Brązowe woskowane spodnie ,sweterek i kamelowe wysokie botki

Cześć 😃
Jak tam mijają Wam ostatnie ,przedświąteczne chwile?

Jeśli chodzi o mnie ,nie uległam tej przedświątecznej gorączce 😊
Dziś na blogu ,dla odmiany pojawia się stylizacja-zdjęcia robiłam miesiąc temu kiedy to temperatura oscylowała w granicach 15,16 stopni i mieliśmy piękna, złotą jesień 🌞



Pogoda nadal mnie zaskakuje- jest już połowa grudnia, a niestety śniegu brak ☹

Bardzo nad tym ubolewam -Lubię śnieg, jest on wręcz nieodlacznym elementem zimy ,Bożego Narodzenia; chciałabym aby w Wigilię był lekki mróz, śnieg i słońce-nie wiem czy się ze mną zgodzicie ale to jest piękna Bożonarodzeniowa pogoda


Przyznam Wam szczerze że za mną wyjątkowo ciężki okres -nie będę się wdawać w szczegóły, nie rozpisuje się na blogu o sprawach prywatnych ,ale grudzień zaczął się dla mnie wyjątkowo ciężko.
Początek grudnia ,od kilku lat jest dla mnie niemiłym okresem, i nie liczę na to że się to zmieni.
Tak tylko chciałam, coś tam ,z tych swoich przeżyć przelać 😀

Jeśli chodzi o stylizacje ,nie ma co ukrywać że jest to ostatnia sesja robiona w tym roku na zewnątrz - na te chwilę zostają mi tła, statywy ,pokój ewentualnie studio fotograficzne
Zdjęcia z propozycjami stylizacji na Wigilię i Sylwestra już zrobiłam, czekają na publikację i będą to już ostatnie posty opublikowane na moim blogu-oczywiście w tym roku ,bo w 2020 będą nowe ,nawet mam już trochę pomysłów, ale ;wszystko w swoim czasie 😉



Jeśli chodzi o dzisiejszą stylizacje;brązy, beże 😀
Nie wiem jak Wam ,ale mi brąz (I jego odcienie, wyjątkowo kojarzą się z jesienią 😀)

Są takie ubrania ,które kojarzą nam się z daną porą roku-swetry są wręcz, idealne na jesień/zimę
Nie ma nic lepszego ,niż milutki,mięciutki sweterek w zimowy/jesienny  ,wieczór/dzień 😍
Sweterek który mam na sobie, pokazywałam Wam już na Instagramie-w zestawie z jeansami ,choć taki sweterek pasuje i do jeansow, i do legginsow, spodniczek...
Kolejną nowością są woskowane spodnie-tym razem brązowe 😀

Nie mogło się obejść, bez botków, na wysokiej platformie 😁


















Sweter - MarsalaButik

Botki - Lovet

Woskowane spodnie -  Ascella




Dajcie znać co myślicie o tej stylizacji ☺

Do następnego 😘





43 komentarze:

  1. Bardzo podobaja mi się Twoje spodnie, sama takich szukam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna jesienna stylizacja, ciepło i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jak na razie jeszcze nie wpadłam w przedświąteczną gorączkę :D Choć przygotowania do świąt trwają u mnie pełną parą :D
    Uwielbiam takie kolorki :)
    Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)
    Boskie botki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh so cute sweater I love it the boots
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie są świetne mam podobne tylko czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten typ spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz ślicznie:) ja nie przepadam za woskowanymi ciuchami;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Great photos and great stuff! Thanks for the post)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your sweater,
    it looks so comfy and perfect for the season.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana bardzo mi się podoba Twój look! Uwielbiam takie monochromatyczne zestawy ;)
    Zapraszam do siebie, właśnie pojawił się nowy post :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest ten zestaw kochana i cudownie w nim wyglądasz! Podoba mi się każdy element z osobna oraz to jak fajnie wszystko razem połączyłaś!:)
    Poklikane oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w tego typu spodniach <3 Mega wydłużają i wysmuklają Ci nogi:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię brązy, natomiast czuję się w nich trochę blado. Ode mnie życzę dużo spokoju i mam nadzieję, że jednak poprawi się i rok zakończy Pani pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. You look amazing Lili! I love your whole outfit.
    I hope you're doing well. Keep your head up.
    I also had a tough year, but am hoping 2020 is better :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super outfit, you look Amazing!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobne buty tylko czarne! Są przepiękne:)

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja co prawda fanka sniegu nie jestem ale na wigilię lubie jak jest snieg. Super spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A very nice and stylish look, dear! 

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja, moje kolory :). A co do ciężkiego grudnia, u mnie od lat był ciężki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Botki są CUDOWNE! Sama chętnie bym w nich chodziła. Co do całej stylizacji też bardzo mi się podoba, chyba zdecydowałabym się jedynie na dłuższy sweter, ale to wynika z tego, że mamy różne figury. :D Ślicznie Ci w loczkach!
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten sweterek jest ekstra:*
    Buziaki:* I wszystkiego co najlepsze na Święta:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Sweterek zdecydowanie w moim stylu. Bardzo podoba mi się Twój look, pasuję do Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też ubolewam nad brakiem śniegu, już chciałabym porobić jakieś zimowe fotki, a za oknem lipa. Chociaż tyle, że jest w miarę ciepło. Kochana jak zwykle wyglądasz pięknie. Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi Lili
    Merry Christmas!!
    Your stylization is great and you look lovely!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne połączenie kolorystyczne. Sweterek bardzo mi się podoba. :):*

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy22 grudnia

    Super stylizacja! Świetne spodnie :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pasuje Ci taka stylizacja. ;) Życzę Ci wesołych świąt i tego, żeby ten ciężki okres jak najszybciej minął. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, ja właśnie uległam tej przedświątecznej gorączce, ale cóż, trzeba było niestety :) Także poniedziałek zapowiada mi się bardzo pracowicie, ale liczę na to, że sama środa i czwartek mi to odpłacą spokojem i po prostu miłą atmosferą.
    Lili! Bardzo mi przykro, że ten grudzień zaczął się dla Ciebie ciężko. Nieważne, co się stało, mam tylko nadzieję, że będzie coraz lepiej.
    Mi także brąz kojarzy się z jesienią! Ale uwielbiam ten kolor bardzo i chętnie się w nim pokazuję :) Piękna stylizacja, promieniejesz na tych zdjęciach! Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja rewelacyjna, pięknie Ci w takiej kolorystyce :-*
    Przykro mi,że musiałaś przeżywać taki trudny okres :( Życzę Ci spokonych, białych, pachnących zielona choinką Świąt Bozego NArodzenia xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Love your outfit, nice colors!

    OdpowiedzUsuń
  33. O wow! całkiem inna Ty ;) muszę przyznać że wyglądasz naprawdę uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. koniecznie musze sobie kupić takie spodnie !

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)