ),a my widzimy się w niedzielę, w podsumowaniu grudnia 

Szczęśliwego Nowego roku 😘😘

37 komentarzy:

  1. Lovely and awesome photos!
    It's a great review. Lili.

    Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy31 grudnia

    Wow which nice blog! :)
    Would you like to follow each other?
    Fifty Shades Fashion Blog

    Happy 2020..!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia robisz super:) aż chce się je oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pracowity rok za tobą 😀. Stylizacje wszystkie super. Zdjęcia na prawdę wychodzą świetnie, zresztą jak jest taka modelka to co się dziwić 😀.
    Życzę Ci by przyszły rok był tak samo udany, a nawet lepszy 😘💞

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście przegapiłam podpięcie obserwatorów ,już to nadrobiłam. Zapraszam - u góry strony pod nazwą bloga ;).
    Ciebie tez udało mi się subskrybować, bo z telefonu nie mogłam ostatnio.
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Super podsumowanie :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak po Sylwestrze żyjesz?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś dałam radę , nie było u mnie źle 😉
      A u Ciebie ?

      Usuń
    2. u nas spokojnie:) po 1 poszliśmy spać haha:D

      Usuń
    3. u mnie spokojnie:) mieliśmy początkowo iść na salę, ale zostaliśmy w domku i tylko do 1 siedzieliśmy;p

      Usuń
  9. Dużo się działo i mam nadzieję, że w tym roku również będzie się działo tyle lub więcej! Super stylizacje, kosmetycznie też szalałaś ♥ Czego Ci życzę? Kochana, Ty wiesz, że samych cudowności! Poczucia bezpieczeństwa, rodzinnego ciepła, miłości i zdrówka ♥ Spełniaj swoje marzenia, realizuj plany i dąż do tego, czego pragniesz! Pogody ducha i oby ten Rok był jeszcze lepszy niż poprzedni♥

    OdpowiedzUsuń
  10. love to see all of your photos....pretty

    Hope, we will be better in 2020

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję certyfikatów! Oby ten rok był jeszcze lepsze i by udawało się znaleźć więcej czasu wolnego :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci kochana samych blogowych sukcesów w Nowym Roku <3 Bądź sobą ;*


    Kasia | blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy02 stycznia

    Gratuluję tak wielkiej liczby wyświetleń w 2019 roki i życzę, aby Twoje statystyki jeszcze bardziej poszły w górę :D Widać, że u Ciebie w 2019 roku naprawdę sporo się działo :D Szczęśliwego Nowego Roku 2020!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne podsumowanie, wiele sukcesów przyniósł Ci ten 2019 :) Życzę jeszcze więcej w 2020, pomyślności kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo sie u Ciebie działo! Ja też miałam świateczna przerwę od bloga. Muszę przyznać, że statystyki za rok 2019 sa imponujące :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne i jakie skrupulatne podsumowanie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz wprost promiennie ;) a te buty to jakiś totalny sztos ;)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Hohoho jak seksowna mini na pierwszym zdjęciu z tych Fashion ;) Gratuluję zdobycia certyfikatów.

    OdpowiedzUsuń
  19. So cute style darling
    Amazing ophotos
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na post! Zeszły rok był zdecydowanie pracowity i przede wszystkim owocny! :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę Ci aby ten rok dla Ciebie był równie udany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniałe podsumowanie, życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiedziałabym, że nawet przejedzeni. :D Śliczne zdjęcia, aż chce się wstać z kanapy i zacząć działać. U mnie też dużo działo się przez ten rok chociaż wiem, że 2020 będzie jeszcze bardziej szalony. Dopiero po zdjęciach widać, jak się zmieniamy. Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super podsumowanie, życzę ci wszystkiego dobrego w tym roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe i szczegółowe podsumowanie. ;) Dobrze, że miałaś fajny rok, oby kolejny był jeszcze lepszy. Wszystkiego dobrego w nowym roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. You look amazing for New Year Eve. Dress and make up are perfect and you are so beautiful. Happy and sucseful New Year.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2020/01/elizabeth-arden-sparkle-on-holiday_4.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Estupendo post! Muchas gracias por tus bonitas palabras en mi blog , espero verte pronto por allí! Feliz año! 🎉🎊💓

    OdpowiedzUsuń
  29. Wnioskuję po podsumowaniu, że 2019 był dobrym rokiem :)
    Życzę by 2020 był równie dobry a nawet lepszy :)
    Ślicznie wyglądałaś na Sylwestra :) Genialna kiecka i buty :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Owocny i pracowity rok za Tobą. Całą masę pięknych stylizacji i rzetelnych recenzji kosmetycznych dodałaś, aż miło popatrzeć jeszcze raz.
    Stylizacja sylwestrowa również wspaniała, przepięknie wyglądasz w tej sukience!
    Szczęśliwego Nowego Roku kochana!!!:*
    ps. oczywiście poklikałam;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie wyglądałaś :) Też byłam na domówce ;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)