Poczułam mięte ;)

Hej kochani 😘
Jak Wam minął weekend?
Jaka była u Was pogoda???



Mi sobota minęła na porządkach w domu,a wieczorem miał być grill ze znajomymi który nie udał się przez deszcz, więc skończyło się na siedzeniu w domu (oczywiście wśród znajomych😃)

Dzisiejszy dzień natomiast upłynął mi na blogu,tzn odwiedzaniu Waszych blogów,odpowiadaniu na Wasze pytania na Asku,przygotowywaniu zdjęć na bloga,i nowego postu z nowościami,bo trochę mi się ich nagromadziło także lada dzień pojawi się post☺

Tytuł dzisiejszego postu może trochę intrygowac😉

Spokojnie nie wychodzę za mąż, ani tym bardziej nie straciłam głowy...
Chociaż w sumie tak!
Pamiętacie jak kilka lat temu był szał na miętowy kolor? (Paznokcie i spodnie )
Czy któraś z Was ma jeszcze może w swojej szafie miętowe rurki? (Moje niestety mi się zniszczyły,a nigdzie ich nie mogę kupić)
Szał minął ale moje zamiłowanie do tego koloru zostało ❤
Co roku,zwłaszcza w wakacje,koniecznie muszę mieć choć raz miętowe paznokcie.





I to jest właśnie to dla czego straciłam głowę:kolor miętowy 😍❤


Od dawna chodziła mi po głowie stylizacja z kolorem mietowymi w roli głównej...
Kilka dni temu zabrałyśmy się z koleżanką za robienie takich zdjęć,ale po przejrzeniu ich stwierdziłam że nie będę ich publikować i skasowałam je bo mi się nie podobały😦
No to nie jest pierwszą tego typu sytuacja że źle w czymś wyglądam czy po prostu zdjęcia mi się nie podobają.
I je kasuje
(Nawiasem mówiąc nawet w tych które do tej pory publikowałam są takie które mi się nie podobają -chyba jeszcze się nie przyzwyczaiłam do oglądania siebie na zdjęciach )
W piatek podjęłam kolejną próbę,i z nową stylizacją stanęłam przed aparatem.
Te zdjęcia mi się zdecydowanie bardziej podobają.
W poprzedniej stylizacji miała być Miętowa bluzka,która później została zmieniona na bokserke w kolorze  baby blue  i do tego szpilki w kolorze mietowymi.
Zmieniłam je na czarne tregginsy  (shic!) Oraz elegancką ,jasnozieloną bluzkę,a także sandałkami na obcasie ze sklepu Czasnabuty.pl 
















I jak Wam się podoba całość?
Lubicie kolor miętowy?



Koniecznie dajcie znać w komentarzach ☺


Do następnego 😚

34 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a lovely casual, yet elegant look. Perfect for the warm summer days.
    Love your heels hun.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie Ci w tej stylizacji Co do miętowego koloru - również lubię - nie tylko na paznokciach;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam ten szał na kolor miętowy :) Ja w swojej szafie mam miętową bluzeczkę i miętowy sweterek i to tyle :) ślicznie wyglądasz w tej stylizacji, kobieco i z klasa i wyglądasz na pewną siebie! widać że kochasz swój styl i wspaniale, jesteś wielką inspiracją :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokcie, taka mięta <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kolor miętowy- pazurki rewelacja, stylizacja zresztą tez - połaczenie czerni i miety zawzse działa i wyglądasz rewelacyjnie w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda miętowy kolor na paznokciach *_*
    To jeden z moich ulubionych kolorków, po różowym ;D
    Pozdrawiam

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, hej!!!
    Ojejku pamiętam te fascynacje kolorem miętowym! Sama z jakoś miesiąc temu zrobiłam sobie paznokcie żelowe właśnie w takim koloru ;)
    Co do tego, że spędziłaś cały dzień na prowadzeniu bloga - świetnie!!! Oznacza to, że naprawdę zależy ci na Twoich czytelnikach ;) Oby tak dalej. Twoja praca, prędzej czy później zostanie wynagrodzona.
    Zdjęcia są świetne, bardzo podoba mi się twoja bluzeczka. Osobiście jedynie nad czym bym popracowała na twoim miejscu to wygląd bloga. Reszta - jeden wielki plus!


    https://ewkapilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Paznokcie mega! Obecnie za tym kolorem nie przepadam, ale był czas kiedy go bardzo lubiłam
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tymi zdjęciami też tak jest, że czasami odbiera się je lepiej, czasem gorzej. Może spróbujcie wyjść w plener :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Miętowy jest ekstra 💕

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość bardzo w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladne paznokietki. :)
    http://tzanetat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek na pazurkach po prostu bombowy!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, pamiętam ten szał na kolor miętowy :) Pięknie wygląda na paznokciach.
    Co do zdjęć, mnie też trudno się było przyzwyczaić do oglądania samej siebie.
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyglądasz w tej stylizacji, jakie Ty masz super zgrabne nogi!!! Miętowy kolor uważam za bardzo ładny ale go nie noszę bo nie jest zbyt twarzowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie przy ostatnich porządkach w szafie, wydałam swoje miętowe rurki, które nosiłam w gimnazjum (kiedy to było) :D A kolor na paznokciach super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pogoda ostatnio niestety pozostawia wiele do życzenia :( mi też nieustannie krzyżuje plany :( ja również lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz ubieram się w innych kolorach, bardziej stonowanych, ale pamiętam mojego fioła na punkcie miętowego kilka lat temu :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy17 lipca

    Cudowny kolor paznokci! A w zdjęciach najważniejsze jest światło, którego w mieszkaniach niestety brak 🙄 obserwuje! świetny blog, zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor twoich paznokci jest przepiękny! ;) typowo letni ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja, a pazurki cudowne, kocham ten kolor:):*

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello lili
    I love mint color, even on my nails !!
    As for your look, always elegant and your sandals are wonderful.
    xoxo


    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ten kolor jest boski:*
    Jakie masz piękne szpilki:*
    Ja to nawet w zimie nie robie zdjeć w mieszkaniu bo niestety brak światła powoduje że są niewyraźne:(

    Buziaki:*
    Miałam problemy z moją stroną ale już jest wszystko ok i dlatego zapraszam na świeżutkiego posta:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki masz piękny kolor paznokci *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor miętowy w stylizacjach nie był moim ulubieńcem ale na paznokciach jak najbardziej!
    Jak zawsze, lubię Twoje zdjęcia za tą magiczną pozytywną energie którą przesyłasz swoim uśmiechem, cudo!
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne masz pazurki, a cały zestaw jest bardzo stylowy i wyglądasz w nim bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo tak! Miętowy kolor jest boski! Cudnie wyglądasz!

    https://jyylii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję za odwiedzinki, czekam na Twój kolejny post xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolorek jest super! Takie żarówiaste barwy są w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale ładne pzanokcie, lubie mietowy kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Miętowy jest cudowny! Super stylizacja :)
    A będą jeszcze jakieś stylizacje w plenerze?
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że tak
      Przynajmniej mam takie plany ☺

      Usuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)