Red&jeans - stylizacja z czerwonymi sandałkami buena od DeeZee

Witajcie ☺
Za mną bardzo intensywny tydzień - Ci którzy mnie śledzą na Instagramie zapewne już wiedzą że miniony tydzień spędziłam w Krakowie , na szkoleniu z wizażu.
Dziś mam dla Was ,ostatnia  już w tym roku letnią stylizację

Od wtorku do piątku ,edukowałam się ,a sobotę spędziłam na zdjęciach.
Gdy wróciłam to byłam padnięta ,a to zmęczenie spowodowało że o mały włos nie spoznilabym się na pociąg 😁
Tym wyjazdem zamykam cykl moich podróży w tym roku ,co mnie bardzo cieszy ,ponieważ mimo iż lubię podróżować to mnie trochę męczyło to ciągle taszczenie tych walizek pomiędzy Krakowem ,Katowicami , Warszawą i Kielcami.

A propos podróży ;dziś mam dla Was ostatnią porcje zdjęc ,które były robione podczas mojego pobytu (ostatnio ) w Katowicach 
Pierwsza część ,jest TU.

Tym razem postawiłam na czerwień - jest to chyba mój ulubiony kolor 😍
Tzn jeden z moich ulubionych kolorów ,bo jest ich trochę więcej niż jeden 😉

Czerwoną bluzkę połączyłam z czerwonymi sandałkami na obcasie ,i dobrałam do tego klasykę czyli jeansowe spodnie.











Make up - Magdalena Stanula

Zegarek - CapitolaWatches ( z kodem LILIBLOGGER15 15% taniej )

Bluzka - Lipmar

Spodnie - Butik Latika

Buty -DeeZee


Dajcie znać co myślicie o tej stylizacji ☺
Do następnego 😘




















43 komentarze:

  1. Ślicznie:) Pasuje Ci czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwień nigdy nie wyjdzie z mody - bez względu na to czy to stylizacji, manicure czy makijaż ust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość fajnie wygląda
    A buty są piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham czerwień, a Tobie w niej przepięknie!
    Bluzka jest świetna, sandałki też cudne, bardzo fajny zestaw:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna modelka to i zdjęcia wychodza śliczne!
    Podoba Mi się ta bluzeczka, czerwień to Twój kolor :)
    Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem czerwone szpilki to klasyk, który powinna mieć w szafie każda kobieta. Można tutaj wziąć pod uwagę klasyczną białą, albo małą-czarną. Najlepiej jednak będą prezentować się z czerwoną sukienką, w odcieniu zbliżonym do koloru butów. Do tego można oczywiście dobrać torebkę w neutralnym kolorze, najlepiej czarnym. Ewentualnie kremowym (wszystko zależy od stylizacji)

    Nie moim zdaniem co przesadzać bo czerwone szpilki jak widać na powyższym zdjęciu potrafią zrobić całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful pictures, you are stunning! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :) Bardzo pasuje Ci brąz na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladasz cudownie - juz Cie widziałam w tej odsłonie na Instagramie i po prostu jest efekt wow.
    Czerwień to zdecydowanie Twój kolor kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. ojeju czerwień do tych loczków mega extra:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam okazję widzieć stylizację już na instagramie! Bardzo mi się podoba<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post dear!Photos are amazing !    

    OdpowiedzUsuń
  13. Buciki są super! ja niestety mam kompleksy na punkcie moich paluszków i raczej unikam szpilek z odkrytymi palcami :P mimo to skrycie o takich szpilkach marzę <3 (w końcu się przełamię i sobie takie kupię choćby tylko po to, żeby takie mieć xD)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że już powoli zamknęłaś podróżowanie na ten rok. Teraz czas na odpoczynek :)

    Ślicznie Ci w czerwieni Lili! <3
    Cudowne masz te sandałki. Buciki od DeeZee są boskie! <3

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja, lubię czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi Lili
    The photos are great and you hair lovely, I also love red, you are stunning in red!!
    I love to travel too, but I always get tired!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygladasz pięknie, tak kobieco, subtelnie i elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te buciki wyglądają mega efektownie <3 :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, taka z pazurem :D szpilki sa super. Zdałam sobie wlasnie sprawę ze mam w szafie chyba zbyt mało czerwonych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna stylizacja. Do twarzy Tobie w czerwieni i te buty... Wooow!!!!
    Teraz odpoczynku po tych wojażach życzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham czerwień i Ty wyglądasz w niej świetnie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię czerwień, bardzo ładnie w niej wyglądasz. No i jaki ładny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłego zbliżającego się weekendu Kochana- czekam na kolejne wpisy :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjnie wyszły te zdjęci, ta czerwień dobrze się prezentuje
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Red and jeans is always great combination. I love how you style it. You look so beautiful.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/twilly-dhermes-eau-de-parfum_24.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice red color and very beautiful make up!
    It must be a lot of fun having make up class, awesome!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pęknie ci w czerwieni, niesamowicie piękne portrety! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie Ci w czerwieni, a ostatnie zdjęcie magia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te sandały są po prostu mega! Ogólnie stylizacja pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz cudownie Lili :)
    Do twarzy Ci w czerwieni :)
    A sandałki są boskie <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the jeans look!! :)

    Perfect with those red sandals! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)