Pastellove:Powder Pink blouse and shoes +klika nowości

Hello w czwartek ☺

Czwartek to taki małe piątek, prawda?

A popołudnie szczególnie 😉
Jakie macie plany na Weekend? ?(Ja chętnie bym się teleportowała do weekendu sprzed dwóch tygodni 😆)
U mnie jak zapewne u większości, wszystko zależy od pogody ☺

Dziś mam dla Was obiecany post z nowościami ☺
I ze stylizacją tez 😉





Tym razem żadnej z tych nowości nie pokazywałam na Instagramie.

Dlaczego??

Wiem że mogłabym uprzeć się to przez brak czasu (co jest prawdą, bo ostatnio dla mnie te 24 godziny to za mało ) ale to nie byłaby zbyt szczera odpowiedz.
Instagram nie jest raczej nie dla mnie.
Do tej pory o wszystkim pisałam na blogu,później miałam ten szał po założeniu go.
Publikując tam wszystko czułam że nie mam już o czym pisać na blogu.
Nie wszyscy chcą oglądać kilka razy to samo,a Social Media do mnie nie przemawiają.
Nawet Facebooka nie mam-ani dla bloga,ani swojego prywatnego.
A tak przy okazji-podawajcie w komentarzach wasze nicki na Instagramie -chętnie zaobserwuje ☺



A tymczasem wracam do nowości w mojej szafie i nie tylko ☺


Wiązane beżowe platformy
Stylowebuty.pl
Kolejna para butów w mojej szafie.
Do kompletu bo czarne (platformy Wiązane z DeeZee) już mam




Czarna zamszopodobna spódniczka mini 
ModoMania Allegro
Jak szukacie nowych ubrań? 
Większość z Was pewnie przez internet 😉
Zawsze najpierw przekonuje Allegro.
Owszem trafiłam kilka razy na buble 
Ale w większości były to udane zakupy☺
To właśnie dzięki Allegro znalazłam kilka swoich ulubionych sklepów  (Lipmar,Pakuten,Wilady )
Chyba tak samo będzie z ModoMania

Ponieważ skusiłam się też na:





Beżowa zamszopodobna mini spódniczka
ModoMania Allegro

A coś czuje że to dopiero początek 😉
Nie wiem czy sklep ma swoją stronę internetową ale
Gdyby ktoś chciał przejrzeć ich asortyment to podaje linka do 
Allegro:



Granatowa Torebka

Również z Allegro ☺
Niestety jest trochę za mała dla mnie-nie mieści wszystkich niezbędnych dla mnie drobiazgów 😉


Krótki top

Z Pakuten.pl

Nie zlicze które to już moje zamówienie z tego sklepu
Nigdy nie przepadałam, za króciutkimi bluzeczkami
Sama nie wiem dlaczego 
Cóż może się przekonam
Ten topie będzie idealnie pasował do spodenek z wysokim stanem, bo w parze ze spodniami go jakoś nie widzę 😉




Bluzka

Z Pakuten.pl


Oprócz wyżej wymienionego topu
Zdecydowałam się też na tą bluzeczke 
Jak tylko ją zobaczyłam, wiedziałam że 
Będzie idealnie pasować do spodenek
Może się do nich w końcu przekonam
Nie lubię chodzić w spodenkach 


Peeling do ciała tęczowy 

Ezebra.pl

Od dawna chciałam go kupić 
Dlatego przy okazji zamawiania tuszu do rzęs 
Wrzuciłam i ten peeling do koszyka 
Jeśli chcecie osobny post, o tym peelingu 
Dajcie znać w komentarzach ☺ 





Zegarek

Nie wiem czy największą obsesję mam na punkcie
Szpilek,kolczyków czy zegarków 😃
Ostatnimi czasy moja kolekcja zegarków się trochę powiększyła 😉
Przyznam Wam szczerze że gdy odebrałam paczkę i otworzyłam 
Ją-trochę się rozczarowałam 😯
Zdecydowanie lepiej wyglądał na zdjęciu 





Zegarek

Ten o wiele bardziej mi się podoba❤



Dla mnie letnia pora to taki czas kiedy zdecydowanie bardziej stawiam na jasne kolory w szafie.
Pastelow bluzki, jasne jeansy...
To moja kolejna pastelową  stylizacja
Po mięcie,przyszedł  czas na pudrowy róż,który ostatnimi czasy coraz częściej chętniej noszę 
Zdjęcia robiłyśmy z koleżanką w ostatnią niedzielę 
Buty i bluzkę w kolorze pudrowego różu zestawiłam z  jeansami ☺






A na koniec musze się jeszcze Wam pochwalić że moja stylizacja z poprzedniego postu dostała się do rankingu Modnej Polki Top 09.07.2018-15.07.2018 


Link do topki
>> TU<<











Co myślicie o tej stylizacji? 
Przypomniam Wam też o Tęczowym Peelingu z Ezebra.pl -chcecie przeczytać recenzje na blogu?
No i jeszcze raz zachęcam do podawania Waszych nicków z Instagrama:z przyjemnością zaobserwuje ☺

Piszcie w komentarzach ☺ 



Do następnego 😚 














28 komentarzy:

  1. Z przyjemnością poczytam o tym peelingu. Ale się obłowiłaś:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Butki są prześliczne! :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia. Buty masz super, fajnie Tobie nogi wydłużają. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne fotki, też nie mam fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te spódniczki a ty wyglądasz rewelacyjnie jak zawsze :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biaa-bluzka-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  7. te wiązane platformy są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sandałki super, tak samo podoba mi się beżowa spódniczka :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello Lili
    Its wonderful that you have found that store with clothes you like.
    You look very fancy.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie rzeczy są świetne, ale platformy skradły moje serce :) Chętnie przeczytam więcej o tym peelingu.
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your mini skirts and the watches!
    Beautiful outfit as well!!!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Te wiązane sandałki są przecudowne! <3
    Zapraszam do mnie:

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz gratulacje pozycji w rankingu :)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bardzo w moim stylu ukradlabym Ci jakbym mogla pare tych rzeczy. W wolnej chwili zapraszam do siebie:modnybuziaczek177.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. Beżowa spódniczka mi się podoba :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, na dodatek gratuluję takiego wyróżnienia.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe zakupy. Szafa rosnie w nowości.
    Stylizacja bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Cie że potrafisz chodzić w takich wysokich obcasach ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja lubię Insta :D dobrze mi się tam żyje :) ciekawe rzeczy wpadły do Ciebie! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie Ci w tych spodniach, nogi idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wyróżnienia! Te wiązane sandałki są super :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. sprawdzam czy komentarze dochodzą :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dochodzą tylko nie było mnie trochę na blogu ☺
      W najbliższych dniach będę nadrabiac zaległości ☺
      Dziękuję za obserwacje 😘

      Usuń
    2. Bardzo proszę. Prowadzisz ciekawego bloga, podoba się mi więc zostanę na dłużej.

      Usuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)