Stylizacja z ozdobnymi rzymiankami na obcasie-jeansyi z dziurami i wzorzysty top

Witajcie 😘
Na wstepie Was przepraszam za tak długą przerwę, ale trochę się działo;weekend spędziłam w Warszawie (tym razem się nie zgubiłam 😂),i robiłam zdjęcia - część pojawiła się już na Instagramie (odkąd zakupiłam statyw praktycznie każdy weekend spędzam robiąc foty 😁)
Już niebawem na blogu ,również się pojawią ,a dziś zapraszam Was do oglądania ,zaległych robionych miesiąc temu w Katowicach ☺






Pobyt był baaardzo udany (coraz bardziej zaczynam lubić Katowice ,napewno jeszcze nie raz tam wrócę 😉 ),pozwolił mi odpocząć ,bo niemal całe wakacje spędziłam pracując (w porównaniu z poprzednimi gdzie one były praktycznie całe naznaczone wyjazdami ).
Tak więc nieskromnie powiem że wyjazd był dla mnie jak najbardziej zasłużony 😊
Odpoczynek od codziennych obowiązków ,chill ze znajomymi no i tworzenie kolejnych stylizacji (niebawem opublikuje kolejną część zdjęć )
Wracając jednak do tej stylizacji...

Tworzenie stylizacji zazwyczaj zaczynam od butów.
Wybierając szpilki ,kompletuje pod ich kątem cały outfit.
Tą stylizacje wymyśliłam już w zeszłym roku ,kiedy to w oko wpadły mi sandałki Wild Diva w sklepie DeeZee 
Niestety było już trochę za późno wtedy na zrobienie takiej stylizacji (późna jesień ),a druga sprawa w sklepie nie było już mojego rozmiaru tych butow.
Nawiasem mówiąc ,rozmiarówka tych butów do tej pory nie została uzupelniona ,a ja o swoich poszukiwaniach tych butów mogłabym napisać książke.
Udało mi się znaleźć je w sklepie Sellyo.pl ,i kupiłam akurat ostatnią parę która została w moim rozmiarze 😊
Top który mam na sobie mimo że został kupiony ładnych kilka lat temu ,ciągle jest w świetnym stanie.
Według mnie nie było innej opcji(przy tej bluzce ) ,jeśli chodzi o spodnie niż takie z dziurami ,przetarciami...
Wybrałam te z MarsalaButik ponieważ akurat średnio lubię jeansy z dziurami.
Sandałki świetnie się sprawdziły , ponieważ mogłam w nich ukryć postrzępione nogawki - wiem ,wiem podobno jest to teraz trendy ,ale akurat postrzępiony dół (czy to spodni czy spódnicy ,akurat w przypadku spodni jest łatwiej zawsze można ukryć go ) to nie jest coś co lubię.
Wogule rzadko jakie trendy do mnie przemawiają - tak samo było z panterką rok temu.😁
Torebka pochodzi z Joom .Wpadła mi ona w oko na Instagramie ,tak więc zainstalowałam aplikacje i kupiłam ją.
Tak właśnie,tylko dla tej torebki zainstalowałam aplikacje 😁(trochę irytują mnie te powiadomienia, ale prędko jej nie usunę, upatrzyłam sobie tam portfel 😀)
Bałam się trochę że torebka mi nie dotrze na czas -wspominałam o tym na swoim Instastory ,ale przeddzień wyjazdu dotarła do mnie, zapakowana, cała (czekałam na nią 14 dni )



Całość uzupełniona jest czarnymi kolczykami ,okularami ze sklepu Lussuro
oraz zegarkiem ze sklepu MorrisYorkco



Uff trochę się rozpisałam, tak więc nie przedłużając-zapraszam do oglądania zdjęć 😀




















Okulary przeciwsłoneczne - Lussuro

Torebka - Joom

Spodnie - Marsala Butik

Zegarek - MorrisYorkco

Buty - Sellyo

Zdjęcia - Klaudia Harwig

Makijaż - Magdalena Stanula

Kolczyki - no name/lokalny sklep

Top - no name/lokalny sklep






Dajcie znać co myślicie o całości ☺

Do następnego 😘

43 komentarze:

  1. so sweet of you with pretty hand bag and shoes...

    have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  2. I am happy you are always enjoying to stay in Katowice. It is nice to have a favorite place to come back. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty są fantastyczne i świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Katowice, miasto ma bardzo dużo ciekawych miejsc do zobaczenia i smacznych knajp do odwiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość prezentuje się bardzo elegancko, ale najbardziej chyba podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz Kochana!
    Bardzo ładne buciki i topik.
    Piękną masz figurę :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Very nice style! Love your photos, so beautiful shots.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjazdy są potrzebne każdy zasługuje na odpoczynek gdzie robić zdjęcia jak nie na wyjazdach :D Buty masz nieziemskie, nie dziwię się, ze stylizacje chciałaś ułożyć właśnie pod nie. Mi tez nie zawsze aktualne trendy pasują. Wolę trzymać się swojego stylu. Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, w szczególności te spodnie pięknie podkreślają ładne nogi!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam podobne butki chyba gdzieś w odmętach szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja stylizacja pozwala się cofnąć do ciepłych dni. Podziwiam za upór w szukaniu wymarzonych sandałów :D
    Buziaki ;*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! i te szpilki! ;) jednak noga na obcasie wygląda od razu bardziej kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja jak najbardziej na tak- o tej porze roku wystarczu dorzucić marynarke i gotowe :-)
    Super, ze odpoczęłaś i wypad do Katowic uważasz za udany :-)

    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!! This look is super from head to toe!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh I love it your style
    All the photos are super pretty
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Z całości wzięłabym torebkę, nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczne te sandałki, też na dolę nie lubię strzępień ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. love the look
    https://www.stylebasket.in/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja :) Wszystko fajnie współgra i tworzy zgrabną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co za piękne buciki, pytanie tylko czy wygodne? ;)

    VESTYLISH by Veronica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze ,że nawet są wygodne ☺
      Nogi rozbolały mnie dopiero po jakichś czterech godzinach chodzenia w nich 😉

      Usuń
  23. Przepiękne zdjęcia! Ja zawsze Cie podziwiam że śmigasz w takich wysokich butach, moje nogi dawno by umarły :D

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. These photos are amazing. Great job to the photographer.
    Perfect outfit beauty!

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW This outfit is perfect. I love every piece, and how you style it, but heels are top. Also location is amazing. Thank you for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/tom-ford-lip-color-rouge-levres-08_5.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz a zdjęcia bardzo ładne!
    Torebka świetna i buty bardzo mi się podobają!:)
    Poklikane:)
    Miłego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz! :) Stylizacja super :) Podobają mi się zdjęcia, są naprawdę robione dobrą ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie wyglądasz. uwielbiam zestawienia butów na obcasie ze spodniami, chociaż pewnie ja bym się w nich zabiła.

    OdpowiedzUsuń
  30. It's so good to travel see other places.
    Lili you look so beautiful in the last picture.
    Xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Podziwiam Cię, że hasasz w takich butach :D Mam tylko jedne spodnie z poszarpanymi nogawkami i też mi się średnio podobają te nogawki :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana odpoczynek po pracy jest wręcz wskazany! Najważniejsze, że udał się pobyt w Katowicach :)

    Stylóweczka jak najbardziej w Twoim stylu. Wysokie buty, elegancja z nutką nowoczesności - rewelacja <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz! No i buty jak zwykle fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty robią wrażenie i chociaż sama w szpilkach nie chodzę to chętnie bym takie przygarnęła :D Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)