Eveline Cosmetics Krem CC cream magical colour correction - moja opinia


Witajcie 😀

Dziś powrót recenzji kosmetycznych-uzbierało ich się całkiem sporo w wersjach roboczych 
Na pierwszy ogień, idzie kosmetyk ,od mojej ulubionej firmy;mowa o

Eveline Cosmetics 

Krem CC Magical Colour Correction 







Firma Eveline Cosmetics, jest moja ulubioną;sporadycznie trafiają mi się tzw buble 

Czy ten krem, to kolejna perełka kosmetyczna, tej marki?
O tym w dalszej części postu 😀











Od producenta:

CC Cream Magical Colour Correction jest kosmetykiem przeznaczonym do każdego typu cery. Wyróżnia się specjalną formułą, dzięki której zaraz po nałożeniu zmienia się w lekki fluid – nie tylko działa na skórę matująco, ale także ujednolica jej koloryt. W składzie kremu znajdują się również mikrokapsułki z naturalnymi pigmentami. Ponieważ uwalniają się one stopniowo, fluid Eveline długotrwale koryguje wszelkie niedoskonałości.
Dodatkowym atutem kosmetyku jest również bioHYALURONComplexTM – zawiera skoncentrowany kwas hialuronowy, który nawilża oraz wygładza skórę. Dzięki takiej formule CC Cream Eveline pozostawia cerę naturalną i promienną.
Fluid CC Cream działa natychmiast po aplikacji i wmasowaniu w czystą i suchą skórę. Nie tylko czyni ją piękną, ale także chroni ją przed promieniowaniem słonecznym, za co odpowiadają filtry SFF 15. Został przetestowany dermatologicznie.





Skład:


Aqua (Water) Cyclopentasiloxane Glycerin Isododecane Bis-PEG/PPG-14/14 Dimethicone Cyclohexasiloxane Isodecyl Neopentanoate Ethylhexyl Methoxycinnamate Polyglyceryl-2-Dipolyhydroxystearate Diamond Powder Silica Dimethyl Silylate Mica Sodium Chloride Hydrogenated Castor Oil Phenoxyethanol Tocopheryl Acetate Dimethicone Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine Polymethyl Methacrylate Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone Hexyl Laurate Hydrogenated Vegetable Oil Ozokerite Polyglyceryl-4 Isostearate Disteardimonium Hectorite DMDM Hydantoin Parfum Beeswax Methylparaben Propylene Carbonate Cyclotetrasiloxane Hydrogenated Palm Acid Stearyl Stearate Butylene Glycol Polyester-1 Ethylparaben Butylparaben Trimethoxycaprylylsilane Sodium Laureth Sulfate Propylparaben Aminomethyl Propanol Sodium Hyaluronate BHT Carbomer Sodium Lactate Polysorbate 20 Palmitoyl Tetrapeptide-7 Palmitoyl Tripeptide-1 Pentaerythrityl Tetra-di-t butyl Hydroxyhydrocinnamate Triisopropanolamine. May contain (+/-): CI 77480 CI 77491 CI 77492 CI 77499 CI 77861 CI 77891.




Moja opinia:

Kosmetyk otrzymujemy w tubce ,z dość fajną szatą graficzną.


PoPo naciśnięciu na tubke,otrzymujemy kosmetyk (trzeba lekko nacisnąć, aby produktu nie było za dużo),który kolorem i konsystencją przypomina Krem BB Karaja .


Krem CC ,po zaaplikowaniu na cerę, błyskawicznie dostosowywuje się do koloru cery ,wygląda bardzo naturalnie -jednak jeśli chodzi o krycie to ma takie średnie, daje on efekt drugiej skóry, zresztą ja od kremów BB czy CC nie oczekuje krycia.
Wracając do recenzji;pomyślałam że krem CC Eveline będzie tańszym odpowiednikiem kremu BB Karaji 
Niestety dalsze stosowanie tego produktu utwierdzilo mnie w przekonaniu że raczej nie...
Schody zaczynają się po zaaplikowaniu kremu na buzię- jak już wspomniałam tworzy on efekt drugiej skóry,






jednak trzeba go precyzyjnie wklepac w cerę, w przeciwnym razie zaczyna odstawać od cery tworząc paskudny efekt skorupy -z tego powodu zdecydowałam się  na nałożenie tylko jednej warstwy, co i Wam też doradzam ,gdy zdecydujecie się na ten krem.
W przypadku tego produktu obowiązuje zasada ;im mniej tym lepiej.Im więcej kosmetyku wyciśniemy z tubki ,tym trudniej go wklepac.
Gdy mówimy o kremach CC czy BB ,z reguły mamy na myśli kosmetyki które są lekkie ,nie obciążają skóry.Nie wymagają zbyt dużego zabezpieczenia cery ;nakładamy go na cerę, ewentualnie na cerę zabezpieczoną tylko kremem.
W przypadku kremu CC Eveline zastosowanie tylko kremu ,czy nałożenie go  na niezabezpieczoną cerę raczej odpada;testowałam go i w obu przypadkach zapchał mnie.(z tego też powodu, nie sprawdzałam jak się sprawdzi gdy go zmierzam z innym podkładem;lżejszym odpada bo krycie nie jest zbyt dobre ,cięższym bo zapycha cerę)
Niestety, w tym wypadku konieczne było nałożenie wcześniej na cerę i bazy i kremu.
Nie zaobserwowałam aby w jakiś inny sposób szkodzil cerze ,rzeczywiście nadaje jej naturalny efekt-o czym pisałam już chyba wyżej 😀
Jest to on też dość trwały;na mojej buzi wytrzymał jakieś 6 godzin, bez utrwalaczy.


