Pudrowoŕóżowa bluzka ,czarne woskowane spodnie i wysokie botki Renee.pl

Witajcie 😘

W podsumowaniu września wspomniałam że ubiegły miesiąc, minął mi pod znakiem rozwoju m.in blogowego.A wszystko dlatego że udało mi się zakupić statyw.Przez niemal cały wrzesień zasypywalam Was na Instagramie, kolejnymi zdjęciami - przyszedł w końcu czas na oddzielną sesję na bloga 😀




Nie będę ukrywać że fotografia to moja piętą achillesowa.
Jednak od czasu założenia bloga ,udało mi się trochę wiedzy na ten temat załapać, a to od Was  czy od fotografów z którymi miałam przyjemność współpracować
Punkt kulminacyjny to był zakup teł oraz softboxow kilka miesięcy temu o czym pisałam już na blogu
Wtedy ,zdjęcia robiła mi moja przyjaciółka,jednak nie przyszło mi do głowy by wyjść na miasto i tam zrobić zdjęcia  ,koleżanka też nie była do tego zbyt chętna.
Aż w końcu zakupiłam statyw ,podbudowana opiniami innych blogerek, pomyślałam  a co tam, raz się żyje załapałam aparat ,statyw i wyszłam sobie na początek do parku.
Nie zwracałam uwagi na innych, sama też zbyt dużej sensacji nie wzbudziłam i tak oto pojawiły się pierwsze zdjęcia na Instagramie.


Ostatnią niedzielę poświęciłam na zrobienie zdjęć, były to aż dwie stylizacji.
Poprzedniego dnia lało jak z cebra, i bałam się że tego dnia też będzie, co by mi utrudnilo sesję, ale było słonecznie...i zimno.
Cóż już niedługo będę musiała robić zdjęcia tylko w domu, co mnie przyprawia o ból głowy poprzez rozkładanie teł  softboxow...
Póki co jednak myślę że jeszcze uda mi się zrobić kilka sesji na zewnątrz.

Przy okazji też postanowiłam się pochwalić, efektem kępek rzęs na moich oczach.
Moja przygoda z kepkami zaczęła się w sierpniu ,gdy zamówiłam sobie rzęsy na pasku i klej ,przecież zajmuje się przedłużeniem rzęs, co mi tam przyklejanie sobie rzęs 😂
O naiwności!rzęsy na pasku mi się kompletnie nie sprawdzily -nie mogłam ich przykleić (podziwiam dziewczyny które to umieją)
Wobec tego zdecydowałam że spróbuje się pobawic kepkami rzęs.
Przez moje ręce przewinęło się kilka firm m.in
Ibra czy Golden Rose 
Ostatnio się polubiłam z kepkami Many Lashes i to właśnie je możecie zobaczyć na zdjęciach(myślę że widać 😉)
Po tym jak klej Golden Rose mnie uczulił ,wróciłam do kleju Kryolan 

Co do stylizacji ; mam na sobie pudrowo różową bluzke,wysokie botki oraz kurtkę.Moglabym dobrac do tego czarne tregginsy ,ale wybrałam (na prośbę jednej z moich czytelniczek ☺) czarne woskowane spodnie-wyszła w sumie elegancka stylizacja
No i rzęsy (kępki)... Słuchajcie jak ja się przy ich nakładaniu nagimnastykowałam 😅

















Kurtka - Zara

Woskowane spodnie - ButikLatika 

Buty - Renee.pl

Bluzka -SisiBoutique 

Rzęsy - ManyLashes 

Zegarek - CapitolaWatches  (z kodem LILIBLOGGER15 15% taniej )



Dajcie znać co myślicie o całości ☺

Do następnego 😘



61 komentarzy:

  1. Uroczy look !
    Bardzo mi się podoba Twoja bluzeczka, uwielbiam taki odcień różu :-)
    A botki to masz czaderskie, mega mi się podobają <3

    przesyłam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te botki. Muszę sobie jakieś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Sweterek bajka <3 Powodzenia w fotografowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sesja i to bez fotografa! :) Chyba też muszę kupić statyw :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie zdjęcia zawsze robię moim telefonem i pod względem jakości nie wydaje mi się inny sprzęt konieczny. Statywu też nie mam,zdjęcia robi mi chłopak😁 Ładna bluzeczka 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful shots with great outfits. Lovely pink shirt.

    OdpowiedzUsuń
  7. you look so sweet....
    love the jacket.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam połączenie pasteli i czerni, także zestaw bardzo mi się podoba:) Rzęsy super, ślicznie wyglądasz i zdjęcia bardzo fajne:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo się u Ciebie działo . Chyba każdy musi sprawdzić na sobie jakie rzęsy mu pasują. Piękna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! Ja zdecydowanie wolę pracę z fotografem, to fajny sposób na spędzenie miło czasu ;)
    Stylizacja również bardzo ładna ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello Lili
      my mom is taking photos of me, I hope you make progress, the photos are great, and I love your pink sweater !! Oh and your dazzling eyes !!

    xoxo


    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lookkking very fancy
    https://www.stylebasket.in/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja <3
    Ja też nadal się uczę zabawy aparatem, progres jest, ale mistrzostwem bym tego nie nazwała :D

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. mam bardzo podobne buty:) ale strasznie niewygodne;p

    OdpowiedzUsuń
  16. A very nice and stylish look, dear!

    OdpowiedzUsuń
  17. Te botki są rewelacyjne, zastanawiam się jednak czy nogi by mnie nie bolały haha;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się ta bluzka w kolorze pudrowego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerń i pastele świetnie razem współgrają.
    Pamiętam jak sama doczepiałam pierwsze sztuczne rzęsy - dla potrzeb zdjęć- też się troszke z nimi namęczyłam- na co dzień ich nie uzywam wiec an szczescie nie ma z tym problemu :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakładanie rzęs to dla Mnie czarna magia, pocieszam się tym że akurat mam długie i nie musze zbytnio przedłużać :)
    Podoba mi się kolor bluzeczki, jestem fanką rożowego <3
    Statyw.. świetny pomysł, sama taki mam, aktualnie zbieram na obiektyw do lustrzanki aby robić lepsze zdjęcia i przede wszystkim sama bo mąż już jest troche niecierpliwy :D
    Buziaki kochana, wspaniała stylizacja :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  21. love the boots
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  22. hahah arousing sensation is so relatble
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja, a botki świetne. :) Nie próbowałam jeszcze kępek rzęs, tylko te na pasku. Pierwsze próby założenia były fatalne, ale potem szło mi już coraz lepiej. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. You look so beautiful in that Fall outfit. I really like it. Thank you so much for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/dr-brandt-do-not-age-transforming-pearl_14.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna jest ta bluzeczka, skradła moje serce :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne są te spodnie. Też miałam takie woskowane. Skórzane stanowczo dłużej przeżywają!

    OdpowiedzUsuń
  27. Od dawna kuszą mnie takie skórzane spodnie! ;) jestem ciekawa czy by mi pasowały ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny look. Bluzka i botki przykuły moją uwagę. :):*

    OdpowiedzUsuń
  29. Estupendo post ! Siempre escribes con tanto cariño! Espero verte pronto por mi blog ! Me encanta saber tu opinión sobre mis entradas! Feliz noche! 💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja, a bluzka bardzo mi się podoba 😄

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW jakie Ty masz piękne nogi! :) Super wyglądasz :) Pozdrawiam, codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Super te woskowane spodnie. Planuje kupic w najbliższym czasie takie bo moje juz troche słabo wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Rzęsy na pasku... moja zmora xD umiem je przykleić komuś ale sobie nie potrafię! Z kępkami mam podobnie ale będę jeszcze próbować :P fajna stylizacja. Idealna na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie :) super stylizacja, bluzeczka ma świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oh very interesting darling
    Thanks for share
    xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Po pierwsze brawo za odwagę. Kurcze przekaż mi jej trochę. Wiem, że robienie sobie zdjęć to nic takiego, wiele blogerek i nie tylko tak robi. Jednak ja mam jakiś hamulec. Nie potrafię przy ludziach zrobić zdjęcia książek a co dopiero sama pozować :) zawsze byłam strasznie nieśmiała.
    Stylizacja jest naprawdę śliczna i rzęsy mega. pewnie ja też bym się strasznie z nimi męczyła :) i cholera wie czy w ogóle by mi się udało xD

    OdpowiedzUsuń
  37. A mnie zaciekawiły spodnie, ostatnio coraz częściej się zastanawiam czy w takie nie zainwestować
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Love the pants and the pink blouse. Perfect outfit!

    OdpowiedzUsuń
  39. a na dzisiejszą sobotę jaki strój będzie?:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Woskowe spodnie od dłuższego czasu mi się podobają :D Całość wygląda extra! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne botki, właśnie takowych poszukuje! <3
    Superanckie zdjęcia, w plenerze, jesiennego - czego chcieć więcej?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Unas imágenes preciosas !
    Es un placer leerte! Feliz domingo! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej piękna wybacz, że mnie dawno nie było :)
    Świetny look :) botki są bardzo fajne, a czy wygodne??

    Buziaki:*
    Nasza Sesja Ślubna -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja. Zawsze podobały mi się te spodnie, chociaż na moich nogach chyba by niezbyt elegancko wyglądały :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj!
    Cieszę się, że we wrześniu Twój blog się rozwijał. Zakup statywu to naprawdę świetna sprawa. Niesamowicie musi ułatwiać życie. Powiem Ci, że zazdroszczę tego braku strachu pozowania przed ludźmi. Ja gdy robiłam zdjęcia w plenerze to zawsze bardzo się stresowałam i krępowałam, a przecież tyle osób robi zdjęcia na co dzień i jest to coś normalnego :)

    Sesje w plenerze mają swoje plusy i minusy. Jednak mają swój niepowtarzalny klimat. To nie to samo, co robienie zdjęć w domu. Ale pogoda strasznie lubi utrudniać... Mam nadzieję, że uda Ci się jeszcze wykonać zaplanowane sesje :)

    Ładnie się prezentują te rzęsy! Ja nie umiem sobie przyklejać sztucznych rzęs ani kępek. Totalnie mi to nie idzie... Ale efekt jaki dają bardzo mi się podoba. Może kiedyś :)

    Świetne zdjęcia oraz stylizacja!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądasz w tych portasach:**Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  47. Naprawdę wysokie są te buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam takie spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wczoraj miałam na sobie bardzo podobne spodnie. :D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)