Podsumowując:

Mimo  wszystko ja do tego kremu nie wrócę.
Krem CC czy BB zazwyczaj stosuje latem, aby nie obciążać cery zbyt dużą ilością kosmetyków, i oczekuje by był lekki ;przez co skreslilam ten krem CC.
Nie odradzam go  Wam jednak;być może tylko moja cera tak na niego zareagowała.
Krem nie jest drogi ;Ja to kupiłam w promocji w  Hebe za 12 złotych (regularna cena to coś około 17 złotych),a przez to że nie powinno się  go nakładać zbyt dużo, powinien wystarczyć na długo;myślę że co najmniej na miesiąc.



Mieliście już ten krem?(może macie inną opinie niż moja ,o nim?)
Wolicie kremy BB/CC czy też może podkładu?
A może polecacie jakiś tego typu kosmetyk?


Dajcie znać w komentarzach 😀
Do następnego 😘













36 komentarzy:

  1. Też stosuję takie produkty latem. Raczej się nie skuszę, na drugi rok pewnie powstaną nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam kremów BB ani CC, takze niestety nie użyję, ale może komuś innemu się sprawdzi.
    Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kremy BB czy CC są dla mnie idealną alternatywą dla podkładów. Jak nie muszę nakładać pełnego, profesjonalnego makijażu, zawsze sięgam właśnie po kremy koloryzujące, są lekkie i nawilżające. Tego jeszcze nie miałam okazji testować. Ale z chęcią po niego sięgnę. Zerknij Kochana na kremy BB z koreańskich półek, ja je uwielbiam za skład i właśnie działanie na cerze :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Generalnie z kremów BB i CC już się wyleczyłam. Robiły mi więcej szkody niż pożytku. Jak chcę coś lżejszego, to korzystam z minerałów, a jak coś mocno kryjącego, to już wybieram normalny podkład...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Średnio lubię się z marką, poza tym mam swój ulubiony krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie używałam kremów BB. CC jeszcze nie miałam. Było to jeszcze zanim założyłam bloga. Ale chyba nie były dla mnie, bo raczej posiadałabym je w dalszym ciągu w kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego kremu, ale podoba mi się kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym kremie ale jeśli szybko robi efekt skorupki to zdecydowanie odpada.

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor myślę że byłby dla mnie odpowiedni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie kremy bb czy cc sie nie sprawdzają ponieważ mam cerę trądzikową i potrzebuje mocniejszego krycia :)
    Pozdrawiam i buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nice Mialam.ale lubie takie wlasnie latem

    OdpowiedzUsuń
  12. cream with good effect...great product

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie korzystałam z takich kremów, raczej nie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam podkładów, ani kemów CC czy BB, jak już muszę nałożyć coś na twarz - do zdjęć lub na imprezę, to wybieram puder mineralny.
    Szkoda, że kosmetyk nie do końca Ci odpowiada, ja ostatnio kupiła kilka kremów i tonik, które miały być super, a okazały się bublem i wiem jakie to denerwujące, gdy człowiek wyda pieniądze, oczekuje jakiegoś fajnego działania, a okazuje się, że kosmetyk powoduje więcej szkód niż dobrego.
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Same... I use bb creams mostly in the summer. Lovely review!

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam go! i całkiem go lubiłam tlyko był średnio wytrzymały na skórze ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie produkty latem i markę też sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem czy ten krem by się u mnie sprawdził. Obawiam się tego efektu skorupy. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. I use BB creams in summer, but not that brand. I use sérum, moisturizer and base. Never used a primer!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego kremu ale jakoś Eveline nie ma mojego zaufania :( Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  21. This cream looks great but I have not seen it around.

    OdpowiedzUsuń
  22. I love Eveline Cosmetics, they have really great products! :)
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on my blog and I´ll follow you back :) - https://whatafancyworldbylaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Markę uwielbiam za maskary do rzęs, kremu chyba jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. O nie, zdecydowanie po niego nie sięgne choc ja akurat lubię kremy BB i CC

    OdpowiedzUsuń
  25. I do not know the product.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używam kremów BB :-) Ale zaciekawiłaś mnie tym produktem :)
    Polecę go siostrze ;)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Ajćććć efektu skorupy nie toleruję grrrrr nie fajnie :/
    U mnie niestety nie sprawdzają się tego typu kremy, mam problemy z cerą, dlatego szukam zawsze tylko i wyłącznie podkładów z mocnym, matowym kryciem, inaczej źle się czuję :P

    OdpowiedzUsuń
  28. JEsienią i zimą stawiam na mocniejsze krycie :) Szkoda, że taki średniaczek z niego i zapycha :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja kremów BB i CC nie stosuje. Ja lubie mocne krycie :p

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jednak wolę swoje sprawdzone podkłady do kremów BB i CC nie mam przekonania :)

    Buziaki:*
    Przesyłam trochę ciepełka ostatnim postem z Rodos -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  31. Se ve todo precioso! Me encanta! ♡♡♡ muchas gracias por tus bonitas palabras en mi blog ! Buenas noches! 🍁🍂♡

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie wolę podkłady. Lubię markę Eveline, ale przypuszczam że i mnie by ten kosmetyk nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam ten kremik i jak dla mnie jest świetny. Zakupiłam kolejne opakowanie.Nie tworzy się u mnie skorupa, dobrze się rozprowadza, wyrównuje koloryt.polecam

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)